درحال بارگذاری

برنامه گوگل برای حذف پشتیبانی اندروید استودیو از سیستم های 32 بیت در سال 2020

تاریخ: جمعه, 21 تیر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 688 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


مطابق گفته های گوگل به انتهای عمر نسخه 32 بیت نرم افزار محبوب اندروید استودیو برای توسعه برنامه نویسی اندروید نزدیک می شویم. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که نسخه 32 این محیط توسعه محبوب استفاده میکنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

گوگل طی بیانیه ای اعلام کرده است که قصد دارد تا در سال 2020 تولید نسخه های 32 بیت از نرم افزار اندروید استودیو و شبیه ساز های 32 بیت را متوقف کند و تنها اقدام به توسعه و پشتیبانی از نسخه 64 بیت این IDE و شبیه ساز های آن خواهد کرد تا باعث کار آمد تر شدن و یکپارچه تر شدن آن شود.
مطابق گزارش وب سایت 9to5google.com گوگل پشتیبانی و به روز رسانی نسخه های 32 بیت Android Studio IDE 3.6 را در تاریخ 31 دسامبر امسال (2019) پایان خواهد داد و دیگر برنامه ای برای توسعه آن در آینده خواهد داشت. با این حال پشتیبانی از نسخه 32 بیت 3.6 تا یک سال بعد ادامه خواهد داشت. همچنین گوگل پشتیبانی از سیستم شبیه ساز 32 بیت را تنها برای برای نسخه 28.0.25 ارائه خواهد کرد. و در انتهای دسامبر 2020 تمامی پشتیبانی ها و لینک های دانلود نسخه ی 32 از سایت منبع حذف خواهد شد.
مطابق گفته های گوگل ،در نسخه های 64 بیت امکانات بیشتر و توسعه بهتر و سریع تری را شاهد خواهیم بود. همچنین شبیه ساز های 64 بیتی دسترسی بهتر ،موثر تر و سریع تری را به منابع و حافظه خواهند داشت. در این میان بیشترین تاثیر روی کاربرانی خواهد بود که از نسخه های 32 بیت ویندوز استفاده میکنند. و بازه زمانی ارائه شده برای کمک به فرایند تغییر این کاربران خواهد بود.
مطابق مطالب منتشر شده در انتهای ماه جاری گوگل اقدام به انتشار نسخه Android Q beta 4 خواهد کرد که به کاربران امکانات جدیدی مثل نسخه تاریک (حالت شب) ،پاسخ های هوشمند ،مدیریت بهتر اعلان ها و... را ارائه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 688 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی