درحال بارگذاری

ویدیوی معرفی محصولات جدید اپل به همراه معرفی آیفون 11

تاریخ: چهارشنبه, 20 شهریور 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 592 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه


به تازگی اپل نسخه جدید محصولات خود را معرفی کرده است و ما شاهده بهبودهایی در هرکدام از این نسخه ها هستیم. برای مثال اپل در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود نسخه جدید اپل تی وی (Apple Tv) به همراه امکانات جدید آن و همچنین نسخه جدید آی پد (iPad) و ساعت هوشنمد معروف خود (اپل واچ یا Apple Watch) را نیز با امکانات و ویژگی های جدیدشان معرفی کرده است. اما شاید بهترین قسمت این معرفی ها ،معرفی نسخه جدید آیفون تحت عنوان آیفون 11 (iPone 11) باشد که شاهد پیشرفت های زیادی در خود است. برای مثال در ظاهر این گوشی و قسمت پشتی آن شاهد سه دوربین قدرتمند هستیم که به شکل مثلثی در کنار هم قرار گرفته اند و جلوه ی جالبی را به این گوشی هوشنمد بخشیده اند.

مطابق اطلاعات اعلام شده این گوشی در بسیاری جهات پیشرفت هایی را دارد برای مثال کارکرد باتری در این گوشی بسیار بهتر از نسخه های قبلی است است و میتواند 4 تا 5 ساعت شارژ دهی بیشتر در روز را داشته باشد. همچنین تراشه مرکزی این گوشی نیز یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار است. همچنین این گوشی به لحاظ فیلمبرداری و فیلمبرداری دشب و نور کم نیز بهتر از نسخه های قبلی خواهد بود. در نهایت نیز صفحه نمایش این گوشی دارای صفحه نمایش باکیفیت تر و همچنین گلس بسیار مقاوم تر از نسخه های قبلی است. 

این گوشی زیبا در سه مدل به بازار ارائه خواهد شد.مدل اول آیفون 11 (iPhone 11) مدل دوم آیفون 11 پرو (iPhone 11 pro) و در نهایت نسخه بزرگ تر و بهتر آن با عنوان آیفون پرو مکس (iphone pro max). برای این گوشی نیز رنگ های جذابی مثل اسپس گرای (خاکستری فضایی) ، نسخه نقره ای زیبا ، رنگ طلایی جدید و رنگ سبزه تیره (midnight green) در نظر گرفته شده است.

در ادامه یک ویدیوی جذاب و دیدنی از شرکت اپل برای معرفی این محصولات جذاب و به خصوص نسخه 11 آیفون را آماده کرده ایم و امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید. پس در ادامه با این ویدیوی دیدنی همراه ما باشید.

ویدیوی کوتاه ""معرفی محصولات جدید اپل و iphone 11"

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

دو تصویر از نسخه 11 آیفون (iPhone 11)

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 592 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی