درحال بارگذاری

چگونه SEO و PPC می توانند با هم در جهت بهبود وب سایت شما همکاری کنند؟

تاریخ: شنبه, 21 دی 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 390 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


 

در اینجا پنج روش که می توانید SEO و PPC را با یکدیگر برای بهبود وب سایت، افزایش مسیرهای تبلیغاتی و افزایش درآمد بررسی می کنیم

سئو+پی پی سی=بهبود ارزش موتور جستجو
همانطور که احتمالاً از قبل می دانید ، بهبود وب سایت خود با سئو ، شانس بهتری برای رتبه بندی در صفحه اول یا حتی در موقعیت شماره 1 برای یک یا چند کلمه کلیدیمورد هدف ، به شما می دهد. علاوه بر این ، خرید تبلیغات PPC برای همان کلمه کلیدی با یک پیشنهاد به اندازه کافی بالا ، به شما امکان می دهد وقتی شخصی که آن کلمه کلیدی را جستجو می کند ، در بالای صفحه ظاهر شود.
اگر هر دو مورد را برای آن کلمه کلیدی خاص انجام داده اید - یعنی وب سایت خود را بهینه کنید و تبلیغات PPC را خریداری کنید - اطمینان حاصل می کنید که مارک شما بر نتایج جستجو حاکم است، و شانس بهتری برای گرفتن آن کلیک های ارزشمند دارید

پب پی سی به بازیابی کلیک های از دست رفته موتور جستجوی کمک میکند
ممکن است تصور کنید که اگر مارک شما قبلاً از نظر ارگانیک رتبه شماره یک را برای یک کلمه کلیدی خاص (یعنی به طور طبیعی در موتورهای جستجو)داشته است ، دیگر نیازی به خرید یک تبلیغ PPC برای همان کلمه کلیدی نیست.
یک تحقیق در مطالعه گوگل نشان داد که وقتی تبلیغات جستجوی یک کلمه کلیدی متوقف شد ، تقریباً 89٪ از ترافیک ایجاد شده توسط این تبلیغات با رتبه بندی های ارگانیک جایگزین نمی شوند. بنابراین این بدان معنی است که متوقف کردن تبلیغات PPC شما در واقع می تواند تأثیر منفی بر ترافیک شما بگذارد ، حتی اگر سایت شما به طور طبیعی در رتبه 1 قرار داشته باشد!
با تکیه بر PPC ، کلیکها و علاقه های جستجوگرها را بازیابی می کنید که ممکن است در غیر این صورت از دست داده باشید. حتی اگر به طور طبیعی رتبه 1 را ندارید ، PPC می تواند به شما کمک کند از افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات شما می گردند ، غالبا با مبلغ بسیار کمی پیدایاش کنید

کمپین های بازاریابی مجدد به شما امکان دستیابی به بازدید کنندگان قبلی را می دهند
اگر بگوییم وب سایت شما به لطف تلاش های شما در رتبه بندی نسبتاً خوبی قرار دارد و تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب می کند ، اما این ها خریداران بالقوه ای هستند که مدتی طول می کشد تا ذهن خود را به سمت شما جلب کنند. می توانید SEO خود را با شکلی از PPC با عنوان بازاریابی ترکیب کنید تا این بازدید کنندگان به سایت شما بازگردند تا در زمان بعدی آنها خرید کنند.
به عنوان مثال ، اگر کسی در حال خرید لوازم اداری در وب سایت شما است ، اما می خواهد مدتی راجع به آن فکر کند ، می توانید فضای تبلیغاتی را از یک وب سایت در شبکه Google خریداری کنید تا در همان زمان تبلیغاتی همان لوازم اداری به آنها نشان دهد. این به آنها یادآوری می کند که به سایت شما بازگردند و خرید را انجام دهند.
با ترکیب SEO و PPC از این طریق ، می توانید به بازدید کنندگان قبلی دسترسی پیدا کنید و آنها را ترغیب کنید که دوباره به بازار برگردند تا یک خرید را انجام دهند یا به یک مشتری بالفعل تبدیل شوند ، در حالی که بدون بازپرداخت ممکن است کاملاً شما را فراموش کرده باشند.


PPC به شما امکان می دهد کلید واژه های جدید را برای جستجوگرها آزمایش کنید
بهینه سازی موتور جستجو غالباً زمان ، تحقیق و هزینه قابل توجهی را می طلبد. ممکن است بارها باشد که شما با تلاش SEO خود در مورد هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی خاص فکر می کنید ، اما مطمئن نیستید که آیا آن را پرداخت می کند. یکی از راه هایی که می توانید زنده بودن یک کلمه کلیدی برای SEO را "آزمایش کنید" با PPC است.

نگران نباشید ، یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که فکر می کنید شانس بالایی در رتبه بندی بالایی دارد و باید قادر به تبدیل آن باشید (یعنی کلمه ای که فکر می کنید برای محصولات یا خدمات شما بسیار مرتبط است) ، و تبلیغات PPC را برای آن خریداری کنید. مدتی نتایج را نظارت کنید و ببینید عملکرد وب سایت شما چگونه است. اگر خیلی خوب عمل کنید ، این ممکن است نشانه ای باشد که شما همچنین باید بهینه سازی سایت خود را برای آن شروع کنید. اگر فعالیتهای PPC شما صاف است ، ممکن است بخواهید از SEO برای این کلمه کلیدی خودداری کنید.

از آنجایی که گرایش PPC بسیار ارزان است ، این یکی از راه هایی است که می توانید بدون سرمایه گذاری وقت و هزینه قابل توجهی در تغییر وب سایت خود برای دوستی موتور جستجوگر ، آب های موجود در موتور جستجو را آزمایش کنید.

PPC و SEO به منظور تصمیم گیری دقیق تر ، اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می دهند
سرانجام ، یکی از راههایی که SEO و PPC می توانند با هم به سود شما کار کنند ، ارائه منبع بزرگی از داده ها برای اهداف تصمیم گیری است. می توانید معیارهای مشابهی را از طریق هر دو روش SEO و PPC خود بررسی کنید ، از جمله:
نرخ کلیک
نرخ پرش و خروج
زمان بودن در سایت
نرخ تبدیل
از این طریق می توانید تعیین کنید که کلمات کلیدی در افزایش فروش بیشترین تأثیر را دارند یا کدام یک بازدید کننده را به سایت شما می اورند که در نهایت احتمالاً حداقل خرید را انجام می دهند یا به عنوان سرب درآمدند. این به شما کمک می کند تصمیم گیری دقیق تری در مورد بازاریابی خود و تغییرات آینده در وب سایت خود داشته باشید.
درست است که شما می توانید این داده ها را از PPC یا SEO به طور جداگانه دریافت کنید. با این حال ، با استفاده از PPC و SEO می توانید دو برابر داده ها را بدست آورید ، این به شما کمک می کند تا یک تصمیم حتی هوشمندانه تر بگیرید.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 390 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی