درحال بارگذاری

چگونه وبسایت خود را معتبر کنیم ؟

تاریخ: شنبه, 30 آذر 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 368 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


5 شاخص اعتماد برای ایجاد اعتبار در وبسایت شما

با افزایش رشد تجارت الکترونیک و وب سایت های جدید که هر روز در حال افزایش هستند ، مردم اکنون بیشتر هنگام خرید از سایت های آنلاین احتیاط کرده و در مورد اینکه چه کسی با آنها تعامل برقرار می کند یا محتاط تر عمل می کنند. سیگنال های اعتماد نقش بسیار مهمی در تصمیم کاربر برای انجام خرید از ویسایت دارند.

علائم اعتماد چیست؟
اینها عناصر وب سایت هستند که ممکن است در نگاه اول واضح و آشکار نباشند ، اما بر تصمیم کاربر تأثیر می گذارند که آیا به تجارت از وب سایت شما به اندازه کافی اعتماد دارند تا بتوانند به نفع شما تصمیم خرید بگیرند. برخی از سیگنالهای اعتماد ممکن است از سایرین ارزش بیشتری داشته باشند. در این مقاله ، 5 تا از مهمترین فاکتور اعتماد را که صاحبان مشاغل باید در وب سایت خود گنجانند ، پوشش خواهیم داد.

1- اطلاعات تماس
این یک سیگنال اعتماد اساسی برای وب سایت شما است. در مشاغلی که کاملاً آنلاین هستند ، مردم تمایل دارند افراد  فعال در آن کسب و کار را بشناسند. حتماً آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، آدرس و ساعات کار خود را درج کنید. این باید به راحتی در وب سایت شما واقع شود. در حالت ایده آل آن را در صفحه یا هدر (ایمیل ، شماره تلفن) و در صفحه تماس جداگانه قرار دهید. این اطمینان را ایجاد می کند که کاربر در صورت وجود هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است قبل یا بعد از خرید داشته باشد ، به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

2-پروفایل های اجتماعی
رسانه های اجتماعی فقط برای سرگرمی مورد استفاده قرار نمی گیرند ، تغییر به سمت استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات به آرامی در حال افزایش است. برندی که در رسانه های اجتماعی با تعداد زیادی دنبال کننده فعال است اعتماد به نفس را به وجود می آورد. اگر شما را به عنوان فردی که درگیر است و با طرفداران شما از نظر اجتماعی فعال است ، افراد بیشتر با برند شما ارتباط برقرار می کنند.

نمادهای رسانه اجتماعی شما باید به صورت ایده آل در هر صفحه وب سایت شما (هدر یا صفحه) و مطالب قابل اشتراك نمایش داده شود. این موارد باید به صفحات فعال پیوند داده شود که باعث می شود افراد حتی اگر وب سایت شما را ترک کنند با شما ارتباط برقرار کنند

.3- بررسی
نمی متوان اهمیت بررسی وب سایت را تضعیف کرد. آنها تقریباً یکی از اولین مواردی هستند که کاربران جدید تمایل دارند به آن نگاه کنند. داشتن بررسی در وب سایت شما به همراه هویت واقعی یک مرورگر ، اعتماد به نفس بالایی را با نام تجاری شما ایجاد می کند ، زیرا کاربران تمایل دارند چنین بررسی هایی را مشروع بدانند. این همچنین نشان می دهد که شما به عنوان یک تجارت ، به آنچه مردم باید درباره شما بگویند ، در دسترس هستید. پاسخ دادن به نظرات حتی بهتر است زیرا نشان می دهد که شما بسیار درگیر مشتریان خود هستید و نظرات آنها مهم است.

4. نشان های اعتماد
محافظت از داده ها ، جلوگیری از کلاهبرداری  و امنیت در مقابل هکر ها همه برای خریداران آنلاین مهم است.

هر آرم یا تصویری از مارک های معروف باعث ایجاد اطمینان در کاربران می شود. اگر با این مارک ها در ارتباط باشید ، کاربران به دلیل داشتن ارتباط به شما اعتماد خواهند کرد.

نمونه ای از این دست گواهی SSL برای وب سایت شما از SSL Secure Site Seal است. فقط نصب این گواهی کافی نیست بلکه به صورت بصری آن را در وب سایت خود نشان می دهید. نمایش HTTPS در کنار URL سایت در نوار آدرس مرورگر ، سایت تجارت الکترونیکی را با گواهی SSL ایمن می کند.

نشان های تأیید شده توسط دروازه های پرداخت و نشان های اسکن امنیتی توسط شرکت های نرم افزاری شناخته شده از دیگر نمونه های عالی نشان های اعتماد هستند.
جوایز و شناخت   برند شماراه دیگری برای ایجاد اعتماد است. آنها نشان می دهند که مارک شما در صنعت شناخته شده است.

5. سیاست ها
خط مشی وب سایت باید حاوی جزئیات مربوط به قوانین تجارت ، استانداردها ، شرایط و ضوابط ، اطلاعات حقوقی و غیره باشد.

 GDPR ، یک سیاست حفظ حریم خصوصی  وب سایت شما  یک ضرورت است. خریداران می خواهند مطمئن باشند كه اطلاعات شخصی آنها فقط برای اهداف تجاری و نه برای هر چیز دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. آنها می خواهند بدانند که اقدامات امنیتی در شرکت شما برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی آنها انجام شده است.

خط مشی برگشتی یکی دیگر از شاخص های اعتبار است که به ساخت تبدیل کمک می کند. این امکان را به مردم می دهد که اگر خوشحال نباشند می توانند محصولات را برگردانند. این امر تأثیر مثبتی بر بازگشت مشتریان و همچنین بهبود نرخ تبدیل برای خریداران  در بار اول دارد.

 

 

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 368 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی