درحال بارگذاری

نوار آدرس جدید FireFox

تاریخ: سه شنبه, 19 فروردین 1399

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 475 - نظرات : 0 دسته بندی: عمومی


موزیلا امروز نسخه 75 مرورگر Firefox خود را راه ازاده کرد. مثل همیشه ، برای توسعه دهندگان که برنامه های وب می نویسند ، اصلاحات و رفع اشکالات زیادی وجود دارد ، اما ویژگی marquee این بروزرسانی نوار آدرس تازه شده است. با توجه به اینکه شما اغلب از نوار آدرس استفاده می کنید - هر چند که این روزها بیشتر از نوار URL نوار جستجو است - این نخستین املاک و مستغلات در هر مرورگر و نوع ویژگی است که در آن کاربران به سرعت متوجه هرگونه تغییر خواهند شد.

بروزرسانی امروز سه تغییر عمده در نوار آدرس Firefox به ارمغان می آورد. موردی که بلافاصله متوجه خواهید شد اینست که وقتی در نوار آدرس کلیک کنید ، لیستی از سایت بازدید شده شما را باز می کند. اگر آن سایت را از قبل در یک برگه باز کرده اید ، در لیست برجسته می شوید و می توانید با یک میانبر به سمت راست آن بروید (اگرچه این چیزی است که من هنوز در نسخه های پیش نمایش مشاهده نکردم). این لیست از پر بازدیدترین سایتها همان است که در صفحه برگه جدید Firefox مشاهده می کنید و می توانید آن را از آنجا نیز مدیریت کنید

با طراحی مجدد ، نوار آدرس کمی طراوت می یابد و احتمالاً متوجه می شوید که کمی بزرگتر نیز هست. در بیشتر موارد ، این یک تغییر اساسی نیست. 

همانطور که امروز تیم Firefox نیز اعلام کرده است ، موزیلا معتقد است که با وجود همه گیری های COVID-19 ، فعلاً نیازی به تغییر در برنامه آزادی برنامه 2020 ندارد.بنابراین با اینکه Google تصمیم گرفته است نسخه ای را با برنامه انتشار Chrome خود صرفنظر کند ، بعید به نظر می رسد تغییری در نحوه انتشار Mozilla Firefox مشاهده کنید.اما این تیم به آنچه امروز کاربران با مرورگر خود انجام می دهند توجه کرده است و به عنوان مثال مشکلات مربوط به سیستم های کنفرانس ویدیویی در مرورگر را در اولویت قرار داده است. این تیم می نویسد: "با پیشروی ، ما به بررسی کلیه ویژگیهای جدید و تغییرات برنامه ریزی شده با توجه دقیق تر به سازگاری به عقب ، و پتانسیل آنها برای هرگونه مشکل روبرو می پردازیم."


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 475 - نظرات : 0 دسته بندی: عمومی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی