درحال بارگذاری

چگونگی شکل گیری تناسبات طلایی در نظام آفرینش "فایل پاورپوینت"

تاریخ: چهارشنبه, 19 تیر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 603 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


در این مطلب یک فایل پاورپوینت دیگر در رابطه با معماری و با موضوع "چگونگی شکل گیری تناسبات طلایی در نظام آفرینش" برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میتوانید آن را به شکل رایگان در ادامه مطلب دانلود کنید. با ما همراه باشید.

توضیحات مختصر فایل:

آنچه که از پیشینیان خوشفکر بشر برای متوازن کردن بناها و صحنه ها  و شکوهمند کردن آنها به یادگار مانده است، کشف ترکیب تناسب طلایی است که هر روز ابعاد آن بیش از گذشته کشف می شود.
  شاید بانیان اصلی آن گمان نمی کردند این کشف به جایی برسد که بتواند رشته های گوناگون اعم از ریاضیات، فیزیک، هنر، اندام شناسی، دکورسازی، صحنه آرایی وغیره را در برگیرد و بتواند برای هر موضوعی حرفی برای گفتن و طرحی برای زیبایی داشته باشد اما چنین واقعیتی به وقوع پیوست و اکنون ترکیب تناسب طلایی به تمامه در خدمت علوم مختلف قرار گرفته است.
علمای دین از آن برای نشان دادن نظم در کائنات، تعمیق شناخت خالق هستی و اثبات عالمانه وجود باریتعالی، دانشمندان زیبایی شناسی برای خلق آثار بدیع، مهندسان برای ساخت بناهای مستحکم و مجلل و متخصصان علوم پزشکی برای سلامت بخشی به محیط بهره های فراوانی برده اند.

در زیر میتوانید فایل مربوط به این مطلب را دانلود کنید.

رمز فایل: www.oneclass.ir

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 603 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی