درحال بارگذاری

یک روش جالب جذب مشتری و تبلیغ برای رسیدن به فروش به کمک نظر سنجی و کد تخفیف

تاریخ: چهارشنبه, 09 تیر 1400

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1663 - نظرات : 0 دسته بندی: روش های تبلیغات


امروز یک تجربه متفاوت و شاید غیر منتظره داشتم که گفتم بد نیست با شما هم در میون بزارمش و اینکه برداشت های خودم رو در رابطه با اون بنویسم و شما هم نظرات خودتون رو در رابطه با این موضوع و موضوعات مشابه با ما و بازدیکننده های دیگه در میون بزارید.

بحث این مطلب در رابطه با شیوه های مختلف تبلیغات و بردن کاربران به سمت خرید و استفاده بیشتر از خدمات و امکانات هست که البته در این مطلب به شکل مختصر در رابطه با یک تجربه شخصی در این مورد خواهم نوشت. پس در ادامه همراه ما باشید.

امروز در حال تماشای یک ویدیو آموزشی در رابطه با موفقیت و خودیاری بودم که یک پیامک از فیدیبو با این موضوع که میبخواست اطلاعتی رو از من دریافت کنه که چرا چند وقتی هست کمتر از این برنامه اقدام به خرید کتاب کردم رو دریافت کردم. اگر تجربه کار با این اپ رو ندارید باید بگم که فیدیبو و برنامه های مشابه مثل طاقجه و کتابراه که من از هر سه تای اونها استفاده میکنم برنامه های کتابخوان هستن که نسخه های مجازی کتاب رو برای شما ارئه میدن که میتونید کتابهایی که دوست دارید رو از اون اپ ها خریداری و با گوشی مطالعه کنید که البته نمی خوام در رابطه با این برنامه ها صحبت کنم.

خب منظور کلی پیامک دریافتی این بود که درخواست داشت تا به کمک لینک نظر سنجی فیدیبو دلایل خودم رو برای بهبود برنامه با توسعه دهنده ها در میون بزارم تا به کمک بررسی تمام تنظرات برنامه خودشون رو بهتر کنن. تا اینجا هیچ چیز جالب و جدیدی نبود ولی بعد از اینکه وارد نظر سنجی شدم و اون رو تا انتها ادامه دادم یک پیام جالب با این مضمون دیدم که در کنار تشکر از شرکت در نظر سنجی یک کد تخفیف 90 درصد با حداکثر 30 هزار تومن رو هم به من داد. حالا یک سوال: چند نفر که از این اپ استفاده می کنن از کنار یک کد تخفیف 90 درصدی رد میشن؟ تقریبا هیچ کسی (مگه اینکه کتاب خون نباشه).

اینجا می تونم بگم با این کار جالب عوامل فیدیبو به 3 هدف خود رسیدن. و این سه هدف چی هستن؟ بریم تا ببینیم:

اهداف از این نوع تبلیغات

  • خیلی ساده تونستن باعث فروش بیشتر بشن هرچند این فروش با یک تخفیف زیاد همراه باشه. که البته می تونه کسایی که کمتر کتاب خرید کردن رو برای خرید کتابهای بعدی هم ترقیب کنن.
  • با دریافت فیدبک از مشتریان و کاربران خودشون می تونن بهترین تصمیمات رو برای توسعه ها و مسیر آتی برای کسب و کار خودشون بگیرن و بیشتر به نظر کاربران نزدیک باشن تا علاوه بر تجربه بهتر استفاده کاربران رو در برنامه خودشون نگهدارن. و البته با روش های کاری رقبای خودشون از طریق نظرات و پیشنهادات کاربران آشنا بشن.
  • باعث ایجاد حس بهتر در مشتری بشن تا مشتری علاقه ی بیشتری به استفاده از خدماتشون پیدا کنه!

شما هم این موضوع رو بررسی کنید و بیشتر به اون و موضوعات مشابه توجه کنید تا ببینید چه ایده های نابی در زمینه تبلیغات وجود داره و می تونه به وجود بیاد. خلاصه دنیا در حال پیشرفته و همه چیز در کنارش پیشرفت می کنن و در نهایت یک روش تبلیغ هرچند ساده می تونه نتایج خیلی بزرگی رو داشته باشه. «البته نه همیشه مثبت»

البته اینا تماما برداشت هایی هستند که من دارم ولی به نظرم یک کار به این سادگی می تونه خیلی راحت باعث بالا رفتن نرخ فروش در خیلی از کسب و کارها بشه. هرچند نمونه های دیگه از این نوع بازاریابی ها رو زیاد دیدیم مثلا از فلان سایت پیام میاد که خیلی وقت هست شما رو ندیدیم ،دلمون براتون تنگ شده یا هر متن دیگه و در انتها یک کد تخفیف رو برای ما داده و میگه دوست داریم شما رو دوباره ببینیم!

نکته: داخل این نوع بازاریابی ها و تبلیغات نکته ی خیلی مهم تبلیغ نویسی شما هست ،یعنی متن رو بنویسید که بتونه خیلی مخاطب رو درگیر کنه و به سمت هدف شما جذب کنه.

خلاصه من دوست دارم روش های جدید بازاریابی و تبلیغات مختلف رو ببینم ،یاد بگیرم و استفاده کنم و همیشه به روز باشم. چون گاهی بر اساس زمان و شرایط یک شکل از تبلیغات بیشتر جواب میده ،یا ایده های جدید و جذاب تری پیدا میشه و یا حتی بهترین ایده های قدیم هم کاربرد خودشون رو از دست میدن. حالا اگر استقبال دوستان از این نوع مطالب زیاد باشه سعی می کنم در رابطه با این نوع موضوعات بیشتر بنویسم.

در نهایت اگر شما نیز مطلب ،توضیحات ،پیشنهاد یا انتقادی دارید می تونید از طریق بخش نظرات در زیر با ما در میون بزارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1663 - نظرات : 0 دسته بندی: روش های تبلیغات

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی