درحال بارگذاری

دو ویدئوی جذاب برای ویندوز 7 نسخه 2020 "ایده هایی برای بهتر کردن ویندوز 7"

تاریخ: جمعه, 09 آبان 1399

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 2394 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎


مدت زیادی از ارائه آخرین نسخه از ویندوز محبوب 7 توسط مایکروسافت گذشته (Windows 7 SP1) و گویا مایکروسافت دیگر قصدی برای ارائه به روزرسانی جدید برای این نسخه ی محبوب از ویندوز را ندارد و تنها آپدیت هایی برای رفع مشکلات امنیتی و رفع برخی از باگ های آن را آن هم خیلی گم ارائه می کند. اما هستند کاربرانی که به دلایل مختلف مثل عادت کردن به این نسخه و... هنوز از این ویندوز استفاده می کنند و قصدی هم برای رفتم به نسخه 10 ویندوز را ندارند. در کل این نسخه از ویندوز کماکان محبوبیت خاص خود را در بین کاربران دارد و گویا تا پایان راه آن زمان زیادی باقی مانده است.

اما هر از گاهی بعضی از کاربران فضای مجازی اقدام به ساخت کانسپت ها  ویدئویی هایی از ایده های خود برای بهتر کردن و نسخه های جدید این ویندوز می کنند. در اینجا نیز ما دو ویدئوی جذاب از دو فعال مجازی در زمینه ساخت ویدئوهای این چنینی را برای شما قرار داده ایم که ایده های آنها می تواند به بهتر و جذاب تر کردن ویندوز کمک کند. ایده هایی که هر یک از شما دوست خواهید داشت که کاش در ویندوز 7وجود داشتند.

قبل از هرچیزی تذکر میدهم که این ویدئو ها کاملا ساختگی بوده و به شکل رسمی از سمت مایکروسافت نیستند و تنها ایده هایی از سمت دوستدارن ویندوز هستند. در نهایت شما را دعوت می کنم تا در ادامه این دو ویدئوی زیبا را مشاهده کنید.

ویدئو ی اول "کانسپ ویندوز 7 نسخه 2020"

ویدئوی دوم "کانسپتی دیگر از ویندوز 7 نسخه 2020"

امیدوارم که از دیدن این دو ویدئو لذت برده باشید. در انتها اگر نظر ،انتقاد یا پیشنهادی برای ما دارید خیلی خوشحال می شویم که آنها را از بخش نظرات در انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید.

 


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 2394 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی