درحال بارگذاری

ساختار Auth در Laravel Installer به روزرسانی شد

تاریخ: پنجشنبه, 07 آذر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 542 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


 تیلور اوتول (Taylor Otwell) ویژگی جدیدی را در جدید ترین نسخه Laravel Installer (نسخه v2.3.0) قرار داده است. به این شکل که شامل تغییراتی در ساختار Auth می شود که شامل یک فلگ (flag) جدید به نام --auth می شود. به گفته او در زمان ایجاد یک پروژه جدید می توان به کمک این flag و به سادگی ساختار authentication را در پروژه ایجاد کرد و از آن استفاده کرد.

در تصویر زیر توضیحات تیلور اوتول در توییتر او را برای شما قرار داده ایم:

در نسخه های قبل از لاراول 6 شما می توانستید به سادگی و با دستور make:auth اقدام به ایجاد قسمت های لاگین در لاراول و سایر قسمت های مربوط به آن کنید که این کار در نسخه 6 به بعد با کمی تغییر مواجه شده است و دستور make:auth یک یک بسته جداگانه (laravel/ui) منتقل شده است. البته ما در یک مطلب جداگانه به شکل کامل در رابطه با چگونگی استفاده از make:auth در لاراول 6 توضیح داده ایم. (برای رفتن به آن مطلب روی این متن کلیک کنید.)

بعد از به روزرسانی Laravel Installer به آخرین نسخه ی آن ،ایجاد ساختار Auth ساده تر هم می شود.به کد زیر دقت کنید:

composer global update laravel/installer

laravel --version
Laravel Installer 2.3.0

laravel new project --auth

این تغییرات به تازگی به اینستالر لاراول افزوده شده اند و اگر شما به توضیحات بیشتری در این رابطه نیاز دارید می توانید به آدرس مستندات مربوط به آن که در زیر برای شما قرار داده ایم مراجعه کنید و توضیحات تکمیلی آن را مطالعه کنید:

لینک: add auth option · laravel/installer@f5ebbff

  نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 542 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی