درحال بارگذاری

چگونه بهترین تولید کننده محتوا شویم؟

تاریخ: دوشنبه, 18 آذر 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 383 - نظرات : 0 دسته بندی: کسب و کار


9 نکته برای تبدیل شدن به بهترین تولید کننده محتوا در صنعت شما


این که شمایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، شما به عنوان یک فرد هستید یا بزرگتر به عنوان یک سازمان هستید می تواند رابطه مستقیم با محتوای مناسب با صنعت شما داشته باشد؟
اما به زمان ، تلاش و نظم و انضباط نیاز دارد.
برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید و چشم انداز ها را به سوی خود جلب کنید.
1. در جریان باشید.
در مورد همه جنبه های صنعت خود به روز باشید و بسیار آگاه باشید ، نه فقط آنچه در لحظه برای شما مهم است.
به عنوان مثال شما تولید کننده مجموعه های مکانیکی وسایل نقلیه سنگین هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولید کنندگان و مشتریان آنها بسیار مهم است. آن تولید کنندگان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید ، انتشارات تجارت را بخوانید و آخرین اخبار مرتبط را جستجو کنید.
همچنین در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدهای روزمره آگاهی داشته باشید. هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر خود را در مسیر چشم انداز خود قرار می دهید.
این کلید اصلی برای ایجاد بخشی از مطالب است که آنها به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات خود ، با ارزش خواهند بود.
2. در جریان بمانید.
تغییر در صنعت شما به سرعت اتفاق می افتد ، و آموزش مداوم مهم است. این بدان معناست که نه تنها باید محتوایی را ایجاد کنید که مردم دوست دارند بلکه باید محتوای دیگران را نیز بخوانید.
بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که ممکن است مخاطبان هدف برایشان مهم باشد. از دیگران بیاموزید و نقاط را به هم وصل کنید تا درک کنید چگونه آنچه آموخته اید ممکن است روی چشم انداز شما تأثیر بگذارد.
3. مخاطبان را درک کنید.
خود را در مسیر چشم انداز خود قرار دهید .شما باید به عنوان بهترین چشم انداز خود بخورید ، بخوابید و نفس بکشید ، درک انگیزه های آنها ، گزارش روابط ، آموزش ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر. این تنها راه برای رفع نیازهای آنها با محتوای شماست. فرضیات گسترده انجام ندهید یا مثل همه افراد صنعت شما صدا خواهید کرد
4. مهارت های خود را بهبود بخشید.
اگر نویسنده حرفه ای نیستید ، باید اینقدر تلاش کنبد و تکرار کنید تا مشکلاتان برطرف شود. همچنین کتابهای کوتاه زیادی وجود دارد که می توانید آنها را مطالعه کنید تا اشتباهات متداول در تولید محتوا را مرتکب نشوید.
5. کار غالبتان نوشتن باشد
هرچه محتویاتتان بیشتر باشد ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب خواهید کرد. طبق گفته شرکت های Hubspot آنان که در وبسایت یا وبلاگشان 16 مطلب در ماه ایجاد می کنند 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که در ماه 4 مطلب منتشر می کنند ترافیک بیشتری دارند.
هرچه بیشنر بنویسید، بهتر می شوید، کارشناسان بینش خود را به اشتراک می گذارند. اگر می خواهید ناشر برتر در صنعت خود باشید باید متعهد باشید. این کاری نیست که شما فقط وقتی وقت دارید انجام دهید ایجاد محتوای دیحیتال به تعهد نیاز دارد.
6. صدا پیدا کنید
نوشتن بیش از حد این روزها فقط برای پر کردن وبسایت یا دوری از یکنواختی بیهوده است. دریغ نکنید اجازه دهید شخصیت شرکت شما از بین برود نوشتن رعایت یک ساختار دقیق و یا به رخ کشیدن کلمات بزرگی که می توانید پیدا کنید نیست، نوشتن در مورد برقراری ارتباط با ایده ها و در عین حال هم پایبندی بودن به استراتژی بازاریابی محتوایی خود است
7. مثال بزنید
وقتی چیزهایی را راجع به آنچه در مورد آن صحبت می کنید برای مردم مثال می زنید خیلی واقعی تر و قابل اعتماد تر می شوید.
8. در مورد خود صحبت نکنید
در مورد مشتریان و چشم انداز خود صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید ، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید درک می کنید و می توانید نیازها و چالش های آینده خود را حل کنید. به تفاوت بین این دو نوشته دقت کنید:
1. Acme تولید کننده پیشرو شیرآلات است. ما از کیفیت بهتر ، خدمات بهتر مشتری برخوردار هستیم و از سال 1987 در این زمینه فعالیت می کنیم. "
2. Acme به مشتریان خود اطمینان می دهد که به تولیدکنندگان ما می توانند 13 درصد از خرابی خود را در مقایسه با رقبا کاهش دهند. آنها همچنین قادر به از بین بردن ضایعات هستند زیرا سیستم مدیریت زنجیره تأمین ما برای رفع نیازهای مشتریان بهینه شده است. "

9. تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید.
نوشتن امروز ،هم به هنر و هم به علم نیاز دارد. البته ، شما باید بدانید که چه نوع محتوایی ایجاد کنید و چگونه آن برای خوانندگان جذاب کنید. امروزه ، شما همچنین باید آن را برای موتورهای جستجو جذاب کنید. مهارت های نوشتاری خود را با دقت به کار ببرید ، اما همچنین از ابزارهای جستجوگرها استفاده کنید تا به شما در به حداکثر رساندن تلاش های محتوایان کمک کنند.
جمله کلمات کلیدی مربوطه یک عنصر مهم در هر استراتژی محتوا است.
ایجاد یک محتوای فوق العاده خوب دشوار نخواهد بود اگر کمی در مورد ایجاد آن استرس داشته باشید. بهترین توصیه این است که به مشتریانتان به عنوان یک چشم انداز نگاه کنید. این کلید موفقیت در درگیر کردن بازدید کنندگان و نرم کردن آنها و در نهایت تبدیل کردن آنها به یک پرداخت کننده است.

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 383 - نظرات : 0 دسته بندی: کسب و کار

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی