درحال بارگذاری

4 ترفند مخفی Google Map که همه باید بدانند

تاریخ: شنبه, 11 آبان 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 793 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند


سفرتان را بدون در نظر گرفتن این نکات شروع نکنید 

رانندگی به اندازه کافی استرس زا هست و اگر جای پارک مناسب پیدا نکنیم و یا هنگام پیگیری مسیر از روی مپ سیگنال قطع شود این استرس خیلی بیشتر می شود ، خوشبختانه گوگل مپ مواردی را برای جلوگیری از این اتفاقات در خود پیشبینی کرده است.

احتمالا می دانید که با گوگل می توانید مکان هایی مانند خانه و محل کار را ذخیره کنید پس برای مکان یابی آنها فقط با زدن یک کلید می توانید مسیر خود را پیدا کتید و همچنین می توانید مکان هایی که اغلب به آنها می روید را ذخیره کنید و خیلی راحت تر به آن ها دسترسی پیدا کنید.

همچنین گوگل می تواند در یک سفر به شما در مورد این که چه بخورید ، کجا استراحت کنید به شما کمک کند، اما Google Maps می تواند به کارهای دیگری که ممکن است در مورد آنها اطلاعاتی نداشته باشید کمک کند ، از جمله اینکه به شما اجازه می دهد یک نقشه را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید ، شامل توقف

زمان رانندگی خود برای رسیدن به زمان دقیق تر مقصد و حتی کمک به شما برای یافتن مکانی برای پارک کردن است. با مطالعه ادامه مطلب بیاموزید که با کمک این موارد چگونه سفر آسان تر و راون تری داشته باشید.

از نقشه ها به صورت آفلاین استفاده کنید

وقتی شما یک نقشه را به شکل آفلاین ذخیره می کنید هرگز حتی با از دست دادن سیگنال از کار نخواهد افتاد. بعضی مواقع دقیقا زمانی که شما به راهنمایی بیشتری برای ادامه مسیر نیاز دارید سیگنال تلفن شما از دسترس خارج شده و یا اینترنت شما قطع می شود. خوشبختانه ، Google Maps به شما امکان می دهد مسیر

خود را پیش از موعد بارگیری کنید تا هرگز نگران این مورد نباشید.                                                            

 1. در برنامه Google Map مقصد خود را مشخص کنید 

 2. در انتهای صفحه بر روی نام مکان یا آدرس ضربه بزنید.

 3. در گوشه بالا سمت راست ، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید.

 4. روی بارگیری نقشه آفلاین ضربه بزنید.

 5. روی بارگیری ضربه بزنید. نقشه منطقه مورد نظر شما اکنون بصورت آفلاین در دسترس شما خواهد بود.

 

مسیر کل سفر خود را از جمله توقف برنامه ریزی کنید

بعضی مواقع پیش می آید که در سفر های طولانی Google Map به شما می گوید سفر شما مثلا 7 ساعت طول خواهد کشید این به این دلیل است که شما توقف های بین راهی خود را در Google Map مشخص نکرده اید، شما می توانید توقف های خود را به سفر خود اضافه کنید تا تایم سفر را دقیق تر به شما نشان دهد .

  1. در برنامه Google Maps ، مقصد خود را مشخص کنید.
  2. بر روی مسیرها ضربه بزنید.
  3. در گوشه بالا سمت راست به منوی سه نقطه ضربه بزنید.
  4. روی افزودن توقف ضربه بزنید. همانطور که پیش بینی می کنید تعداد توقف ها را اضافه کنید.
  5. با تمام شدن اضافه کردن توقف ، دکمه Done را بزنید. اکنون هنگام برنامه ریزی سفر ، ETA دقیق تر دریافت خواهید کرد.

به راحتی محل پارک مناسبی برای خودرو خود پیدا کنید 

دانستن جایی که می توانید و نمی توانید اتومبیل خود را پارک کنید ، بسیار مهم است ، به خصوص اگر بخواهید طولانی مدت خودرو خود را پارک کنید  مثلا به یک رویداد بزرگ مانند یک کنسرت یا همایش به یک محله ناآشنا می روید. به جای اینکه زمان زیادی را در خیابان ها دور بزنید و امیدوار باشید که در نهایت یک مکان پارک مناسب پیدا کنید ، از

Google Maps استفاده کنید تا شما را در مسیر درست قرار دهد و یک محل مناسب برای پارک را برای شما پیدا کند.

  1. در برنامه Google Maps ، مکان خود را وارد کنید.
  2. بر روی مسیرها ضربه بزنید
  3. یک نماد P را در کنار زمان تخمینی که برای رسیدن به آن مکان خواهید داشت ، خواهید دید. روی P (برای پارکینگ) ضربه بزنید. اگر P قرمز باشد ، به معنای پارکینگ محدود خواهد بود. آبی یعنی پیدا کردن پارکینگ آسان یا متوسط ​​چالش برانگیز است
  4. پیدا کردن پارکینگ.
  5. لیستی از مناطق پارکینگ ظاهر می شود. یکی از گزینه ها را انتخاب کرده و روی افزودن پارکینگ ضربه بزنید. محل پارکینگ به عنوان اولین توقف در مسیر شما اضافه می شود و می توانید به مقصد بعدی خود ادامه دهید.

قبل از رفتن ببینید که مکانی می خواهید بروید چطور جایی است 

تصاویر می توانند فریبنده باشند ، بنابراین قبل از رزرو هتلی که به نظر خوب می رسد ، ابتدا آن را در Google Maps بررسی کنید.

  1. در برنامه Google Maps ، مکانی را جستجو کنید ، مانند هتلی که ممکن است در آن اقامت داشته باشید.
  2. در گوشه پایین سمت چپ ، یک جعبه کوچک با یک عکس از ساختمان را مشاهده خواهید کرد. این نمای خیابان است ، بنابراین روی آن ضربه بزنید تا به نظر برسد.
  3. در گوشه پایین سمت چپ ، یک جعبه کوچک با یک عکس از ساختمان را مشاهده خواهید کرد. این نمای خیابان است ، بنابراین روی آن ضربه بزنید تا به نظر برسد.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.

 


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 793 - نظرات : 0 دسته بندی: ترفند

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی