درحال بارگذاری

آموزش نصب کامپوزر در لینوکس - ابونتو "install composer in linux"

تاریخ: سه شنبه, 14 آبان 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 659 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی


نصب کردن کامپوزر (composer) برای کسانی که از ویندوز استفاده می کنند کاری بسیار ساده است ،اما اگر شما از سیستم های لینوکس استفاده می کنید این کار در این سیستم ها کمی متفاوت تر از روش نصب آن به روی ویندوز است و بایستی به شکل دیگری و به کمک ترمینال این کار را انجام بدهید.

در این مطلب ما برای شما یک ویدیوی آموزشی ساده و روان را آماده کرده ایم تا به شما نحوه نصب کامپوزر را روی سیستم های لینوکسی آموزش بدهیم. در این آموزش ما به روی سیستم عامل ابونتو 19.10 کار خواهیم کرد. البته در مطلب قبلی نیز روش نصب کامپوزر را در سیستم عامل مکینتاش نسخه کاتالینا برای شما آموزش داده ایم. پس حالا با ما در ادامه برای دیدن این ویدیوی آموزشی همراه باشید:

توضیحات ویدیو "در این ویدیو از سری ویدیو های آموزشی سایت کلاس برتر قصد داریم شما را با نحوه نصب کردن کامپوزر (composer) در سیستم عامل لینوکس (اینجا اوبونتو) آشنا کنیم. "

آموزش نصب کامپوزر در لینوکس - ubuntu

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 659 - نظرات : 0 دسته بندی: برنامه نویسی

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی