درحال بارگذاری

ویژگی جدید عالی اندروید 10

تاریخ: پنجشنبه, 16 آبان 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 468 - نظرات : 0 دسته بندی: سیستم عامل


برخی از برنامه ها مانند WhatsApp پیشنهاد می کنند داده های برنامه را هنگام حذف در Android 10 نگه دارید.

Google هرگز در پشتیبان گیری برنامه خوب نبوده است ، بنابراین حذف برنامه معمولاً به معنای از دست دادن تمام داده های مرتبط با آن برای همیشه است. Android 10 ویژگی ای دارد که اطلاعات برنامه شما را ذخیره می کند و تازه شروع به ظاهر شدن در تعداد انگشت شماری از برنامه ها کرده است.

یکی از آنها WhatsApp است ، به این معنی که می توانید حساب ها و گپ های خود را حتی در صورت حذف آن از تلفن خود ذخیره کنید. در اکثر برنامه ها در هنگام حذف برنامه تمام اطلاعات مربوط به برنامه ها هم حذف می شود. حال اندروید 10 امکانی را اضافه می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد امکانی

را به برنامه شان اضافه کنند تا هنگام حذف در اندروید 10 اطلاعات برنامه را نگه دارند. هنگامی که شروع به حذف یک نرم افزار می کنید از شما سوال می شود که آیا می خواهید اطلاعات نرم افزار را نگه دارید و این مورد در هنگام حذف نصب از گوگل استور هم همینطور است.

 

به این صورت اگر شما اطلاعات مربوط به نرم افزار ها را نگه دارید اگر در آینده این نرم افزار را نصب کنید نرم افزار از همان جایی ادامه می دهد که در آن نقطه بوده است و اطلاعات شما حفظ شود ولی متاسفانه این امکان در نرم افزارهای بسیار کمی فراهم شده است.

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 468 - نظرات : 0 دسته بندی: سیستم عامل

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی