درحال بارگذاری

هارد ssd جدید سامسونگ

تاریخ: چهارشنبه, 11 تیر 1399

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 505 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎


اگر به دنبال ارتقا حافظه رایانتون هستید و نگران این هستید که با افزایش حافظه سرعت کم بشه سامسونگ با هارد ssd جدید چهار سطحی  8 ترابایتی مشکل شما رو حل می کنه.

سامسونگ امروز خط تولید هارد های اس اس دی چهار سطحی خودش و رو رونمایی کرد که حافظه های اس اس دی با گنجایش 8 ترابایت رو تولید می کنه 

هارد اس اس دی جدید با نام 870 QVO جانشین 860 QVO 2018 است که حداکثر سرعت آن 4TB است.سرعت خواندن و نوشتن متوالی برای مدل های جدید به ترتیب 560 مگابایت در ثانیه و 530 مگابایت در ثانیه است که یک پیشرفت جزئی سرعت خواندن دربرابر  860 QVO یعنی 550 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 520 مگابایت در ثانیه دارد.

سامسونگ می گوید که این هارد SSD جدید همچنین "پیشرفت 13٪ در سرعت خواندن تصادفی" را ایجاد می کند تا به فعالیت های روزمره مانند چند وظیفه ای ، بازی و مرور وب کمک کند.

هارد های جدید در حال حاضر در فروشگاه های سامسونگ و Samsung.com" با قیمت  129.99 دلار برای 1TB و  249.99 دلار برای 2TB و 499.99 دلار برای 4TB در دسترس هستند.

کسانی که نسخه 8TB را می خواهند ، باید تا ماه آگوست صبر کنند تا عرضه شود به همین دلیل قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

 

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 505 - نظرات : 0 دسته بندی: تکنولوژی‬‎

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی