درحال بارگذاری

نقش و ساختار حیوانات در معماری "فایل پاورپوینت"

تاریخ: جمعه, 14 تیر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1672 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه ما باشید با یک فایل پاورپوینت جدید برای دانلود تحت عنوان "نقش و ساختار حیوانات در معماری". در زیر میتوانید توضیحات کمی در رابطه با مطالب درون فایل را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

هيچ جاي خارج از طبيعت نيست که داراي اصالت بيشتري در ساختار وجود انسان باشد و انسان را از طبيعت دور کند. هر ساحت ماوراي که باشد درباطن همين طبيعت است و تنها راه رسيدن به آن پيوستن و يکي شدن با طبيعت است.زيربناي انسان شناسي در طبيعت شناسي است و طبيعت مادر انسان است. انسان از طبيعت برخاسته و به طبيعت باز مي گردد.زيربناي عملي اين نگرش دوستي، بهره مندي و صميميت با طبيعت است.

از ابتداي تمدن بشري ،دنياي پر جاذبه طبيعي منبعي بسيار غني براي طراحان و مهندسان بوده است.صداي حرکت آب در رودخانه، رنگ هاي خيره کننده رنگين کمان، ساختار هوشمند کندوي عسل، تنها تعداد اندکي از عجايب طبيعي اند که باعث الهام بخشي و نوآوري در آثار دست ساخت انسان شده اند.اغلب اوقات بدون جستجو براي معناي عميقتر و بدون سوال از فرم هاي طبيعي،رنگ ها و فرم هايي را که مارا احاطع کرده اند، تقليد مي کنيم.

در این مطلب یک فایل پاورپوینت با موضوع "نقش و ساختار حیوانات در معماری" برای شما آماده کردیم که می توانید آن را از زیر دانلود کنید.

رمز فایل: www.oneclass.ir

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 1672 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی