نحوه جذب کاربران در وب سایت شما
ایا می دانید که چگونه می توانید ترافیک مربوطه را به وب سایت خود هدایت کنی؟د ...اگر می دانید
. اما آیا شما نتیجه ای از این ترافیک می بینید؟
آیا بینندگان شما در وبلاگ یا خبرنامه شما عضو می شوند؟
آیا آنها محصول یا خدمات شما را خریداری کرده اند؟
قدم بعدی مشخص کردن نحوه جذباگر جواب مثبت نیست ، وب سایت شما از پتانسیل درآمدزایی کامل خود استفاده نمی کند. کاربران در وب سایت شما و افزایش تبدیل های شما است.
باید کاربران خود را به…
ما ایده های ساده ای را که می توانید از آنها سرقت کنید گرد آورده ایم که به شما نشان می دهد چگونه کاربران را در وب سایت خود درگیر کنید. حالا ، بیایید شروع کنیم
1. ایجاد جذابیت ، محتوای فوق العاده مفید
داشتن بلاگ راهی عالی برای جذب کاربران به وب سایت شما است. طبق اعلام موسسه بازاریابی محتوا (CMI) ، مشاغل کوچک که دارای بلاگ هستند 126٪ بیشتر از مشاغل بدون کسب درامد می کنند.
اگر محتوای فوق العاده مفیدی مانند آموزش ارائه می دهید ، کاربران به سایت شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد فکر می کنند. آنها می دانند که اگر سؤالی دارید یا می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید ، همیشه می توانند برای کمک به وبلاگ شما مراجعه کنند.
با افزودن تصاویر چشم نواز و خواندن آن ، می توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید.
Urban Southern ، یک سایت تجارت الکترونیکی کیف دستی چرمی ، نتایج شگفت انگیزی را از بلاگ نویسی مشاهده کرده است. آنها در سال 2017 تعداد 60+ پست بلاگ را منتشر کردند. هرچه بیشتر در بلاگ بنویسید، محتوای شما بیشتر به اشتراک گذاشته می شود و در نتیجه ترافیک افزایش می یابد. آنها با استفاده از افزایش ترافیک ، در نتیجه 400 درصد افزایش فروش را داشتند.
2. آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید
اگر بازدیدکنندگان سایت بروند و هرگز برنگردند ، ترافیک وبلاگ به شما کمک نمی کند. به همین دلیل مهم است که آدرس های ایمیل آنها را ضبط کنید تا بتوانید با انها در تماس باشید.
رشد لیست ایمیل شما برای ایجاد یک انجمن برای تجارت شما ضروری است. و بازاریابی ایمیل یکی از بزرگترین پول سازان است.
جمع آوری آدرس های ایمیل به شما امکان می دهد هر زمان که چیزی برای گفتن دارید مستقیماً با آنها صحبت کنید. اگر می خواهید محصولی را تبلیغ کنید یا یک فروش را اعلام کنید ، لیست ایمیل بهترین راه برای انجام آن است.
اما چگونه افراد را در لیست خود قرار می دهید؟
پنجره های هدفمند موثرترین روش برای رشد لیست ایمیل شما هستند. Lightbox Popup توجه بازدید کنندگان شما را جلب می کند ، به همین دلیل آن را به خوبی تبدیل می کند. این یک روش ستاره ای برای رشد لیست ایمیل شما با سرعت صاعقه است.
همچنین استفاده از پنجره های Exit Intent گزینه بهتری است. فناوری خروج OptinMonster رفتار کاربر را تشخیص داده و آنها را با یک کمپین هدفمند در لحظه دقیقی که میخواهند ترک کنند ، برانگیخته است.
یک مثال : BrianTracy.com با استفاده از پنجره هایی مانند این ، فهرست خود را 150٪ افزایش داد
3. منابع مرتبط را پیشنهاد دهید
نمایش سایر مطالب مرتبط با کاربران در سایت شما روشی بسیار ساده برای درگیر و نگه داشتن آنها است.
پیشنهادات شما به آنها را در سایت شما طولانی تر نگه می دارد و بازدید از صفحه را افزایش می دهد. هرچه بازدید کننده در سایت شما ماندگار باشد ، احتمال تبدیل آنها بیشتر است.
یک روش هوشمندانه برای انجام این کار با نمایش محتوای مرتبط در یک پنجره با یک ماشه پیمایش است. OlyPlant از این تکنیک برای افزایش بازدید از صفحه تا 157٪ و رشد لیست ایمیل خود 122٪ استفاده کرد.
4- یک کادر گپ به صفحه اصلی اضافه کنید
افزودن کادر چت به صفحه اصلی خود راهی آسان برای ارتباط کاربران با شما است. آنها می توانند به راحتی به سؤالات خود در زمان واقعی پاسخ دهند. دیگر منتظر پاسخ ایمیل یا پاسخ به تماس نیستید.
امکان تعامل با بازدید کنندگان قبل از ترک وب سایت شما ، باعث می شود تا جعبه چت ابزاری اساسی برای خدمات مشتری باشد. حتماً یک نام و عکس درج کنید تا بازدید کنندگان احساس کنند در حال صحبت با یک شخص واقعی هستند و نه یک ربات.
می توانید با استفاده از خدماتی مانند LTVplus ، گپ زنده خود را انجام دهید
5. پیشنهادات رایگان
ارائه خدمات رایگان به بازدید کنندگان شما راهی عالی برای ساخت لیست ایمیل شما و تبلیغ محصولات / خدمات پرداخت شده شماست. اگر بتوانید یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه دهید ، کاربران شما می توانند شما و شغل شمار را بهتر بشناسند. سپس می توانید آنها را به مشتری پرداخت کنید.
شما می توانید با استفاده از OptinMonster ، علاقه بازدید کنندگان خود را ترسیم کنید. وقتی بازدید کنندگان روی لینک یا دکمه ای کلیک می کنند ، می توانند این کار را با عضویت به پایان برسانند.
Cole's Classroom بارگیری رایگان را به بازدید کنندگان خود ارائه داد و شاهد افزایش 6.9٪ در تبدیل و 55.449 دلار در فروش بود!
6. ایجاد یک مسابقه یا نظرسنجی
اولین قدم برای رشد کسب و کار شما ، درک نیازهای مشتریان بالقوه شما است. ایجاد یک بازخورد مشتری یا نظرسنجی فوق العاده آسان است. یک مسابقه به شما امکان می دهد تا در مورد آنچه مشتری هایتان به دنبال آن هستند ، بینشی بدست آورید و از نحوه انجام کار خود بازخورد بگیرید.
مردم عاشق امتحانات هستند و بیشتر آنها به خاطر ندارند که چند ثانیه طول بکشند تا یکی را پر کنند. این به کاهش میزان نرخ پرش شما کمک می کند و اگر قبل از فاش کردن نتایج از آنها ایمیل بخواهید ، یک روش جایزه دیگر برای افزایش لیست ایمیل خود را دریافت می کنید.
7. تجزیه و تحلیل داده ها
می توانید تمام ایده های ذکر شده در بالا را امتحان کنید ، اما اگر نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه ، می توانید کاربران را در وب سایت خود جذب کنید؟ به همین دلیل مهم است که داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا این نکات برای شما مؤثر است یا خیر.
با MonsterInsights و Google Analytics ، می توانید تبدیل های خود را پیگیری کنید. شما می توانید دریابید که چه برنامه هایی بهترین عملکرد را دارند و کارهای مشابه دیگری را نیز انجام می دهند. همچنین می توانید مناطق ضعیف وب سایت خود را تعیین کنید تا بتوانید تغییراتی ایجاد کنید که باعث بهبود درگیری کاربر می شود.