درحال بارگذاری

ویندوز 11 چگونه خواهد بود؟ "ویدئوی مفهومی از ویندوز 11"

تاریخ: چهارشنبه, 07 آبان 1399

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1746 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: تکنولوژی‬‎


قبلا در قالب یک ویدئو ایده هایی برای نسخه های آینده ویندوز را برای شما قرار داده بودیم. (رفتن به مطلب ایده هایی برای نسخه های آینده ویندوز) در این مطلب هم قصد داریم یک ویدئوی زیبای دیگر که قصد دارد ایده هایی را برای نسخه بعدی ویندوز (windows 11) را به نمایش بگذارد قرار دهیم. 

قبل از هر چیز باید بگم که تا لحظه ی انتشار این مطلب مایکروسافت هیچ قصدی برای انتشار نسخه ای جدید از ویندوز با نام windows 11 رو ندارد و تنها در حال توسعه ویندوز 10 و ارائه آپدیت های جدید برای این ویندوز هست که به طور مثال در طی هفته قبل آخرین نسخه (در حال حاضر) از ویندوز به نام 20H2 رو منتشر کرده. بعبارتی مایروسافت برنامه داره تا در هر حدودا 6 ماه یکبار (اوایل و اواخر هر سال میلادی) نسخه جدیدی از ویندوز 10 رو ارائه بده.

در این مطلب هم ما برای شما ویدئویی رو ارائه دادیم که ایده هایی برای بهتر شدن ویندوز رو نمایش میده و شما می تونید در ادامه این ویدئو رو مشاهده کنید.

امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت برده باشید و اینکه این ویدئو باعث ایجاد یکسری ایده های جدید در شما شده باشه. در نهایت اگر نظر ،پیشنهاد و یا انتقادی دارید خیلی خوشحال میشم که از طریق فرم نظرت در زیر اون رو با ما در میون بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1746 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی