درحال بارگذاری

مراحل فرایند بازاریابی دیجیتال چیست ؟

تاریخ: سه شنبه, 17 دی 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 965 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


 

فرایند بازاریابی دیجیتال روشی جامع برای ارتقاء تجارت آنلاین و گسترش آن در سراسر جهان است. با این حال ، هر بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ امروزه روند بازاریابی دیجیتال را در پیش گرفته است و سعی در کسب درآمد از آن دارد. بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال در این صنعت فعالیت می کنند که ادعا می کنند بهترین مارک تجاری را بصورت آنلاین و برای این کار حداکثر سود کسب کرده اند. فرایند بازاریابی دیجیتال شامل مراحل متنوعی است ، که ضروری است بدانید که چگونه کمپین بازاریابی آنلاین به خوبی در ارتقاء تجارت از طریق وب کار می کند.

فرآیند بازاریابی دیجیتال


1.قابلیت مشاهده آنلاین تجارت
برای دیده شدن در بستر اینترنت ، انتخاب راههای صحیح مانند توسعه وب سایت کسب و کار ، تبلیغات تجاری ، بنرهای نمایشگر و غیره ضروری است با استفاده از این واسطه های بازاریابی ، به راحتی می توانید از طریق وب قابل مشاهده باشید.

2.ایجاد ترافیک بالقوه برای تجارت
پس از گذر از مرحله اول، باید جهت پیشرفت در بازاریابی دیجیتال از طریق کانال های بالقوه مانند Facebook ، Twitter ، Pinterest ، Google Plus ، Twitter ، Linked In و غیره تبلیغ کنید و این به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را برای تجارت خود به صورت آنلاین ایجاد کنید و همچنین از آن استفاده کنید. در دسترس مشتریان بالقوه در سراسر جهان قرار گیرید

3.برنامه های جذب مشتری ایجاد کنید
توسعه وب سایت کسب و کار برای به دست آوردن سود فرایند بازاریابی دیجیتال کافی نیست. برای ایجاد ترافیک عظیم ، باید برنامه های جذب مشتری بیشتر مانند ارتقاء آنلاین وب سایت را تهیه کنید. علاوه بر این ، شما باید برای هدایت بازدید کنندگان به سمت وب سایت خود ، کمپین های جذاب بازاریابی آنلاین ایجاد کنید. حقایق و پیشنهادات تأثیرگذاری بیشتری را در سایت اضافه کنید که می تواند مشتریان آنلاین را مجذوب خود کند تا حداقل یکبار روی آنها کلیک کنند

4.برنامه های جذب مشتری را تهیه کنید
توسعه وب سایت کسب و کار برای به دست آوردن سود فرایند بازاریابی دیجیتال کافی نیست. برای ایجاد ترافیک عظیم ، باید برنامه های جذب مشتری بیشتر مانند ارتقاء آنلاین وب سایت را تهیه کنید. علاوه بر این ، شما باید برای هدایت بازدید کنندگان به سمت وب سایت خود ، کمپین های جذاب بازاریابی آنلاین ایجاد کنید. حقایق و پیشنهادات تأثیرگذاری بیشتری را در سایت اضافه کنید که می تواند مشتریان آنلاین را مجذوب خود کند تا حداقل یکبار روی آنها کلیک کنید

5. ایجاد مسیر هدایت برای کسب و کار

این هدف نهایی برای کمپین بازاریابی دیجیتال برای تجارت آنلاین است. در این روش ، بازاریاب های آنلاین دو نوع چشم انداز جذاب مانندMicro led و Macro led تولید می کنند.

Micro led

در این نوع هدایتها ، مشتریان آنلاین روی تبلیغات یا  تلبیغات بازاریابی مشاغل شما کلیک می کنند یا اطلاعات را بارگیری می کنند تا به طور کامل در مورد آنها اطلاعات کسب کنید. ممکن است آنها علاقه مند باشند بعداً محصول یا خدمات خریداری کنند یا خیر.

Macro led

در این نوع هدایت ها ، مشتریان ممکن است علاقه مند شوند کالا یا خدمات را به صورت آنلاین بخرند یا برای یک تست رایگان جذب ان شوند. اگر مشتری کالا را دوست داشته باشد ، بعداً آن کالا را خریداری می کند. بنابراین ، حتمال بیشتری  برای تبدیل ترافیک به مشتریان واقعی  تجاری بالقوه وجود دارد.

5.محاسبه ROI
هزینه های صرف شده برای توسعه کارزار بازاریابی آنلاین باید به درستی بررسی شود. بنابراین ، به شما کمک می کند تا ROI کل تجارت را محاسبه کنید و به شما در مورد فروش تجارت و همچنین درآمدی که از کارزارهای بازاریابی دیجیتال کسب کرده اید ، آگاه شوید.

بنابراین ، در بالا چند فرآیند بالقوه بازاریابی دیجیتال وجود دارد که لازم است ضمن ارتقاء تجارت آنلاین ، از آنها رعایت شود یا در خاطر داشته باشید

 هدف ما کمک به مبتدیان و مدیران وب با تجربه برای کشف نکات و ترفندهایی برای بهبود عملکرد وب سایت از طریق کانال های رسانه های اجتماعی با دنبال کردن سایت های مربوط به وبلاگ نویسی ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال و همچنین تکنیک های SEOاست.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 965 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی