درحال بارگذاری

نسخه جدید Python

تاریخ: جمعه, 08 فروردین 1399

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 626 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


پایتون 3.9 آلفا 1 اکنون برای آزمایش آماده است

سه روز پیش ، تیم پشت پایتون از انتشار پایتون 3.9.0a1 خبر داد که این نخستین از شش نسخه آلفای برنامه ریزی شده پایتون 3.9 است. نسخه پایدار نهایی Python 3.9 قرار است در ماه مه 2020 منتشر شود. نسخه 1 آلفا نشان می دهد که توسعه دهندگان می توانند آزمایش ویژگی های جدید را شروع کرده و مشکلات رفع اشکال را بررسی کنند ، اما استفاده از آن در تولید توصیه نمی شود.

ماه گذشته ، نسخه پایدار قبلی ، Python 3.8 با ویژگی هایی مانند عملگر Walrus منتشر شد و تنها از پارامترهای موقعیتی برای Vectorcall پشتیبانی می کند.

بیایید نگاهی به برخی از ویژگی های خام که انتظار می رود در نسخه پایتون 3.9 آینده وجود داشته باشد بیندازیم:

برخی از پیشرفت های معرفی شده در پایتون 3.9.0a1

تغییر زبان

. عملکرد __import __ () که توسط بیانیه ورودی فراخوانی شده است ، اکنون ImportError را به جای ValueError بالا می برد. در نسخه های قبلی ، این مورد زمانی رخ می داد که یک ورودی نسبی از بسته بندی سطح بالایی خود عبور کند.
. با شروع از Python 3.9.0a1 ، مسیر مطلق نام اسکریپت در خط فرمان مشخص می شود: ویژگی __file__ ماژول __main__. sys.argv [0] و sys.path [0] به یک مسیر مطلق تبدیل می شوند تا یک مسیر نسبی. همچنین ، traceback اکنون مسیر مطلق قابهای ماژول __main__ را در این حالت نشان می دهد.
. آرگومان های رمزگذاری و خطا در حالت اشکال زدایی و ساخت اکنون در عملیات رمزگذاری و رمزگشایی رشته بررسی می شوند.

ماژول های بهبود یافته

. ast: در گزینه indent به dump اضافه می شود () و یک خروجی چند خطی برای تورفتگی ایجاد می کند.

. asyncio: اکنون می توانید از کوروتین استفاده کنید که یک شکل کلی از زیرآبی ها است. زیرآب ها تنها در دو نقطه مختلف وارد و خارج می شوند ، در حالی که کاروتین ها در بسیاری از نقاط می توانند وارد ، خارج و از سر گرفته شوند. علاوه بر این ، asyncio.run () برای استفاده از کوروتین جدید به روز شده است.

. توابع جدید مانند curses.get_escdelay () ، curses.set_escdelay () ، curses.get_tabsize () ، و curses.set_tabsize () و ثابت های F_OFD_GETLK ، F_OFD_SETLK و F_OFD_SETLKW در 3.3.1 در Python 3.9

تعداد معدود کاربران Python قبلاً آزمایش نسخه پایتون 3.9.0a1 را آغاز کرده اند.

نسخه بعدی آلفا برای پایتون 3.9 برای شانزدهم دسامبر 2019 برنامه ریزی شده است.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 626 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی