درحال بارگذاری

محتوا سازی | 7 منبع تولید محتوا

تاریخ: شنبه, 08 شهریور 1399

نویسنده: محمدرضا نامور... بازیدها: 437 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند


سلام به همراهان کلاس برتر .

یقیناً تولید محتوای مفید و به روز یکی از دغدغه های بزرگ تولید کننده های محتوا است ، اینکه هر روز بخوایم یک ایده جدید بدیم برای تولید محتوا واقعا سخته ، فکر اینکه اگه محتوا جدید و مفید تولید نکنید ، مخاطبتون رو  از دست میدید فشار زیادی روتون میاره و میتونه شما رو کلافه و سردرگم کنه ، در این مقاله قصد معرفی چند منبع برای پیدا کردن ایده به شما معرفی کنیم ؛ تا آخر این مطلب همراه ما باشید .

 


1- youtube.com

 از نظر من و خیلی از محتوا ساز ها ، سایت یوتیوب بزرگترین منبع برای پیدا کردن ایده محتوا هستش ، کافیه فقط سرفصل موضوعی مانند تکنولوژی رو سرچ کنید تا ببنید رگبار ایده های ناب چطوری شما رو به تیر میبندند ، جالبه بدونید افزونه ای ایرانی برای تماشای ویدیو های یوتیوب وحتی سرچ کردن بدون محدودیت نیز وجود دارد که در مطلب "تماشای ویدیو های یوتیوب بدون مححدودیت" به معرفی و استفاده از اون پرداختیم.

 


2- buzzsumo.com

محتوا های زیادی برای نمونه برداری توی این سایت هست! برای اینکه ذهنیتتون باز تر بشه و بتونید خلاقانه تر محتوا برای کسب و کارتون تولید کنید! من که میگم یه سر به این سایت بزنید .

 


3- Quora.com

این سایت هم که بیشتر تولید محتوا کننده ها میشناسند در واقع  یک وب‌گاه پرسش و پاسخ است که کاربران می‌توانند سؤال بپرسند و پاسخ دهند  .کورا پرسش و پاسخ‌ها را دسته‌بندی می‌کند و کاربران می‌توانند سؤال‌ها را ویرایش کنند و حتی به دیگر کاربران پیشنهاد اصلاح و ویرایش پاسخ‌هایشان را بدهند ! با این شما با کمی جست جو در این سایت شما میتوانید مطالب فوق العاده ای برای تولید محتوای خلاقانه و مخاطب پسند پیدا کنید .

 


4- answerthepubic.com

این سایت به شما موضوع و کلمه کلیدی در موضوعات مختلف ارائه و پیشنهاد میده تا بتونید به راحتی با اون موضوعات کار کنید و تولید محتوا انجام بدید . این سایت به نحوی منحصر به فرد و جذاب طراحی شده .

 


5- questiondb.io

این سایت سوالاتی را که مردم در مورد یک موضوع خاص از گوگل می پرسند را پیدا می کند و به شما نمایش می‌دهد ، به نظرم یکی از بهترین منبع ها برای ایده گرفتن و تولید محتوا است ! سر زدن به این سایت ضرر نداره

 


6- feedly

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها در تولید حوزه تخصصی تولید محتوا هست که میتونید ازش برای تولید محتوا کمک بگیرید .

 


7- medium

نرم افزاری که گاها خودم هم  برای تولید محتوا ازش استفاده میکنیم ! به نظرم به درد بخوره ، حتما امتحانش بکنید .

 

 

 دقت داشته باشید که در این مطلب هدف سعی در معرفی ساده ، تعدادی از بیشمار منابع تولید محتوا داشته ایم با این حال امیدوارم تونسته باشیم که کمکی به شما تولید کنندگان محتوا کرده باشیم ؛ ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودین

 

 


نویسنده: محمدرضا نامور... بازیدها: 437 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی