درحال بارگذاری

ویدئویی از چند ایده ی جذاب برای نسخه های بعدی ویندوز 10

تاریخ: چهارشنبه, 07 آبان 1399

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1779 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: تکنولوژی‬‎


در این مطلب قصد دارم تا یک ویدئوی جذاب از یک سری ایده های ناب که میتونن باعث بهتر شدن تجربه ی استفاده از ویندوز برای هر کس باشن رو قرار میدم. اول از همه باید بدونید این ها فقط ایده هایی هستند که توسط یک فعال یوتیوب که در زمینه ایجاد ایده های کاربردی فعال می کنند درست شدن و در ویندوز آپدیت های ویندوز قرار ندارند. اما شاید در آینده یکسری از این ایده ها رو در ویندوز های نسخه بعدی مشاهده کنیم.

برای مثال خیلی وقت هست که گفته میشه قرار هست در نسخه های بعدی ویندوز 10 امکان قرار دادن تب در فایل اکسپلورر ایجاد بشه و یا حتی قسمت راست کلیک ویندوز 10 به حالت مترو تغییر شکل بده. خب این ویدئو هم در کنار این ویژگی ها ایده هایی رو هم برای بخش های مختلف دیگه مثل قسمت جستجو در ویندوز و یا شخصی سازی تسک بار و... رو قرار داده که به شما پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو  در ادامه برای شما قرار دادیم رو تماشا کنید.

امیدوارم از تماشای این ویدئو لذت برده باشید. اگر نظر یا انتقاد و یا پیشنهاد خاصی رو دارید می تونید از قسمت نظرات در پایین همین مطلب اون ها رو به ما اطلاع بدید. ممنون از همراهی همشیگی شما.

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 1779 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی