درحال بارگذاری

طرح های معماری که به طبیعت و انسان ها اهمیت می دهند!!

تاریخ: دوشنبه, 24 تیر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1341 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


باغ های عمودی و آپارتمانی، مزارع شهری، خانه های پایدار و طبیعیدر طی این سالها در حال پیشرفت و انواع گوناگونی از طراحی ها هستند. و آنها باید جذاب و کاربردی هم باشند! تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین در این روزها در حال آسیب رساندن به سیاره ما زمین است و هر گامی که ما برای کمک و مبارزه با این شرایط برداریم مفید و لازم است و نیاز به تلاش بیشتری در این زمینه داریم. در این میان معماران راهی برای رسیدن به اهدافشان و کمک بیشتر به جهان پیدا کرده اند. برای مثال آنها در این گونه ساختمان ها بر ایجاد یک فضای سبز تمرکز کرده اند و توجه زیادی به انسان هایی که در آنها زندگی می کنند دارند و به همان اندازه نسبت به هماسیگان گیاهی آنها نیز اهمیت می دهدند.در این بین طرح ها و ایده های زیادی ارائه شده اند که برای بهتر کردن رابطه بین انسان ها و طبیعت اطراف آنها و استفاده از گونه های گیاهی در بخش های مختلف زندگی ما کاربردی و مفید هستند.

در زیر میتوانید تصاویر زیبایی از ایده هایی در معماری که به انسان و طبیعت احترام میگذارند را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1341 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی