درحال بارگذاری

بهترین ابزار های توسعه php که هرتوسعه دهنده ای باید آنهارا امتحان کند "بخش دوم"

تاریخ: پنجشنبه, 13 تیر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 558 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


در مطلب قبلی با 5 ابزار برتر توسعه php آشنا شدید. در این مطلب قصد دارم تا شما را با ادامه ی لیست 10 ابزار برتر برای برنامه نویسی php در سال 2019 آشنا کنم پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • Zend studio
    این ابزار یکی از پر طرفدار ترین ابزار های توسعه ی تجاری برای زبان php است و توست شرکت zend با هدف ساده سازی و تسریع فرایند تولید برنامه های تحت وب تولید شده است.
    zend به عنوان یک شرکت بززرک تمام نیاز های شما برای برنامه نویسی php رو پوشش داده و همواره تلاش میکنه تا بهترین امکانات رو برای توسعه دهندگان فراهم کنه. Zend در کنار این ابزار یک سری ابزاهای کمکی دیگه رو برای توسعه دهنده ها نیز ارائه میده تا بتونه نیاز توسعه دهندگان رو در تمام بخش ها تامین کنه. بعنوان بعضی از شرکت هایی که مشتری این شرکت هشرکت هستند میشه از DHL, BNP Paribas Credit Suisse, and Agilent Technologies نام برد.
    این ابزار با جدید ترین نسخه های php سازگاره و از بیشتر فریمورک های موجود پشتیبانی میکنه و به گفته شرکت تولید کننده اش دارای یک رابط کاربری هوشمند است که میتونه سرعت شما رو در برنامه نویسی بالا ببره. البته مثل تمام ابزار های بالا امکان پشتیبانی از Javascript ,css ,html ,.. رو هم براتون فراهم میکنه. در کنار این ها میتونید امکان پشتیبانی از توسعه برنامه های موبایل ،برنامه های php live مبتنی بر سروررو هم بهش اضافه کنید. برای توضیحات بیشتر میتونید به سایت شرکت Zend مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی این محیط رو از اونجا دریافت کنید.

     سیستم عامل مورد نیاز:
    این ابزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز ،مک او اس و لینوکس ارائه شده و شما میتونید از اون در سیستم عامل دلخواه خودتون استفاده کنید.

  • Atom
    یک ابزار که به روز رسانی های سریعی رو داره و در ابتدا به شکل یک ادیتور وارد بازار شد که چند وقتی هست به عنوان یک محیط توسعه IDE ارائه شده باید این نکته رو هم در نظر بگیرید که این ابزار توسط GitHub  توسعه داده میشه و به شکل کاملا رایگان در دسترس شما قرار داره.
    Atom دارای یک اکوسیستم گسترده از برنامه نویسان و توسعه دهنده هاست که در حال توسعه این ابزار و تولید افزونه برای این ابزار هستند و به این دلیل شما با میزان زیادی از افزونه های کاربردی برای استفاده از ابزار رو به رو هستید. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این ابزار به شدت قابل انعطاف است و شما میتونید برای کار خودتون حتی هسته اون رو تغییر بدید. همچنین باید بگم که برای اینکه این ابزار رو به محیط توسعه اصلی php خود تغییر بدید باید یک سری افزونه های مربوط رو روی اون نصب کنید تا بتونه بخش های بیشتری رو از توسعه php برای شما رو در بر بگیره که همه این افزونه ها به شکل رایگان ارائه شدن.

شما میتونید از بسته های php-cs-fixer, hyperclick-php, php-integrator-base, linter-php and atom-autocomplete-php برای تبدیل atom به یک محیط توسعه قوی php استفاده کنید.
سیستم عامل مورد نیاز:
این ابزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز ،مک او اس و لینوکس ارائه شده و شما میتونید از اون در سیستم عامل دلخواه خودتون استفاده کنید.

  • Komodo
    ابزاری مناسب برای توسعه php که در سال 2000 و توسط شرکت ActiveState تولید و توسعه داده شده.یکی از بهترین محیط های توسعه برای php, Mysql هست که میتونه شما را در توسعه وب بسیار کمک کنه.

برای این ابزار توسعه هم مثل ابزار های بالا افزونه های زیادی تولید شده تا به کمک اونها بتونید توسعه ای سریع تر و ساده تر داشته باشید.
سیستم عامل مورد نیاز:
این ابزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز ،مک او اس و لینوکس ارائه شده و شما میتونید از اون در سیستم عامل دلخواه خودتون استفاده کنید.

  • Aptana Studio
    Apanta Studio از حدود سال 2014 و توسط شرکت Apanta شرورع به کار کرد و به عنوان یکی از بهترین ابزار های توسعه متن باز برای php شناخته میشه. شما میتونید به سادگی و رایگان اون رو دانلود و استفاده کنید.
    سیستم عامل مورد نیاز:
    این ابزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز ،مک او اس و لینوکس ارائه شده و شما میتونید از اون در سیستم عامل دلخواه خودتون استفاده کنید.

  • Cloud 9
    Cloud9 با ابزارهای لازم برای توسعه زبانهای برنامه نویسی مختلف، همراه با جاوا اسکریپت، پایتون و پی اچ پی ساخته شده است، بنابراین شما نیازی به نصب فایل ها اضافی برای توسعه خود و شروع پروژه های جدید ندارید. با توجه به این واقعیت که Cloud9 IDE مبتنی بر فضای ابری است، میتونید پروژه های خودتون رو از خانه یا دفتر یا هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید باز و توسعه بدید.

این ابزار یک تجریبه بی عیب و نقص در توسعه برنامه های کاربردی رو به شما میده و همچنین میتونید محیط توسعه خودتون رو باه سرعت با تیم توسعه خودتون به اشتراک بزارید.

با توجه به اینکه php یکی از بهترین و پرطرفدار ترین زبان های برنامه نویسی در سطح دنیاست نیاز هست که شما ابزار توسعه مناسب نیاز خودتون رو داشته باشید پس در انتخاب ابزار توسعه خودتون بیشترین دقت رو به خرج بدید و از بین گزینه های موجود بهترین گزینه ای که با شرایط و پروژه شما همخوانی داره رو انتخاب کنید. همچنین خودتون میتونید با نصب و استفاده از این محیط های توسعه و یا محیط های توسعه دیگه بهترین گزینه رو برای خودتون انتخاب کنید و همچنین از شریق کامنت های خودتون برای ما و سایر دوستان به اشتراک بزارید.

در نهایت همه چیز به شما و انتخاب شما بستگی داره. ممنون که با ما همراه بودید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 558 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی