درحال بارگذاری

یک ایده جذاب برای ورژن های بعدی ویندوز!

تاریخ: چهارشنبه, 16 مرداد 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 540 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎


Windows What is The Next?

قبلا در کانال آپارات وب سایت یک ویدیو زیبا از ایده هایی برای ورژن های آینده ویندوز را برای شما قرار داده بودیم. امروز قصد دارم تا این ویدیو را در وب سایت دوباره باز نشر دهم تا شما نیز با این ایده های جذاب آشنا شوید. این ویدیو توسط یکی از دوست داران و ایده پردازان ئیندوز تهیه و توزیع شده است که صرفا ایده های این شخص برای ورژن جدید ویندوز را به نمایش می گذارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. شما میتوانید در ادامه این ویدیو دیدنی را مشاهده کنید.

 

امیدارم از مشاهده این ویدیو لذت برده باشید و باعث شده باشد تا ایده هایی برای بهتر شدن ویندوز نیز به ذهن شما آمده باشد. خیلی خوشحال می شویم اگر شما نیز ایده هایی که در ذهن دارید و به نظرتان ویندوز میتواند با آنها کامل تر و بهتر شود را در قسمت نظرات بنویسید.

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 540 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی