درحال بارگذاری

میانبرهای جدید Google Map

تاریخ: چهارشنبه, 20 فروردین 1399

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 532 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند


گوگل امروز میانبرهای جدید را در برنامه Google Map معرفی کرد. که می توانند یافتن و تحویل غذا را برای کاربران آسان تر کند.

 Takeout و Delivery Google Maps

میانبرها گزینه های در قسمت بالای نقشه هستند که هنگام باز کردن برنامه می بینید.  آنها راهی آسان برای یافتن هتل ها ، پمپ بنزین یا مواد غذایی به شما ارائه می دهند بدون نیاز به تایپ کردن پارامترهای جستجو. آنها یک گزینه عالی هستند چون ما معمولا در هنگام رانندگی از Google Map استفاده می کنیم و هیچکدام ما دوست نداریم با تایپ کردن در هین رانندگی جانم خود و عریرانمان را به خطر بیندازیم .

google

مشخصاً Google Map از قبل به شما امکان جستجو مکان ها را می داد و این چیز جدیدی نیست، ولی این میانبر ها جدید هستند. با توجه به اینكه به خاطر ویروس کوئید 19 (کرونا) همه مجبور هستند در خانه های خود بمانند. و بیشتر رستوران ها یا بسته هستند یا فقط امکان سفارش غیرحضوری و بیرون بر را دارند ، منطقی است كه گوگل  گزینه های تحویل خود را در در دسترس تر کند .

بنابراین اگر به آن احتیاج دارید ، چگونه می توانید فیلترهای جستجوی جدید را در برنامه Maps پیدا کنید.  

وقتی برنامه Maps را باز می کنید ، منطقه مورد نظر را بیابید  سپس گزینه های "Takeout" و "Delivery" را پیدا کرده و یکی را انتخاب کنید. این کار به شما تمام رستوران های منطقه شما را که در حال حاضر آن سرویس را ارائه می دهند نمایش می دهد. 

در مورد برخی از رستوران ها (اگرچه تعداد بسیتر کمی هستند) ، شما می توانید به طور مستقیم از برنامه Google Map غذا سفارش دهید ، یا به GrubHub یا برنامه دیگری که این امکان را به شما می دهد فرستاده خواهید شد. و امیدواریم این امکانات به شما کمک کند تا راحتر رستوران یا غذای بیرون بر را پیدا کرده غذایتان را سفارش دهید تا نیازی به طی مسافت و جستجو رستوران و یا غذای بیرون بر نشوید و بتوانید راحتر تر و با سلامتی این مراحل ویروس کرونا را پشت سر بگذارید. 

 

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 532 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی