درحال بارگذاری

با ایجاد برند تجاری دیجیتال کسب و کار خود متحول کنید!!

تاریخ: یکشنبه, 10 آذر 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 529 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


برند سازی دیچیتال و مزایای آن

برند تجاری دیجیتال اصطلاحی است که بطور سریع مورد استفاده قرار می گیرد تا همه روش های مختلفی را که یک تجارت به صورت آنلاینبرای مشتریان خود ترسیم می کند ، توصیف کند. این شامل چندین جنبه مختلف از بازاریابی از جمله SEO ، تبلیغات آنلاین ، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی درون گرا است. به عنوان یک تجارت ، ایجاد یک برند مهم است. در عصر ارتباطات آنلاین ، فقط عقل سلیم است کهمی گوید با برند خود را به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا از رقابت جلو بروید.

بازاریابی دیجیتال در مقابل برندهای دیجیتال
اغلب شما متوجه شده اید که  اصطلاحات بازاریابی دیجیتال و مارک دیجیتال بصورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند ، ولی  آنها کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. بازاریابی دیجیتال بیشتر مربوط به سوق دادن یک محصول یا خدمات خاص بر اساس چقدر خوب بودن آن است ، در حالی که برندسازی دیجیتال کمی ظریف تر از این است. برندهای دیجیتال به جای تمرکز روی یک محصول خاص ، ارزشهای اصلی شرکت را بیشتر برجسته می کنند.

مدت طولانی پس از تعویض یا قطع محصول ، مارک تجاری در محل خود باقی خواهد ماند. این چیزی است که وقتی خرید خود را انجام داده است در ذهن مشتری جای می گیرد و اولین چیزی است که وقتی دوباره به خدمات شما نیاز دارند فکر می کنند. در حالی که بازاریابی دیجیتال در خرید اول خریداران خارق العاده است ، برندسازی در ایجاد روابط مادام العمر بین مشاغل و مشتریان بهتر است.

بنابراین ، برندسازی دیجیتال یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت است. همه چیز در مورد ایجاد یک هویت تجاری از طریق استفاده از استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال است. استراتژی نام تجاری قوی دیجیتال منجر به برقراری ارتباط موثر در تجربه نام تجاری شما خواهد شد ، به گونه ای که مخاطبان شما واقعاً از آنچه که شما به عنوان یک شرکت نمایندگی می کنید بداند.

در این مقاله ابتدا مزایای یک استراتژی قوی برای برندهای دیجیتال را بررسی خواهیم کرد و سپس برخی از مهمترین روندهای برندسازی دیجیتال سال 2019 را بررسی خواهیم کرد.

مزایای برندهای دیجیتال

نام برند دیجیتال فواید زیادی دارد ، بنابراین نمی توان دانست از کجا شروع کنیم. در اینجا چند مورد اصلی ذکر شده است:

چند کاناله: داشتن یک مارک دیجیتالی قوی به مشاغل اجازه می دهد تا بر روی سیستم عامل های مختلف آنلاین پخش شوند. این شامل کانالهایی مانند تبلیغات آنلاین ، تبلیغات موتورهای جستجو ، سایتهای چت و سکوهای رسانه های اجتماعی است. قادر به تبلیغ برند شما در چندین سیستم عامل مختلف ، سودآوری بزرگی برای هر تجارت است زیرا این امکان را می دهد تا یک پیام تجاری با نام تجاری واحد برای مشتریان مختلف مختلف ارسال شود.واقعیت ساده این است که در دنیای بازاریابی دیجیتال امروز ، شما فقط با یک کانال نمی توانید به همه برسید. مردم در سراسر اینترنت پخش می شوند و شما می توانید با تمرکز فقط روی یک کانال ، خود را محدود کنید و آگاهی از برند خود را محدود کنید. با پخش پیام شما در سراسر منظره دیجیتال ، دستیابی به موفقیت حاصل می شود. این به نظر می رسد مانند یک کار دلهره آور است ، اما این یک فرصت بزرگ است.


واقعیت: در این عصر دیجیتالی که در آن زندگی می کنیم ، ویروسی حرکت کردن بسیار مهم است. این در واقع به معنای قرار گرفتن در معرض حداکثر در مدت زمان کوتاه است و در حالی که در گذشته از آن سوء استفاده شده است می تواند سود بزرگی برای مشاغل باشد. حرکت به سیک ویروس لزوماً چیزی نیست که برنامه ریزی شده باشد ، فقط به عنوان نتیجه پست تلاش بازاریابی شما اتفاق می افتد. نکته جالب در مورد مارک دیجیتال این است که مارک ها به راحتی از طریق اقدام دیگران تبلیغ می شوند (یعنی لایک ، اشتراک ، بازخورد ، توصیه و غیره)

ویروسی شدن:حرکت به سمت  ویروسی شدن  شانس زیادی را درگیر می کند. اما موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود شانس خود انجام دهید. شماره یک قوام است. غالباً ارسال کنید و تا آنجا که می توانید برسیستم عامل های مختلف  ارسال کنید. هرچه فرصت بیشتری برای موفقیت در محتوای خود داشته باشید ، شانس برای کسب نتیجه بهتر بیشتر خواهد بود. به حرکت ویروسی به سختی می توان به آن اعتماد کرد ، اما ارسال با قوام یک استراتژی خوب به خودی خود برای ایجاد یک حضور گسترده آنلاین است.
 
تعامل: برندسازی دیجیتال به مشتریان شما اجازه می دهد تا درگیر شوند و یک تجربه منحصر به فرد مشتری ایجاد می کند. برخی از راه هایی که برندهای دیجیتال به شرکتها اجازه می دهند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند شامل راه اندازی یک تبلیغ بنر قابل کلیک در سایت های خاص یا ایجاد GIF برای نمایش بهترین ویژگی های شرکت شما است.


متحصر به بفرد بودن: در این روز ها، رقابت  تقریباً در هر بخش بسیار شدید است و داشتن چیزی که شما را از بقیه جدا کند ، بعداً نقش شما را در بازار تضمین خواهد کرد. برندهای دیجیتال با جمع آوری تمام نقاط قوت و موفقیت کسب و کار شما این کار را می کنند. این کمک خواهد کرد که یک تصور ایجاد کنید و شما را از رقبای خود متمایز کنید. با  ماندن در خط مقدم چشم انداز دیجیتال ، می توانید از رقابت خود جلوتر بروید و از راه های جدید به مشتریان هدف برسید.

اتصالات بهتر: ایجاد یک مارک دیجیتال ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود را برای شما آسانتر می کند. ارزش های برند در طول سال ها صادق است و به گونه ای تولید شده است که مطابق با نسل جوان باشد که هنوز هم دارای ارزش سنتی است که بتواند نسل قدیمی را در آن نگه دارد.

علاوه بر این ، بسیاری از سیستم عامل های دیجیتال به سادگی برای افزایش سطح اتصال طراحی شده اند. این در رسانه های اجتماعی تابلو است ، با روش های بسیاری که می توانید پیام مارک خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید ، امکان بازخورد و تعامل مستقیم با مخاطبان شما را فراهم می کند. آنها معمولاً برای حفظ ارتباط با مشتریان مناسب تر از بازاریابی سنتی هستند.

بهترین برند های دیجیتال مارک در سال 2019
برای کمک به شما در راه رسیدن به یک برند دیجیتال افسانه ای ، خوب است که بدانید دیگران چه کاری انجام می دهند تا ایده های خود را در مورد مکانهایی که می خواهید ایده های خود را به دست آورید ، ارائه دهد. در زیر برخی از بهترین روندهای برندسازی دیجیتال سال 2019 آورده شده است:

بهینه سازی تلفن همراه: تقریباً همه این روزها تلفن همراه دارند و بنابراین بهینه سازی محتوای شما برای این رسانه ضروری است. تخمین زده می شود که در صورت عدم بهینه سازی یک سیستم عامل تلفن همراه ، تقریباً 40٪ از مصرف کنندگان صفحه فرود را ترک می کنند. بنابراین ، آن دسته از شرکت هایی که دارای تلفن همراه هستند ، در موقعیت بسیار بهتری برای ایجاد روابط قوی با مشتری و ایجاد یک برند به یاد ماندنی قرار دارند.واقعیت ساده این است که با بهینه سازی مطالب خود به گونه ای که می توانید از هر مکانی مشاهده کنید ، درمورد چیزهایی که ارسال می کنید ، بازدیدهای بیشتری خواهید کرد. از آنجا که محتوای شما برای برقراری ارتباط پیام برند تجاری شما با مصرف کنندگان طراحی شده است ، فقط منطقی است که شما با بهینه سازی محتوای خود برای موبایل آگاهی بیشتری از برند ایجاد کنید.


اصالت: بارها تغییر کرده و مردم بسیار بیشتر از سی سال پیش مورد توجه قرار می گیرند. آنچه ممکن است به عنوان برند خوب یاد شود احتمالاً . مشتریان فقط نمی خواهند به آنها  احترام بگذارید ، فقط می خواهند مطمئن باشند که با یک شرکت معتبر و آزاد و صادق برخورد می کنند. آن دسته از شرکت هایی که می توانند خود را به عنوان معتبر و قابل اعتماد به نمایش بگذارند ، بیشترین موفقیت را با مشتریان دارند.خوشبختانه استراتژی های برندسازی دیجیتال راهی عالی برای برقراری ارتباط با این صراحت و صحت است. سیستم عامل های دیجیتالی ، با انواع روش هایی که به شما امکان می دهند تا مصرف کنندگان شما اظهار نظر و تعامل کنند ، به گونه ای باز و شفاف طراحی شده اند. آنها به مشتریان شما اجازه می دهند تا با شما درگیر شوند و این باعث می شود تا اصالت تجاری در سراسر برند شما تقویت شود.


رسانه های اجتماعی: هیچ راهی برای دور شدن از آن وجود ندارد. در حال حاضر رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است. تنها در ایالات متحده ، بیش از سه چهارم جمعیت حداقل یک مشخصات رسانه های اجتماعی دارند. وقتی صحبت از شرکتهایی است که استراتژی برندسازی دیجیتالی خود را توسعه می دهند ، رسانه های اجتماعی اغلب یکی از اولین راه هایی است که مورد بحث است. اما مراقب باشید سمت کدام سیستم عامل بروید. در حالی که برخی سیستم عامل ها مانند LinkedIn و Instagram به طور پیوسته در حال رشد هستند ، برخی دیگر مانند توییتر خیلی خوب عمل نمی کنند.


جامعه: ایجاد جامعه ابزاری عالی برای برندسازی دیجیتال است. افرادی که در یک جامعه درگیر هستند ، بیشتر احتمال دارد در برند شما درگیر شوند و ارتباطات مثبتی داشته باشند. آنها پس از آنکه احتمال وقت خرید خود را دارند ، احتمالاً برند شما را انتخاب می کنند. خوشبختانه ، سیستم عامل های دیجیتال روش های زیادی برای ایجاد و نگهداری از جامعه ارائه می دهند.بسیاری از شرکت ها از طریق ابزاری مانند گروه های فیس بوک در ایجاد یک جامعه موفق بوده اند. با ایجاد گروهی که مشتریان و مشتریان بالقوه بتوانند با یکدیگر در تعامل باشند ، داستان ها و نکاتی را در مورد محصولات خود به اشتراک بگذارید ، و تجربیاتی که با برند شما داشته اند ، به آنها انگیزه می دهید تا به انتخاب خود درگیر برند خود باشند. این یک روش مفید برای ایجاد وفاداری به برند است و اگر گروه شما محبوبیت پیدا کنید از نظر ارگانیک رشد می کنید.


ویدیو: امسال همه چیز مربوط به شرکتهایی است که محتوای ویدیویی را ایجاد می کنند که سریعاً قابل آپلود و اشتراک گذاری هستند. ویدئو در بین نسل جوان بسیار محبوب است و روشی خارق العاده برای تبلیغ عمومی و تبلیغ برند شما است. ایجاد و اشتراک گذاری ویدیو از این روزها راحت تر است ، بنابراین داشتن ویدئویی که مردم مایل به تماشای آن هستند و به اشتراک می گذارند می تواند برای رشد برند شما بسیار مهم باشد.فیلم به سادگی می تواند احساسات را برانگیزد و در بسیاری از موارد پیام مارک را بهتر از تصاویر منتقل می کند. بنابراین سرمایه گذاری در فیلم با کیفیت بالا می تواند یک استراتژی عالی برای بازاریابی و برندسازی باشد.


رتبه بندی:  به مشتریان کمک می کند تا درباره شرکت شما بدانند ، برندسازی دیجیتال به ایجاد رتبه های مثبت در موتورهای جستجو نیز کمک می کند. گوگل به سرعت اعتماد بسیاری از شرکت ها را بدست می آورد و افرادی که می خواهند تلاش های برندسازی دیجیتال خود را بشناسند ، باید برای ماندن در صدر تلاش کنند.بنابراین SEO موثر در استراتژی برندسازی دیجیتال شما بسیار مهم است. موتورهای جستجو روشی کلیدی است که بیشتر افراد از آنها سؤال می کنند و به صورت آنلاین پاسخ می گیرند. بنابراین اگر افراد دریابند که برند شما پاسخگوی مسائل آنهاست ، شما به احتمال زیاد مشتری را بدست می آورید.


Chatbots: با تشکر از سرعت بخشیدن به هوش مصنوعی ، ظهور چت بابات ها برای ما  و برای مشتریان این به معنای چیزی نیست. مردم دوست دارند فوراً جواب بگیرند. اگر آنها نتوانند پاسخی را بدست آورند که به دنبال آن هستند ، اغلب علاقه خود را از دست می دهند. این همان جایی است که می توان از طریق چت بات ها مفید واقع شد. همچنین می توانید محتوا را با صدای برند خود با chatbots شخصی سازی کنید. این یک فرصت عالی برای درگیر ماندن با مشتریان و همچنین حل و فصل پرس و جوهای آنها به صورت دقیق و به موقع است.


طراحی: این که آیا طراحی وب سایت ، طراحی محتوا برای رسانه های اجتماعی شما یا طراحی یک برنامه است ، طراحی و احساس کلی ارتباطات آنلاین شما در ارتباط برقرار می کند.

نتیجه
برندسازی دیجیتال یک گام اساسی در ایجاد هر کسب و کار موفق است. به همین دلیل ، مهم است که قبل از شروع کار ، یک استراتژی محکم برای برند دیجیتال داشته باشید. این امر نه تنها به شما امکان می دهد محبوبیت شرکت خود را افزایش دهید بلکه به شما امکان می دهد تا با مشتری خود رابطه بسیار قوی تری برقرار کنید.

راه های زیادی برای انتقال برند شما از طریق سیستم عامل های دیجیتال وجود دارد. این فرصتها ممکن است گسترده و کاملاً پراهمیت به نظر برسد. به همین دلیل ایده خوبی است که در موردبرند تجاری شما و آنچه می خواهید ارتباط برقرار کنید ، درک دقیقی داشته باشید. اگر ایده خوبی از پیام مورد نظر خود دارید ، ارتباطات دیجیتالی شما به وسیله ای برای ارسال پیامی تبدیل می شود که قبلاً می دانید و به آن ایمان دارید. این می تواند به ابزاری بسیار قدرتمند برای برقراری ارتباط این پیام تبدیل شود.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 529 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی