درحال بارگذاری

4 استراتژی قطعی فروش در اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک

تاریخ: پنجشنبه, 23 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 417 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


 

در طی چند سال گذشته ، برنامه هایی مانند Snapchat سعی کرده اند با  به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو  عرصه را از اینستاگرام بگیرند ، اما "The am Gram" روش هایی برای ماندن راحت روی عرش پیدا کرده است.

اینستاگرام نه تنها در صدرنشینی باقی مانده است بلکه شاهد رشد چشمگیر آن هستیم. از زمان انتشار استوری ها ، اینستاگرام شاهد رشد روزانه کاربران فعال بیش از 160 درصد بوده و 500 میلیون کاربر روزانه را تحت الشعاع خود قرار می دهد. سیصد میلیون نفر از آنها Stories Instagram هستند. در ضمن ، اسنپ چت تا سه ماهه سوم سال 2017 کمتر از 180 میلیون کاربر فعال روزانه داشت.

اینستاگرام به یک واسطه مهم برای استفاده از مارک های تجاری در بازار تبدیل شده است. بیایید چهار استراتژی را برای کمک به شما در ایجاد برند خود به عنوان یک نیروگاه اینستاگرام طی کنیم

  1. از پروفایل خود نهایت استفاده را ببرید
    حساب خود را به پروفایل تجاری تبدیل کنید
    اگر در حال کار با حساب کاربری اینستاگرام خود به همان روشی هستید که با حساب شخصی خود رفتار می کنید ، بهینه سازی های کلیدی را از دست می دهید. نه تنها پروفایل های تجاری به شما امکان می دهند اطلاعات اضافی مانند دکمه تماس را نمایش دهید ، بلکه برخی از ابزارهای مفید تجزیه و تحلیل را نیز در اختیار شما قرار می دهد

از همه مهمتر ، اینستاگرام اکنون به صفحات تجاری با بیش از 10،000 دنبال کننده اجازه می دهد تا لینک هایی به داستانهای خود اضافه کنند. پیش از این ، اینستاگرام فقط به حساب های تأیید شده اجازه می داد لینک ها  را در داستان های خود به اشتراک بگذارند. (حساب های تأیید شده برای مارک های جهانی و چهره های عمومی محفوظ است زیرا احتمالاً جعل آن مستثنی هستند.) سیاست جدید به اشتراک گذاری لینک برای حساب های تجاری با تعدادفالور های  متوسط باز می شود.

لینک bioخود را برای استفاده خوب قرار دهید
با چند استثناء ، پیوند موجود در بخش bio شما تنها فرصتی است که به شما اعطا می شود تا کاربران را از اینستاگرام به وب سایت یا صفحه فرود خود ببرید.

شما در این لحظه در اینستاگرام چه می کنید؟ آیا شما در حال اجرا یک تجارت هستید؟ به دنبال ترویج فروش قابل توجهی هستید ؟ میزبان یک جمع آوری کمک مالی هستید ؟ از لینک bio خود برای هدایت کاربران به هدف خود استفاده کنید.

اگر واقعاً می خواهید از پیوند bio خود سرمایه گذاری کنید ، یک صفحه فرود ایجاد کنید تا به عنوان مرکزی برای همه پیوندهایی که در بیوگرافی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اید عمل کنند.

چطور کار میکند؟ تصور کنید که چندی قبل ، شما به یک کاغذ سفید که منتشر کرده اید پیوند می خورید ، اما اکنون پیوند بیوگرافیک شما منجر به هدیه ای می شود. شما یک دنبال کننده در اینستاگرام در مورد پست خود در مورد کاغذ سفید دارید ، بنابراین مطابق آنچه در عنوان نشان داده شده است ، روی پیوند موجود در زندگی نامه شما کلیک می کنند ، اما آنها را به حالت عادی منتقل می کنند و نمی توانند کاغذ سفید مورد علاقه خود را پیدا کنند. .

آنها گیج شده اند!

اما اگر یک صفحه فرود داشته باشید و همه چیز مهمی را که از اینستاگرام به آن وصل شده اید ، نشان می دهد ، مردم همیشه قادر خواهند بود آنچه را که به دنبال شما هستند پیدا کنند - و آنها  با همه کمپین های جالب دیگر شما آشنا می شوند. 

روی پیام خود تمرکز کنید
شما کی هستید؟ چه پیشنهادی داری؟ می خواهید همین حالا فالور های شما درباره شرکت شما چه اطلاعاتی داشته باشند؟

بیوگرافی پروفایل شما باید به این سؤالات پاسخ دهد ، و نباید از اضافه کردن شخصیتی به آن بترسید.

نام و تصویر پروفایل شما باید فوراً قابل تشخیص باشد. به عنوان مثال ، رستوران برندهای بین المللی (RBI) دارای چندین زنجیره فست فود قابل تشخیص از جمله Burger King ، Tim Hortons و Popeyes Louisiana Kitchen است. اگر از طرفداران تیم هورتونز هستید ، در جستجوی RBI یا تیم هورتونز هستید؟ هدف این است که هم قابل جستجو باشد و هم قابل شناسایی باشد.

2. جهت افزایش  بیشتر دیده شدن  در قسمت اکسپلور  از هشتگ ها و منشن ها  استفاده کنید

دانستن نحوه استفاده موثر از هشتگ ها و منشن ها برای رشد نفوذ شما در اینستاگرام از اهمیت حیاتی برخوردار است. در صورت استفاده صحیح ، هشتگ ها به شما کمک می کنند تا با ایجاد یا مشارکت دراین  روند ، در معرض دید قرار بگیرید و ذکر سایر کاربران می تواند شما را با موارد زیر معرفی کند.

هشتگ های منحصر به فرد برای برند تان اختراع کنید
به عنوان یک تجارت ، باید یک هشتگ ایجاد کنید که کاربران اینستاگرام بتوانند از آنها برای تعامل با برند شما استفاده کنند. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه عرضه حیوانات اهلی را اداره می کنید ، می توانید با استفاده از یک هشتگ در ترکیب نام تجاری و "توله سگ ها" ، به عنوان مثال ، #PetStoreNamePuppies ، مشتریان خود را به ارسال عکس از سگهای خود ترغیب کنید.

هشتگ های خاص با مارک می توانند یک استراتژی در حال انجام باشند و یا طراحی شده اند که بطور موقت مانند #PetStoreHall HalloweenPuppies مورد استفاده قرار می گیرند. برای ایجاد تشویق اضافی برای تعامل ، به کاربرانی که با استفاده از هشتگ شما ارسال می کنند ، یک جایزه هفتگی ، ماهانه یا عالی را پیشنهاد کنید.

اگر می خواهید با استفاده از هشتگ خود از محتوای اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید ، برای ارتقاء ابتکار خود یک صفحه فرود بسازید. این ساخت نه تنها در اینستاگرام دیده خواهد گرفت ، بلکه به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات و محتوای ارسال شده در سایر سایت های رسانه های اجتماعی و رسانه های تبلیغاتی را نیز به اشتراک بگذارید.

واکنش به بازخور در مورد هشتگ های پرطرفدار
هشتگ مربوط به رویدادهای فصلی یا محبوب در اینستاگرام رواج پیدا می کند و در فرصت مناسب ، بجهت قرار گرفتن در معرض نمایش تلاش کنید ، باید در این مورد فکر کنید. هر زمان که یک هشتگ با روند نام تجاری شما در اینستاگرام مرتبط باشد ، ممکن است مناسب باشد که محتوای سرگرم کننده را ارسال کنید یا اظهار نظر کنید.

 هشدار: اگر موضوع مربوط به هشتگ برای محصولات و خدمات شما کاملاً بی ربط است یا بحث برانگیز است ، از آن خودداری کنید. آخرین چیزی که شما می خواهید ایجاد ارتباطات منفی با برند شما است.

کاربرانی که مشارکت زیادی را دارند در منشن ذکذ کنید
اینستاگرام مانند سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، برچسب گذاری سایر کاربران در پست های شما آسان می کند. برچسب زدن به کاربران دیگر می تواند توجه آن کاربران را جلب کند ، اما می تواند یک اقدام ساده برای دادن اعتبار به کاربری باشد که برای شما ارزش قائل شده است.

اگر با جلب توجه آنها می توانید مکالمه ای را با یک کاربر دیگر شروع کنید ، می تواند به شما کمک کند در قسمت زیر کاربر قابل مشاهده شوید. به همین ترتیب ، کاربران معمولاً عاشق زمانی هستند که مارک هایی که از آنها پیروی می کنند با آنها تعامل داشته باشند ، بنابراین از فرصت هایی برای ایجاد روابط بهتر با طرفداران خود استفاده می کنند. باز هم ، از این تاکتیک با دقت استفاده کنید زیرا نمی خواهید متهم به اسپم سازی شوید.

3. داستان خود را بگویید

به معنای واقعی کلمه ، استوری های اینستاگرام خود را ارسال کنید
چگونه می توانید پست خود را در صدر فیدهای اینستاگرام قرار دهید؟ 

وقتی داستانی را منتشر می کنید ، به مدت 24 بازخورد هایی را دریافت خواهد کرد، و Stories را به عنوان سکوی عالی برای فشار به محتوا تبدیل می کنید که لزوماً نمی خواهید برای وجود داشته باشند (اگرچه می توانید داستان ها بایگانی می شوند).

فواید دیگر ، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این است که اگر مشخصات کسب و کار شما دارای 10،000 دنبال کننده یا بیشتر باشد ، می توانید پیوندهایی را برای داستانهای خود ارسال کنید. به علاوه ، داستانها از طریق جستجوی داستان Instagrams کشف می شوند ، که از هشتگ ها و مکان برای کمک به کاربران در یافتن مطالب شما استفاده می کنند.

بیایید دوباره آن را اجرا کنیم: شما بیشتر از آنچه که با استفاده از اسنپ چت استفاده می کنید ، بیشتر در معرض داستانهای خود قرار می گیرید ، محتوای خود را در صدر دنبال کننده های اینستاگرام خود قرار می دهید ، شما محتوای خود را از آنچه می خواهید با یک پست قابل کشف تر کنید ، پیدا می کنید و به بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات ، پیوندهای بیشتری را جدب می کنید.

 

شرکت خود را  طبیعی نشان دهید
یک چیزی که محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به ما آموخته است این است که مردم عاشق دیدن برندهای موجود در دنیای واقعی هستند. شما می توانید مردم را به ارسال مطالب در مورد نام تجاری خود با  هشتگ تشویق کنید ، و می توانید مجوز استفاده از محتوای افراد را درخواست کنید ، اما فراموش نکنید که با نشان دادن خلاقانه مارک خود در فضای وحشی ، به عضویت گفتگو ها بروید.

اگر به دنبال الهام هستید ، بسیاری از شرکت ها مطالب شگفت انگیزی را از قبل ارسال می کنند. یکی از موارد مورد علاقه من Tentstile ، مخترع چادرهای درخت است. آنها مرتباً تصاویری از چادرهای خود را که در مکانها و محیطهای مختلف در جهان استفاده می شود ، ارسال می کنند

4. تبلیغات را اجرا کنید
فالور ها را به مشتری تبدیل کنید
تا الان، رسمیت پیدا کرده اید ، با دیگران همکاری کرده اید و به دنبال کنندگان این امکان را می دهد که به شما ارزش دهند . حال ، چگونه این پیروان را به مشتری تبدیل می کنید؟

شما احتمالاً تخفیف و هدیه ارائه می دهید ، و شاید با بازاریابی ایمیل این کار انجام دهید ، اما لازم نیست از اینستاگرام صرفاً برای رانندگی در وب سایت خود استفاده کنید. شما می توانید انواع مختلفی از تبلیغات را برای معرفی محصولات و خدمات خود به مصرف کنندگان انجام دهید ، بنابراین بگذارید برخی از گزینه های تبلیغات اینستاگرام را پوشش دهیم

رقایت  هشتگ
اگر گزینه های شما برای به اشتراک گذاری پیوندها و هدایت ترافیک از اینستاگرام محدود است ، چه کاری می توانید انجام دهید تا نتایج خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه برای افزایش نتایج ، افزایش دهید؟

رقابت در Hashtag به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد بدون اینکه هرگز سایت را ترک کنند ، وارد مسابقه شوند و این یعنی ترک کمتر ، و افزایش مجموعه UGC و حضور بهتردر اینستاگرام.

آزمونهای شخصیتی
کاربران رسانه های اجتماعی دوست دارند درگیر شوند. تصور کنید که آزمونهای سبک Buzzfeed ("چه نوع پیتزا هستید؟") در محور مارک شما قرار گرفته و ایمیل های خود را در این مرحله ثبت می کنید؟

آزمونهای شخصیتی به شما این امکان را می دهند تا از طریق یک سری سؤالات ، مارک خود را به مصرف کنندگان معرفی کنید ، و به شما کمک می کنند تا با دریافت بازخورد مستقیم ، موارد زیر را کامل تر درک کنید.

جایزه خود را انتخاب کنید
تصور کنید که تعداد انگشت شماری از محصولات یا خدماتی را دارید که می خواهید تقاضا را بر روی آنها ارزیابی کنید. آیا نظرسنجی از مصرف کنندگان برای درک بهتر ترجیحاتشان قبل از تصمیم گیری های کلیدی مفید نخواهد بود؟

جایزه خود را انتخاب کنید Giveaways این فرصت را به شما می دهد که یک سری گزینه ها را به مصرف کنندگان ارائه دهید ، تا مردم بتوانند یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند. در عوض ، شما بازخورد و ایمیل دریافت می کنید.

برای برنده شدن بیشتر ، لیست خود را بر اساس افرادی که وارد شده اند انتخاب کرده و سپس اطلاعات مربوط به انتخاب خود را برای آنها از طریق ایمیل ارسال کنید


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 417 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی