درحال بارگذاری

WPS Office بهترین جایگزین برای مایکروسافت آفیس!

تاریخ: شنبه, 18 آبان 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 965 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: کامپیوتر


حتما شما دوستان عزیز با نرم افزا مایکروسافت آفیس آشنا هستید و حداقل از نرم افزار ورد یا اکسل در آن استفاده کرده اید. این نرم افزار یک نرم افزار پولی است و برای استفاده از آن بایستی لایسنس اون رو خریداری کنید هرچند در ایران به دلیل نبود قانون کپی رایت میشه از نسخه های کرک شده اون استفاده کرد. از طرفی هم اگر بخواید اون رو خریداری کنید باید هزینه بالایی رو پرداخت کنید که این مبلغ در توان همه نیست و همه نمی تونن اون رو پرداخت کنند. پس تنها چاره ای که برای استفاده از آفیس هست استفاده غیر قانونی (کرک شده) اون و یا استفاده از نرم افزار های آفیس جایگزن هست. خب نرم افزار های زیادی وجود دارن که بتونن جایگزین خوبی برای آفیس باشن که هم نسخه های پولی هستند و هم نسخه های رایگان مثا اوپن آفیس ،لیبره آفیس و...  که البته یکی از بهترین و شکیل ترین این برنامه ها همین برنامه WPS آفیس هست که شما می تونید از اون استفاده کنید. البته از مزیت های دیگه این برنامه حجم کم و میزان استفاده کمتر از سخت افزار شما هست که باعث میشه سرعت کاربری بیشتری داشته باشه. البته اشتباه نکنید این نرم افزار میتونه جایگزین خوبی برای آفیس مایروسافت باشه اما قدرت بالای اون رو نداره! نکته دیگه هم این هست که این برنامه برای بیشتر پلتفرم ها ارائه شده که هم در ویندوز ،هم مک ،هم لینوکس و هم اندروید وجود داره.

خب در این مطلب قصد دارم یک ویدیو کوتاه در رابطه با روش نصب این برنامه برای شما دوستان عزیز قرار بدم که شما با این برنامه مفید و کاربردی بیشتر آشنا بشید.

توضیحات ویدیو: "در این ویدیو قصد داریم شما را با برنامه WPS به عنوان یک جایگزین خوب برای Microsoft office آشنا کنیم. یک نرم افزار کم حجم و سریع که میتونه نیاز های شما رو برای فایلهای ورد ،اکسل و پاورپوینت فراهم کنه"

ویدیو بهترین جایگزین آفیس برای ویندوز!

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 965 - نظرات : 0 دارای ودیدیو دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی