8 مرحله راهبردی برای ایجاد لینک طبیعی
هنگامی که افراد در مورد SEO صحبت می کنند ، آنچه بلافاصله به ذهن خطور می کند ، تلاش همه جانبه برای ایجاد تعداد زیادی لینک است - آیا می دانید به اندازه 37٪ کسب و کار ها با حضور پررنگ قوی در فضای اینترنت ، صرفا برای ساختن لینک های با کیفیت در هر ماه بین 10 تا 50 دلار دلار هزینه می کنند؟ این فقط نشانه ای از اهمیت ایجاد لینک به عنوان یک عامل رتبه بندی و چگونگی افزایش حضور آنلاین برند شما است.
اما لینک سازی آن چیزی نیست که قبلاً بوده است.
در عصری که ارگوریتم های پنگوئن لینک های با کیفیت پایین را مجازات میکنند و Pandas لینک های اسپم و هرلینک دیگری را که برای دستکاری در رتبه بندی های گوگل از بسیاری جهات در نظر گرفته شده بودند ، مجازات می کنند ، کلید موفقیت در ایجاد لینک ها ایجاد لینک های با کیفیت طبیعی است.
بنابراین ، چگونه می توانید نوع مناسب لینک هارا برای سایت خود ایجاد کنید؟
این در ارتباط با اعتماد و محبوبیت است و اینکه چگونه می توانید دامنه میزبان خود را به یک منبع معتبر از اطلاعات آنلاین تبدیل کنید. این مسئله بسیار مهم است که Copyblogger اعتماد و اقتدار دامنه را به عنوان مؤلفه اصلی الگوریتم رتبه بندی گوگل با 23.87٪ گزارش کرد.
وقتی انجمن آنلاین به سایت شما اعتماد دارد یا آن را معتبر می داند ، شما یک تجربه کاربری خوب ایجاد می کنید ، که به زودی پیوندهای طبیعی ایجاد می کند - و این امر به خوبی می تواند برای رتبه شما در صفحات نتیجه جستجوی Google باشد. در زیر 8 مرحله استراتژیک در مورد چگونگی ساخت چنین لینک های کیفیتی با روش طبیعی توصیف می شود.
1. خواسته ها و نیازهای مخاطبان هدف خود را درک کنید
ایجاد لینک ازمنظر الگوریتم های مانند پنگوئن ، پاندا فراتر از انتشار صرف لینک دهنده ها از منابع یا کانالهای آنلاین است. ایجاد لینک های طبیعی و با کیفیت از شما ناشی می شود که مخاطبان مورد نظر شما ، خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود را ارائه می دهد.
Google به سایت هایی پاداش می دهد که به مخاطبان هدفمند خود ارزش می دهد ، و ارزش آن به معنای ارائه دقیقا همان چیزی است که مخاطبان هدف شما هنگام انجام جستجو به طور خاص از آنها خواسته یا در نظر داشتند. این امر به ارزیابی فرصت های گسترده و تحقیقات جامع در بازار نیاز دارد.
در منظر امروز سئو ، به این هدف رضایت کاربر یا مخاطب گفته می شود.
2. روی محتوای خود تمرکز کنید
هنگامی که قصد مخاطبان هدفمند خود را هنگام سؤالهای جستجوی خود را پیدا کردید ، می توانید محتوای خود را با در نظر خواسته مخاطبان خود متمرکز و ساده سازی کنید. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی محتوای ساده شما باید ارائه شود.
الف. باید توسط داده ها پشتیبانی شود
محتوای شما باید دارای اطلاعاتی غنی و همراه با حقایق باشد تا آن را به منبعی با ارزش از اطلاعاتی تبدیل کند که مخاطبان هدف شما می توانند در طول تعامل آنلاین خود به آنها استناد یا لینک دهند. این نوع محتوا شامل موارد زیر است:
ب. مخاطبان باید جذابت محتوا را حس کنند
محتوا که احساسات مخاطبان شما را برانگیزد ، مطمئناً باعث ایجاد تعامل ، رأی اجتماعی ولینک های طبیعی خواهد شد. نمونه هایی از چنین محتوا شامل موارد زیر است:
ج-محتوا باید راه حلی برای مشکلات آنها ارائه دهد
محتویاتی که لینک های طبیعی ایجاد می کنند مواردی هستند که بطور خاص برای ارائه یک راه حل جامع برای یک مشکل خاص طراحی شده اند. این نوع محتوا همچنین می تواند شامل ابزارهای کاربردی آنلاین یا قابل بارگیری مانند ماشین حساب ، مبدل ارز ، ابزارک و برنامه ها باشد.
3. محتوای خود را به خوبی سازماندهی کنید
Google همواره سکوی هدف اصلی برای جستجوگرها و ایجاد لینک بوده است ، بنابراین تمرکز و تراز کردن تلاشهای بازاریابی شما با ماموریت و استراتژی خود Google است که می توانید به روشنی از وب سایت آنها برای سازماندهی اطلاعات مشاهده کنید .
این بخشی از فلسفه Google است ، بنابراین اگر محتوای خود را با چنین فلسفه هایی تراز کنید ، حضور آنلاین شما را واقعاً خوب می کند. در راستای این امر ، محتوای شما نیز باید به خوبی سازمان یافته باشد و همچنین اطلاعات مفیدی را ارائه دهد که به اندازه کافی با ارزش باشد تا سایر سایت ها و کاربران با شما ارتباط برقرار کنند.
نیل پاتل مثالهای خوبی را ارائه می دهد. وی در مقاله خود "چگونه می توان از بک لینک های با کیفیت بالا به روش مقیاس پذیر استفاده کرد" ، تصویر وب سایت زیر را به عنوان یکی از ساختارهای پیمایش خوب نشان داد.
نیل سپس ضبط وب سایت زیر را به عنوان نمونه ای از سایت با ساختار ناوبری ضعیف نشان داد.
ساختار ناوبری بهینه سازی شده ، سایت را مناسب تر و مفید تر می کند. همچنین این امکان را برای کاربران آنلاین و همچنین موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست بندی مطالب شما فراهم می آورد.
4. لینک های خود را متنوع کنید
لینک های طبیعی و با کیفیت همیشه نباید صرفاً در صفحه اصلی شما نشان داده شود. علاوه بر این ، شما همچنین باید دارای یک لینک داخلی خوب باشید که به خوبی با لینک های خارجی که به تأثیرگذاری در سایر سایت های مرتبط اشاره دارد ، هماهنگ باشد. همچنین بدست آوردن بک لینک نه تنها از سایتهایی که دارای پسوند .com هستند ، بلکه از سایر انواع وب سایتها ، به ویژه آنهایی که پسوندهای .org ، .net ، .gov ، و .edu را نیز دارند ، یک کار خوب خواهد بود.
دوستان ما از Leap Froggr ایده های بسیار روشنگری در رابطه با این موضوع را ارائه می دهند ، از استراتژی های ساخت و ساز لینک برتر آنها استفاده کنید.
5. نفوذ در رسانه های اجتماعی برای ایجاد لینک
رسانه های اجتماعی کانال مناسبی برای تبلیغ مطالب شما هستند زیرا سایت شما را قادر می سازد تا به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کند ، مشارکت ، آرای اجتماعی لینک های طبیعی را ایجاد کند. هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد لینک ، باید بر ایجاد و تهیه محتوا توجه کنید که برای کاربران شبکه اجتماعی خاصی که برای آن بازاریابی می کنید جذاب باشد. تعادل خوبی بین خود تبلیغ و تأمین محتوای ارزشمندی مانند پستهای پر از داده ، اینفوگرافیک ها و مقالات پشتیبانی شده از تصویر ایجاد کنید. ویدئوهای مورد استفاده ، تقریباً 87٪ از نمایندگی بازاریابان ، یک راه عالی برای تبلیغ مطالب اشتراک پذیر است کهلینک های طبیعی ایجاد می کند.
6. شبکه آنلاین خود را تقویت کنید
بر خلاف ایجاد لینک های سنتی ، ایجاد لینک های طبیعی و با کیفیت شامل تقویت شبکه آنلاین خود شما است. این در مورد ایجاد یک انجمن است که لینک ها را معکوس می کند ، با محتوای شما درگیر می شود و در معرض مارک بیشتری قرار می دهد. استراتژی ها مطابق با این موارد عبارتند از:
الف)تعامل با Influencers
گذشته از دستیابی به مخاطبان هدفمند ، باید سعی کنید شبکه ای بسازید که تأثیرگذار صنعت باشد. برای ایجاد مشارکت ،لینک هایی را با آنها ایجاد کنید ، و به زودی رابطه ای را که باید برای پرورش آن ایجاد کنید تا بتوانید از لینک های گرانبها بهره مند شوید
ب)فکرکردن در مورد PR
ایجاد لینک طبیعی و با کیفیت فراتر از سئو SEO است. اکنون همه چیز در مورد استفاده از بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک بستر روابط عمومی کامل ، دسترسی به روزنامه نگاران ، سردبیران و سایر تأثیر گذاران صنعت در تلاش است تا آنها را مجبور کند مطالب شما را برای استفاده خودشان شایسته ببینند. نکته اصلی در اینجا ایجاد محتوا است که ارزش بسیار بالایی را برای شما و مخاطبان آنها فراهم می کند.
ج)خود را به عنوان یک متخصص مستقر کنید
چه کسانی گوش می دهند؟ کارشناسان میگویند این یک ذهنیت مهم از شما هنگام ساختن لینکهای طبیعی است. مردم آنلاین فقط به هر کسی گوش نمی دهند ، مهم نیست که چقدر کمپین های آنها بلند و پرتحرک هستند. مردم به متخصصان گوش فرا می دهند و برای اینکه مردم به شما گوش دهند - باید خودتان متخصص شوید. شما می توانید این کار را با ایجاد و تهیه مقالات غنی از اطلاعات و تحقیقاتی مناسب ، اینفوگرافیک ، کتابهای الکترونیکی و سایر مطالب مشابه با پشتیبان کاربران انجام دهید.
د)چیزی را دور کنید
مردم آنلاین عاشق پیوستن به مسابقات هستند ، در پیشنهادات ویژه شرکت می کنند و برای هدیه دادن آماده می شوند. بنابراین ، طبیعی است که بتوانید از این کانالها استفاده کنید و هدایا و تبلیغات خود را ایجاد کنید که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی ، وب سایت خود یا وبلاگ های افراد دیگر این ها را اجرا کنید
7. حیاط خلوت خود را تمیز کنید
هنگام تغییر از برنامه لینک سازی سنتی به یک برنامه لینک سازی لینک طبیعی ، باید یادتان باشد که حیاط خلوت خود را نیز تمیز کنید و اثری از پیوندهای قدیمی که می تواند برای تلاشهای خود برای ساختن لینک طبیعی خود مخرب باشد ، حذف کنید. این راهنمای جامع را از جستجوگر شناختی جستجو کنید (سلب مسئولیت: این ابزار داخلی است که ما برای شناسایی و تمیز کردن پیوندهای بد از آن استفاده می کنیم).
این شامل ردیابی بک لینک های شما و از بین بردن مواردی است که می توانند به عنوان اسپم شناخته شوند. در یک روش مشابه ، پیوندها از منابع خوب اما دیگر فعال نیستند و می توانند دوباره پس بگیرند و یا پس گرفته شوند ، بنابراین می توانید از این طریق ارزش بیشتری کسب کنید
در آخر ، شما همچنین باید شبکه پیوند خود را حفظ و نظارت کنید - و برای هر چیزی که Google راه خود را در آینده منتشر می کند ، آماده باشید.
8. محتوای خود را به صورت خارجی منتشر کنید
ساختن پیوندهای طبیعی و با کیفیت شامل انتشار مطالب شما نه تنها از طریق وب سایت ها و کانال های شخصی شما بلکه از طریق کانال های انتشار خارجی می باشد. چنین کانالهایی شامل موارد زیر هستند:
منبع: نیل پاتل از Quick Sprout یک راهنمای بسیار جالب از تجربه شخصی خودش در زمینه بازاریابی پست مهمان ارائه داد.
جامعه آنلاین در حال تغییر است و موتورهای جستجو تلاش می کنند با بهینه سازی الگوریتم های جستجوی خود و ارائه نتایج جستجو که مرتبط تر و نزدیک تر به هدف کاربر جستجو هستند ، به این جامعه ارزش دهند. در راستای این ، تمرکز در ایجاد پیوند نیز به سمت پیوندهای طبیعی تغییر کرده است. بازاریابان دیجیتال باید مراحل خود را دوباره انجام دهند ، شبکه های پیوندی خود را بررسی کنند و شروع به ساختن یک شبکه پیوند جدید طبیعی و ارگانیک کنند - دقیقاً مانند Google که می خواهد