درحال بارگذاری

پاسخی از معماری برای مشکلات بزرگراهای درون شهری

تاریخ: جمعه, 24 آبان 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 538 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


امروز می خواهیم یک طرح زیبا از ساختمانی در دل بزرگراه ها را به شما نشان بدهیم. ساختمانی که هم دارای شکل ظاهری جذابی است و ایده ای جذاب برای تغییر ظاهر بزرگراه های درون شهری! پس در ادامه با این مطلب همراه ما باشید.

اگرجه بزرگ راه ها برای حمل و نقل مدرن ،ترافیک و بسیاری چیز های دیگر در زندگی شهری مفید هستند ،اما جدای از تمام مزیت هایی که دارند تاثیرات منفی زیادی را بر اکوسیستم های طبیعی، حیوانات ،انسان ها و نمای ظاهر در منطقه ای که ساخته می شوند خواهند گذاشت. اما در این میان برخی از طرح ها و ایده های معماری همانند طرح Green Green Circle می توانند تاثیرات مثبتی را در میان شاهراه ها به نمایش بگذارند!

Green Green Circle یک طرح و ایده ی بسیار جذاب است که برای تقاطع های اصلی طراح شده است و قصد دارد از فضایی که در محاصره بزرگراه ها مخفی و بدون استفاده شده است را به بهترین شکل تبدیل به یم ساختمان و مکان جذاب و مفید کند. در این ایده شما یک ساختمان منحنی شکل را پر از درختان و به شکلی زیبا می بینید که در میان بزرگ راه ها محاصره شده است!

ساختار در هم پیچیده این ساختمان دارای باغ هایی برای پرندگان و سایر حیوانات است که می توانند آشیانه ی خود را در میان آنها و بدون دردسر بسازند! درون این شکل دایره ای فضای برای ذخیره ی آب باران و سلولهایی برای مهار نور خورشید و تولید انرژی از آن تعبیه شده است که در نهایت این ساختمان میتواند علاوه بر ذخیره سازی آب مورد نیاز خود اقدام به تولید انرژی نیز داشته باشد! علاوه بر تمام اینها این ساختمان خود به شکل پارک هایی عمودی نیز قابل استفاده است و زیبایی خاصی را به شهر خواهند بخشید.

نام طراح به لاتین: Xian-Rong Lin.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 538 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی