درحال بارگذاری

ویدیوی معرفی آیفون 11 پرو از اپل "iphone 11 pro"

تاریخ: چهارشنبه, 20 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 464 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه


در مقاله قبلی یک ویدیو از معرفی محصولات جدید اپل را برای شما رقرا دادیم که این ویدیو به شککل خلاصه جزییات کوتاهی از محصولات جدید اپل را ارائه میداد. برای رفتن به مقاله قبلی کلیک کنید. در این مقاله یک ویدیو دیدنی دیگر آماده کرده ایم. ویدیو رسمی اپل برای معرفی آیفون 11 پرو (iphone 11 pro) و اکانات منحصر به فرد آن. در این ویدیو اپل به توضیح امکانات جدید مثل گلس جدید در پشت و روی ایگوشی هوشمند ،سری جدید زد آب بودن و استاندارد جدید آن ،میزان نگهداری باتری بیشتر نسبت به نسخه های قبلی ،کیفت ساخت بالاتر ،بدنه مقاوم تر و ضربه پذیر تر آن ، شکل جدید دوربین های پشتی وکیفت بالای آنها، تصویر برداری بهتر در شرایط آب و هوایی و نور کمتر و... می پردازد. از شما دعوت میکنم در ادامه این ویدیو دیدنی را مشاهده کنید:

ویدیوی "معرفی آیفون 11 پرو"

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

امیدواریم از دیدن ویدیو لذت برده باشید. این گوشی هوشنمد در تاریخ 20 سپتامبر 2019 یا بعبارتی 29 شهریور 98 به بازار خواهد آمد ،همچنین برای شما برخی از ویژگی ها و امکانات و ویژگی های جدید آیفون 11 را را در زیر لیست کرده ایم تا بیشتر یا این گوشی هوشنمد جدید آشنا شوید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 464 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی