درحال بارگذاری

نکات نحوه استفاده از اینستاگرام در کسب و کار و تجارت

تاریخ: یکشنبه, 19 آبان 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 570 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت


 

7 نکته برای استفاده از اینستاگرام در تجارت

اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه ، دارای رقابت کمتر و مخاطب بیشتری نسبت به سایر غول های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر دارد 

این فرصتی را  برای مشاغل فراهم می کند تا محصولات خود را بدون اینکه هزینه های هنگفتی را برای تبلیغات پرداخت شده هزینه کنند ، محصولات خود را به مخاطبان هدفمند و علاقه مند بیشتری عرضه کنند. از ژانویه 2018 ، API اینستاگرام تغییر کرده است تا کاربران بتوانند با استفاده از یک پلتفرم شخص ثالث (مانند Sendible) عکس یا فیلم را در پروفایل Business Instagram منتشر کنند 

این که آیا استراتژی شما به به روزرسانی نیاز دارد یا در این شبکه رسانه های اجتماعی تازه وارد هستید ، این هفت نکته در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت وکسب و کار بسیار مفید است.

1-آنچه را که انجام می دهید به روش خلاقانه نشان دهید

روی راه حل ارائه شده تمرکز کنید ، نه محصولاتی که می فروشید. در اینستاگرام ، ضروری است ارزش افزوده را به مشتریان خود اضافه کنید و در حین انجام این کار زیبا به نظر برسید. هرگز از این واقعیت که مهمترین دارایی شما در این شبکه رسانه اجتماعی ، محتوای تصویری است ، دست کم نگیرید.

اگر شغل شما خدماتی است ، روی نمایش روند کار ارائه خدمات ، تمرکز کنید. فرهنگ شرکت خود را نشان دهید ، مأموریت خود را با جهان به اشتراک بگذارید ، یا به سادگی برخی از نکات و مهارت های مختلف را به اشتراک بگذارید آپلود عکس ، فیلم کوتاه (مشابه GIF ها ، به نام بومرنگ ها) و فیلم ها تا یک دقیقه طول می کشد

استوری اینستاگرام را امتحان کنید

استوریهای اینستاگرام دارای یک قالب نمایش اسلاید هستند و فقط 24 قابل نمایش هستند (اگرچه می توانند در دستگاه شما ذخیره شوند تا بعدا مورد استفاده مجدد قرار گیرند). این ویژگی جدید یک رقیب مستقیم برای اسنپ چت استور است و اکنون توسط اینستاگرام به شدت توسعه می یابد.  برخی از مزایای استفاده از Instagram Stories برای مارک ها در زیر آمده است:

  • استوری ها به طور برجسته در بالای جدول زمانی دنبال کننده درست زیر آرم اینستاگرام نمایش داده می شوند.
  • می توان برای ضبط مطالب پشت صحنه استفاده کرد که لازم نیست به اندازه پست های معمولی از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
  • آزمایش  انواع مختلف محتوا را آسان می کند: عکس ، فیلم کوتاه ، Boomerang (تصویر GIF مانند) ، فیلمبرداری شده به عقب (عقب) و فیلم زنده.
  • تگ زدن به حسابهای کاربری  دیگر ، به عنوان مثال instagram in Stories برای همکاری و بازاریابی تأثیرگذار ایده آل است.
  • ابزارات ااضافی سرگرم کننده مانند فیلترهای چهره ، متن و برچسب ها به شما کمک می کنند تا تصاویر را  ویرایش کنید.
  • جستجوی استوری ها برای هشتگ ها و مکان ها باعث کشف بیشتر آنها می شود.

همه عکس ها و فیلم هایی که اضافه می کنید در سکانسی که اضافه شده پخش خواهند شد و می توانید هر تعداد که دوست دارید اضافه کنید. اطلاع از Instagram Stories در مارس 2017 برای همه مشاغل در سطح جهان در دسترس قرار گرفت. شما می توانید از این ها برای هدف گیری مخاطبان جدید که می تواند برای تبلیغات مفید باشد.

توجه داشته باشید که Stories فقط در برنامه تلفن همراه موجود است و ارسال پیام های اینستاگرام به عنوان پیام مستقیم (DM) امکان پذیر است.

  1. یک پروفایل جذاب ایجاد کنید

به عنوان یک شرکت ، شما احتمالاً کارهای زیادی انجام می دهید و راه حل های بیشتری نیز ارائه می دهید. در 150 کاراکتر متناسب با همه این موارد گیر نیفتید. روی مهمترین USP یا چیز مهم بعدی خود متمرکز شوید - خواه یک رویداد ، تبلیغات یا راه اندازی محصول باشد.

از آنجا که تنها لینک قابل کلیک در بخش Bio وجو دارد ، عادت کنید که مرتباً آن را به روز کنید. جالب نیست که اکثر مارک ها از آن فقط برای لینک به وب سایت خود استفاده می کنند ، اما این لینک می تواند خیلی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

اینستاگرام همچنین پروفایل های Instagram Business و تبلیغات پولی را راه اندازی کرده است. نمایه Business یک شماره تلفنی را به بیوگرافی شما اضافه می کند و به داده های وسیعی از تجزیه و تحلیل دسترسی می دهد .

3. آنها را در پشت صحنه قرار دهید
مشتریان در مورد اینکه محصولاتشان از کجا آمده اند ، کنجکاوی طبیعی دارند و می توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا تمام چرخه زندگی خود را به آنها نشان دهید. این امر به ویژه برای شرکتهایی که محصولات سازگار با محیط زیست یا FairTrade را می فروشند ، اهمیت دارد. تصاویر منبع اصلی برای نشان دادن چگونگی تولید محصولات - از مواد پایه ، تولید و توزیع می باشند.

اگر چیزی به ذهن خطور نمی کند ، می توانید چیزی را که همه در آن وجود دارد به اشتراک بگذارید - طرح ، یادداشت و تخته های سفید یا تخته سیاه. هر شغلی ایده های طوفانی مغزی دارد ، این وظیفه شماست که عکس زیبایی بگیرید و آن را در اینستاگرام بارگذاری کنید. شما ممکن است دریابید که بهتر است انواع مختلف پست را امتحان کنید تا زمانی که مخاطب را درگیر کند.

4- دسترسی خود را با #hashtags بیشتر کنید
از هشتگ برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید. اینها می توانند خاص یا کلی  باشند - مهم این است که آنها مرتبط هستند. حتماً هشتگ اصلی شرکت خود (#yourbrandname) را نیز راه اندازی کنید و از آن به طرز کمی در Instagram استفاده کنید (توییتر هم خوب است). این باعث می شود افراد بتوانند محتوای مرتبط با شما و همچنین حساب اصلی شما را پیدا کنند.

بهترین استفاده بین سه تا پنج هشتگ ، با وجود این که حداکثر شما می توانید 30 در پست اینستاگرام اضافه کنید. از هشتگ های خاص ، ویژه مبارزات انتخاباتی خود و همچنین از هشتگ های محبوب تر برای افزایش قابلیت کشف محتوای خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، سعی کنید هشتگ هایی مانند #instagood (استفاده شده 300 میلیون پست) یا #tbt (ضربه پنجشنبه) را اضافه کنید ، و موارد خاص صنعت را فراموش نکنید. اگر در IT هستید ، هشتگ #IT یا #tech دقیقاً خوب است. همچنین ، در نظر بگیرید که چگونه هشتگ اضافه می کنید ، می توانید این موارد را در انتهای پست ، در یک کامنت اضافه کنید یا در پست واقعی کار کنید ، مانند GoPro.

5- با دیگران همکاری و آنها رامنشن کنید
اینستاگرام یکی از کانالهای قدرتمند رسانه های اجتماعی برای برجسته کردن همکاران و به اشتراک گذاری داستانهای موفقیت مشتری است. حتی اگر شما به طور رسمی با یک سازمان غیرانتفاعی شریک نیستید ، می توانید سالی دو بار به امور خیریه هدیه دهید یا یک کمک مالی انجام دهید. این خوب است تا زمانی که علت آن با ارزش و رسالت برند شما همسو باشد.

روش دیگر شامل استفاده از "shout-outs" است. shout-outsد بدون پرداخت هزینه زمانی است که شما با یک مارک دیگر شریک هستید که تقریباً همان تعداد دنبال کننده دارد که بتوانید یکدیگر را به مخاطبان خود ترغیب کنید و هردو از افزایش بازدید بهره مند شوید.
shout-outs پرداختی برای کسانی است که بودجه بیشتری دارند زیرا در واقع یک کمپین تأثیرگذار است. این معمولاً شامل پرداخت یک مارک (یا یک تأثیرگذار) با موارد بسیار بیشتر برای تبلیغ محصول یا خدمات شما است. این یک راه عالی برای به دست آوردن تعداد زیادی از دنبال کنندگان جدید به سرعت است ، به شرطی که شما یک تماس قوی برای اقدام ایجاد کنید و مخاطب تأثیرگذار اصیل باشد.

6. ویژگی های منحصر به فرد ارائه دهید
علاقه مندی مشتریان خود بخش مهمی از هرگونه فعالیت موثر در بازاریابی است. پیروان وفادار خود را با محتوای منحصر به فرد پاداش دهید. بگذارید اولین کسی باشد که در مورد محصولات ، خدمات یا رویدادهای جدید اطلاعاتی کسب می کند. عکس های تیزر ایجاد کنید که انتظار برای شما ایجاد می کند و یا کنجکاوی را برای نسخه های جدید ایجاد کنید. این نوع پیش نمایش باعث می شود پیروان اینستاگرام شما احساس ویژه ای داشته باشند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در اطلاعات خود مجبور می کند.

7. موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن فعاالیت کنید
بدون اینکه قدمی به عقب بردارید و آنچه را که کار نکرد و آن را انجام ندادید ، بازاریابی به یک بازی حدس می زنید. حقیقت این است که ، شما می توانید تمام مقالات جهان در مورد بهترین شیوه ها و زمان انتشار را مطالعه کنید ، اما فقط با آزمایش و اندازه گیری نتایج می فهمید که چه چیزی برای مشتری های شما مؤثر است.
اما ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند کمک کنند. شما می توانید از آنها نه تنها برای پیشبرد برنامه های اینستاگرام خود استفاده کنید بلکه از آنالیز رسانه های اجتماعی نیز برای سنجش موفقیت آنها استفاده کنید. برای بهبود و بهبود استراتژی خود ، به طور مرتب تعداد ، تعامل و کلیک های پیروان خود را اندازه گیری کنید. گزارش های جدید رسانه های اجتماعی ما می تواند به شما در پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام و سایر شبکه های مهم رسانه های اجتماعی کمک کند


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 570 - نظرات : 0 دسته بندی: مدیریت

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی