درحال بارگذاری

5 فریم ورک برتر CSS در سال 2020

تاریخ: شنبه, 15 شهریور 1399

نویسنده: محمدرضا نامور... بازیدها: 434 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی تحت وب


با سلام به همراهان کلاس برتر ؛

CSS یکی از پرکاربردترین ابزار های توسعه وب به شمار می آید ، که هر توسعه دهنده وب باید به CSS حداقل تسلط نسبی داشته باشد ، ما در مقالات گذشته در کلاس برتر به "معرفی CSS" پرداختیم که پیشنهاد میکنیم برای افزایش اطلاعات به لینک داده شده مراجعه بکنید .

برای هر توسعه دهنده فرانت اند ، دو نگرانی عمده وجود دارد . اولین مورد زمان و کارایی و دیگری ، سازگاری با مرورگر های مختلف است برای رفع هر دو نگرانی ، لازم است که از یک روش طراحی وب استفاده کنید که علاوه بر افزایش تجربه کاربر ، به صرفه جویی در وقت و بهبود کارایی کمک می کند . اینجاست که فریم ورک ها به کمک شما می آیند !!!

حالا که میدونیم CSS چه اهمیتی برای توسعه دهندگان وب دارد، هنوز این سوال بزرگ باقیست که کدام فریم ورک CSS را انتخاب کنیم ؟ با توجه به اینکه ما تعداد زیادی از فریم ورک های CSS را در اختیار داریم ، و هرکدام مزایای خاص خود را دارند ، انتخاب صحیح می تواند دلهره آور باشد !

برای راحت کردن اعصاب شما ، ما لیستی از 5 فریم ورک برتر CSS در سال 2020 را بر اساس گزارش وضعیت CSS برای سال 2019 تهیه کرده ایم . تا آخر این مطلب همراه ما باشید .

 


1-Bootstrap css

بوت استرپ مجموعه ای برای ساخت ظاهری وب سایت ها و برنامه های وب است . و یکی از محبوبترین فریم ورک های CSS میباشد که از شیوه گرید بندی برای چیدمان صفحات وب استفاده میکند .

 Bootstrap 4 در حال حاضر آخرین نسخه بوت استرپ است. این نسخه در تمام مرورگر‌های بزرگ غیر از Internet Explorer 9 پشتیبانی می‌شود.

ریسپانسیو کردن صفحات با بوت‌استرپ بسیار ساده است ؛ برای طراحی ریسپانسیو با بوت‌استرپ تنها کافی است کار با سیستم Grid آن را یاد بگیرید.

 


2- Semantic UI

بزرگترین تفاوت بین Bootstrap و Semantic UI این است که مورد دوم از نحو زبان هاید طبیعی برای ایجاد کلاس استفاده می کند . این خواندن و فهمیدن نام کلاس ها را آسان می کند .

      سه دکمه می خواهید ؟

<"div class= "ui three buttons> را تایپ کنید .

     فقط یک نماد در یک دکمه می خواهید ؟

<"button class="ui icon button> را تایپ کنید.

 


3- Bulma

بر خلاف دو فریم ورک فوق ، Bulma یک فریم ورک فقط برای CSS است . شما فقط به یک فایل CSS نیاز دارید ؛ هیچ اجزایی وجود ندارد که برای عملکردن به JavaScript نیاز داشته باشد.

Bulma یک محیط زیست شناختی است ، این یک لایه سبک در بالای منطق است !!. این امر آن را به فریم ورکی نسبتا سبک نیز تبدیل می کند .

 

 


4- Matreialize

Matreialize یک فریم ورک پاسخگو است که بر اساس  Matreialize Design Google ساخته شده است . بنابراین اگر می خواهید طراحی های جسورانه و چشم را که در محصولات Google مانند Gmail ، YouTube و Google Driver مشاهده می کنید ، بخواهید ، این میتواند چارچوبی برای شما باشد ،

 

 


5- Foundation

Foundation یک چارچوب پاسخگو است که دارای نشانه گذاری کاملا معنایی است و به ویژه برای پروژه های Ruby on Rails بسیار مناسب است. این یک شبکه پاسخگو و اجزای رابط کاربری HTML و CSS ، الگو ها و ... است ، اما موارد دیگری نیز در این این زمینه وجود دارد ، زیرا بنیاد همچنین دارای یک جز email ایمیل است که به شما امکان می دهد ایمیل های HTML با ظاهری زیبا ایجاد کنید.

 

امیدوارم این مطلب تونسته باشه بهتون کمک کنه ، خوشحال میشیم اگه نظری یا تجربه ای در کارکرد  با هر یک از این فریم ورک ها دارید در زیر این مطلب بخش نظرات با ما درمیون بزارید .

 


نویسنده: محمدرضا نامور... بازیدها: 434 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی تحت وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی