درحال بارگذاری

فیسبوک موتور جاوا اسکریپت متن باز Hermes را برای اجرای برنامه های React Native در اندروید منتشر کرد

تاریخ: یکشنبه, 23 تیر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 652 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


معرفی Hermes برای افزایش سرعت در برنامه های تولیدی با React Native:

همین چند روز پیش شرکت فیسبوک موتور جاوا اسکریپت متن باز Hermes را با مجوز منبع باز MIT منتشر کرد. طبق گفته های شرکت تولید کننده ،این موتور زمان های اولیه برای اجرای برنامه هایی اندرویدی که با React Native ایجاد شده اند را کاهش میدهد و باعث افزایش سرعت کار در این برنامه ها خواهد شد.

Marc Horowitz از مهندسین نرافزار شرکت فیسبوک و گروه توسعه Hermes در خلال کنفرانس Chain React 2019 که در پورتلند برگزار شد  خبر انتشار این موتور را اعلام کرد و افزود که این موتور عملکرد راه اندازی برنامه های ایجاد شده با React Native را به همان شکل که فیسبوک برای برنامه های خود انجام میدهد بهبود می بخشد و و باعث افزایش کارایی برنامه ها در اسمارت فون های ضعیف تر میشود.

از دیگر مزایی که Hermes به برنامه نویسان ارائه میدهد می توان به این نکته اشاره کرد که توسعه دهندگان برنامه های موبایلی میتوانند تمام سه سیستم عامل مطرح  را با یک هسته کد متمرکز کنند. هم اکنون هرمس در گیت هاب در دست رس عموم قرار دارد و دارای برگه توییتری و فیسبوک ویژه خود برای اطلاع رسانی اخبار خاص خود است. که لیمک گیت هاب آن را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

https://github.com/facebook/hermes

در نسخه نمایشی که Horowitz ارائه کرد برنامه ای که با هرمس ایجاد شده بود در نصف زمان برنامه مشابه بدون استفاده از آن لود و اجرا شد. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که هرمس حجم برانامه های ایجاد شده با React Native را کاهش میدهد و میزان استفاده از حافظه را در این برنامه ها حدود یک چهارم کاهش می دهد. بعبارتی دیگر توسعه دهندگان به کمک Hermes میتوانند برنامه هایی سریع تر و با میزان مصرف کمتر از حافظه ایجاد کنند که این امکان به ویژه در گوشی هایی با سخت افزار ضعیف تر کارایی بالای خود را نشان خواهد داد.

از آنجایی که بسیاری از گوشی های موبایلی که در سراسر دنیا در حال استفاده هستند دارای منابع محدود تری به نسبت گوشی های پرچمدار و رده بالایی شرکت های تولید کنند هستند اقدام فیسبوک در تولید و توسعه هرمس کار تولید کننده گان نرم افزار را در تولید برنامه هایی که در تمام سیستم های سخت افزاری قدرت اجرا داشته باشند را ساده تر میکند.

در این مطلب تنها به معرفی این موتور بسندهه میکنیم و اطلاعات تکمیلی در رابطه با این موتور جدید در آینده برای شما قرار خواهیم داد. پس در آینده نیز با ما همراه باشید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 652 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی