درحال بارگذاری

معرفی بهترین سایت ها برای ایجاد فاویکون "Favicon Geerators 2019"

تاریخ: سه شنبه, 18 تیر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 976 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


با یک مطلب کاربردی دیگر در خدمت شما هستم و این بار میخواهیم شما را با سایت هایی آشنا کنیم که بتوانید در آنها به سادگی اقدام به ایجاد Favicon برای سایت خود کنید. پس با ما همراه باشید.

ابتدا بگذارید بررسی کنیم که Favicon چیست؟

اصطلاحابه آیکون کوچکی که هنگام بارگذاری سایت در گوشه ی تب مربوط به صفحه ا در مرورگر نمایش داده میشود Favicon می گویند. این تصویر معمولا آیکون مربوط به وب سایت است تا شما بتوانید با نگاه کردن به این آیکون ها در مرورگر خود سایت های مختلف را از یکدیگر تشخیص بدهید.

برای اینکه این آیکون در مرورگر شما نمایش داده شود باید از کد زیر در تگ Head وب سایت خود استفاده کنید.

<link rel="icon" href="favicon.ico">

و یا این کد:

<link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico" type="image/x-icon" />

برای ایجاد آیکون مربوط شما میتوانید از ابزار ها و برنامه های متنوعی استفاده کنید که البته در این بین سایت هایی هستند که شما میتوانید به سادگی از آنها استفاده کنید که در زیر ما برخی از بهترین سایت ها در این حوزه را به شما معرفی میکنیم.

  • Logaster
    یک سرویس آنلاین برای تولید لوگو های مختلف بخصوص برای مشاغل تجاری است. کار با این سایت سریع و ساده است که آیتم های خاصی رو برای طراحی نیز در اختیار شما قرار میده. این وب سایت همچنین یک سری امکانات مخصوص طراحی فاویکون ارائه میدهد که کار طراحی شما رو سریع تر میکنه.
    شما میتونید از این آدرس وارد سایت بشید:
    https://www.logaster.com/favicon/

  • cc
    یک وب سایت دیگر در زمینه طراحی آیکون که اجازه تبدیل فرمت های متنوعی از تصاویر رو به پسوند ico میده که به این معنی است که شما میتونید اول آیکون خودتون رو با هر سوندی که دوست دارید طراحی کنید و بعد اقدام به تبدیل کردن این تصویر به ico کنید.
    شما میتونید از این آدرس وارد سایت بشید:
    https://www.favicon.cc/

 

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 976 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی