درحال بارگذاری

معرفی بهترین ابزار های سئو سایت

تاریخ: سه شنبه, 25 تیر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 808 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


در این مطلب قصد دارم چند ابزار کاربری برای سئوی وب سایت را به شما معرفی کنم. امیدوارم این مطلب دارای مطالب جذابی برای شما باشد پس با ما همراه باشید.

از آنجا که سئوی مناسب و خوب باعث بالا رفتن بازدید وب سایت شما همچنین نتایج بهتر در موتور های جستجو مثل موتور گوگل میشود استفاده از ابزار های مناسب و کارا برای بالا بردن سئو بسیار مهم است و شما به عنوان مدیر وب سایت ،توسعه دهنده و یا مسئول سئو سایت نیاز به شناخت و استفاده از این ابزار ها دارید. در زیر با لیستی از بهترین ابزار های سئو با ما باشید.

  • گوگل وب مستر یا Google’s Webmaster Tools
    یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزار ها برای سئوی سایت که توسط شرکت گوگل توسعه داده میشود. اگر به سئوی سایت خود اهمیت میدهید حتما از این ابزار استفاده کنید. از آنجا که گوگل بهترین شناخت را نسبت به موتور جستجوی خود دارد در این ابراز امکانات زیادی برای شما قرار داده است. همچنین با ارائه گزارش جامع و کاربردی از قسمت های مختلف وب سایت به شما کمک بالایی در شناخت نقاط ضعف و قدرت سایتتان می کند.
    این ابزار با نام google search console نیز شناخته میشود. که میتوانید از آدرس زیر به آن وارد شوید و امکانات آن استفاده کنید. در آینده مطالب و آموزش های بیشتری در رابطه با این ابزار ارائه خواهیم کرد.
    https://search.google.com/search-console/
  • گوگل آنالیز یا Google Analytics:
    ابزار دیگری که باز هم توسط گوگل توسعه داده شده و برای آمار گیری دقیق از وب سایت شما استفاده می شود. این سیستم در کنار ارائه اطلاعات کلی از بازدید کننده های شما و صفحات سایت با نمایش و تحلیل بازدید ها ،دستگاه ها ،مکان کاربران و... دست شما را برای مشخص کردن بازار هدف و یا اعمال تغییرات به نسب بازدید ها باز میگذارد. این سیستم نرخ بازدید از سایت شما ،تعداد بازدید کننده ها و... را به شما نمایش میدهد ضمن اینکه میتوانید به مقایسه آمارها با همدیگر هم بپردازید. استفاده از این ابزار کاملا رایگان است و ازآدرس زیر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
    https://analytics.google.com
  • جی تی متریکس یا gtmetrix:
    یک وب سایت عالی است که اقدام به تحلیل سایت شما میکند و میتوانید به کمک این سایت امتیاز سئوی سایت خود را بررسی کنید ،نکات قوت سایت خود را مشهاده کنید و یا نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و نسبت به رفع کردن آنها اقدام کنید. این سایت علاوه برا این به شما این امکان را می دهد تا سایت خود را به لحاظ سئو با دیگر سایت ها نیز مقایسه کنید. همچنین با نگهداری سابقه آنالیز های شما به شما کمک میکند تا روند رشد و تغییرات سایت خود را مشاهده کنید. استفاده از امکانات پایه این وب سایت رایگان است و برای امکانات بیشتر نیاز به عضویت پولی در آن دارید. آدرس این سایت را در زیر مشاهده میکنید.
    https://gtmetrix.com/
  • سایت SEMrush:
    این سایت بیشتر در رابطه با کلمات کلیدی برای جستجو مورد استفاده قرار میگیرد و به شکلی رایگان ارائه شده است. همچنین می توانید از این سایت جهت برسی سایت و بالا بردن سرعت سایت خود استفاده کنید. این سایت با بررسی سایت شما امتیازی بین 1 تا 100 را برای سایت شما در نظر میگیرد. درست مانند ابزار قبلی این ابزار نیز امکان مقاسیه سایت شما با رقبایتان را برایتان میسر میکند.
    https://www.semrush.com/
  • ابزار SEO Sitecheckup:
    یک ابزار دیگر برای بررسی و آنالیر وب سایت شما برای سئو است که با ارائه امکانات و گزارشات مفید به شکا کمک میکند تا سرعت و سئوی سایت خود را با رفع مشکلات بالا ببرید.
  • ابزار Check My Links:
    همانطور که از اسم این ابزار مشخص است این ابزار برای بررسی و چک کردن لینک های سایت شما را ارائه میدهد. به کمک این ابزار می توانید لینک های خراب وب سایت خود را شناسایی کنید. این ابزار نیز به رایگان در دست رس شما قرار دارد.
  • در ادامه تنها به ذکر نام چند ابزار کاربردی دیگر بسنده میکنیم. شما میتوانید با بررسی از آنها بهترین ابزار های سئو را برای خود انتخاب کنید.
  • SEO Report Card
  • Found’s SEO Audit Tool
  • Pingdom
  • Moz
  • سایت Slerpee
  • Varvy’s SEO Tool
  • Woorank
  • Screaming Frog
  • io
  • SEOChat Schema Generators

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 808 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی