درحال بارگذاری

میزبانی وب چیست؟

تاریخ: سه شنبه, 04 تیر 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 506 - نظرات : 0 دسته بندی: شبکه های کامپیوتری


میزبانی وب سرویسی است که به سازمانها و افراد اجازه می دهد یک وب سایت یا صفحه وب را به اینترنت ارسال کنند.

میزبان وب و یا ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، یک کسب و کار است که فناوری ها و خدمات مورد نیاز برای وب سایت یا صفحه وب را برای دیده شدن در اینترنت را فراهم می کند.

وب سایت ها میزبانی یا ذخیره می شوند در کامپیوتر های خواصی که به آن سرور می گویند.  زمانی که کاربران اینترنت می خواهند وب سایت شما را مشاهده کنند فقط کافی است که دامین (آدرس وب سایت) شما را در مرورگر خود وارد کنند، سپس کامپیوتر آنها به سرور متصل شده و صفحات وب سایت شما از طریق مرورگر به آنها نمایش داده می شود.

بیشتر شرکت های میزبانی وب نیاز دارند به این که شما یک دامین (آدرس اینترنتی) در اختیار داشته باشید تا بتوانید از خدمات آنها استفاده کنید.  اگر شما دامنه (آدرس اینترنتی) در اختیار نداشته باشید شرکت میزبانی به شما کمک خواهد کرد تا یکی بخرید.

خدماتی که شما می توانید از شرکت میزبانی وب (هاستینگ) خود انتظار داشته باشید: 

پست الکترونیک :
همانطور که گفته شد شما باید یک دامین (آدرس اینترنتی) داشته باشید تا بتوانید از خدمات میزبانی شرکت میزبانی بهره ببرید پست الکترونیکی که شرکت میزبانی در اختیار شما قرار می دهد به صورت زیر است.

your name @ your web adress.com or ir or ...

 دست رسی پروتکول جابجایی فایل (ftp):
پروتکول جابجای فایل (ftp)  به شما امکان می دهد فایل ها را از رایانه محلی خود به سرور وب خود آپلود کنید. اگر وب سایت خود را با استفاده از فایل های HTML  خودتان بسازید، می توانید فایل ها را از کامپیوتر خود به سرور وب از طریق پروتکول انتقال فایل (FTP) انتقال دهید و اجازه دهید تا کاربران به وبسایت شما از طریق اینترنت دسترسی پیدا کند. 

پشتیبانی از وردپرس:
وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت آنلاین است. این یک وبلاگنویسی قدرتمند و سیستم مدیریت محتوا وب سایت است که یک راه مناسب برای ایجاد و مدیریت وب سایت است. وردپرس بیش از 25٪ از وب سایت ها را در اینترنت دارد.
بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی به موقع به شما خواهند گفت اگر برنامه های خود را وردپرس سازگار کنید یا نه. الزامات ساده برای میزبانی وب سایت های وردپرس عبارتند از: نسخه PHP 7 یا بیشتر؛ MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 506 - نظرات : 0 دسته بندی: شبکه های کامپیوتری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی