مدیریت Brand Query در جستجوی تأثیرگذاری و کنترل نتایج جستجوی صفحه اول برای نمایش داده های مربوط به برند (جستجوی شرکت ، محصول یا خدمات شما) است. برند یک شرکت یکی از دارایی های با ارزش آن است. بنابراین مدیریت Brand Query ابزاری برای تقویت و محافظت از آن دارایی است.
چرا مدیریت Brand Queryمهم است؟
هنگامی که جستجوگران نمایش داده های نام تجاری را اجرا می کنند ، مهم است که نام تجاری شما در SERP ها حضور پررنگی داشته باشد. داشتن Brand Query قوی مزایای زیر را ارائه می دهد:
راه هایی برای تقویت Brand Query شما
Google حد سؤال در نتایج جستجو را در هر نام / دامنه میزبان دو برابر می کند ، اما شیوه های جایگزین برای شلوغ کردن SERP ها وجود دارد. در اینجا لیستی از روش های مدیریت Brand Query وجود دارد که نه تنها در دامنه موجود شما ایجاد می شود بلکه می تواند از قدرت دامنه های دیگر برای نفوذمحتوای صفحه شما ، رتبه بندی برند استفاده کند.
رسانه های اجتماعی
پروفایل های رسانه های اجتماعی به دلیل اقتدار دامنه خود می توانند برای نمایش بسیار بالااز برند باشند. به عنوان مثال ، نمایه توییتر WordStream را که موقعیت سوم را اشغال می کند ، بگیرید:
در بیشتر قسمت ها ، این دامنه های رسانه های اجتماعی آنقدر قوی هستند که در نهایت در صفحه یک برای برند شما ظاهر می شوند. اگر اینطور نیست ، به آنها پیوند برقرار کنید. با توجه به قدرت آنها ، ممکن است فقط تعداد معدودی از لینک ها نیاز داشته باشد تا آنها را در صفحه یک برای جستجوی نام تجاری خود در اختیار داشته باشید.
دامنه رسانه های اجتماعی قوی برای ایجاد پروفایل در:
همچنین ، شما باید در محافظت از برندهای فعال و محافظت از برند مشغول شوید و نام شرکت خود را در بسیاری از سایتهای اجتماعی جمع کنید قبل از اینکه شخص دیگری انجام دهد. می توانید در 120 سایت رسانه های اجتماعی در Knowem.com دسترسی به برند خود را به سرعت بررسی کنید.
زیر دامنه ها
در ماموریت خود برای کنترل صفحه نتایج ، یک ایستگاه از زیر دامنه ها و میکروسایت ها در مورد موضوعاتی مانند "مشاغل در شرکت شما" (careers.yourcompany.com) یا "رسانه شرکت" (video.yourcompany.com) ، یا "دسترسی به انجمن "(community.yourcompany.com) بسازید.
اشکال زیر دامنه ها این است که شما سایت های جدیدی ایجاد می کنید که به محتوا و پیوند نیاز دارند. به این ترتیب ، رتبه بندی آنها در یک Brand Query نباید چندان دشوار باشد ، با توجه به اینکه موضوع سایت برای پرس و جو فوق العاده است.
وبلاگها
اگر وبلاگی ندارید ، یکی از آنها را دریافت کنید. وبلاگ نویسی و پیوسته بیرون کشیدن مطالب جدید نه تنها به هویت برند کمک می کند بلکه یک ابزار قدرتمند مدیریت brand query است. تجربه این است که وبلاگ هایی که درsub folders زندگی می کنند ، تمایل به رتبه دوم در سلسله مراتب تجاری SERP دقیقاً زیر دامنه اصلی دارند ، برای مثال:
دامنه های افزودنی برند
تکنیک دیگر برای مدیریت Brand Query خرید دامنه های با مارک های اضافی است. آنها را با محتوای مرتبط با مارک بارگذاری کنید و از سایت شخصی خود پیوندهایی به آنها بسازید. SERP با آنها مانند سایتهای جداگانه رفتار می کند ، بنابراین با توجه به اهمیت برند ، شما هیچ مشکلی در جذب این دامنه ها به یک صفحه ندارید.
Mastercard مثال خوبی از استراتژی دامنه فرمت برند را با MastercardMerchant.com, MastercardBrandCeneter.com, MastercardOnline.com and Priceless.com, all on page one همه روی صفحه یک ارائه می دهد ،
نظرات و مقالات مطلوب
به وبلاگ نویسان با نفوذ دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که درباره شرکت یا محصول شما صحبت کنند. بررسی مطلوب ا یک منبع بی طرف برای هویت برند و مدیریت query بسیار عالی است. اگر دامنه بررسی به اندازه کافی قوی نیست که آن را به صفحه اول برای جستجوی نام تجاری شما تبدیل کند ، برای کمک به SERP ها ، پیوندهایی را برای آن ایجاد کنید. به عنوان مثال ، بررسی محصول ما از موتور جستجو هنوز در شماره 5 در SERP ثابت است:
به Brand Query خودنگاهی خاص داشته باشید
مدیریت Brand Query موجب ارتقاء نتایج SERP که باعث تقویت برند شما می شود می باشد، در حالی که هر چیزی که می تواند آن را لکه دار کند ، داشتن تعداد بیشماری صفحه از منابع مختلف مانند انتشار مطبوعات ، میکروسایت ها و نوشته های وبلاگ ، قدرت ، دامنه و تنوع برند شما را نشان می دهد. برای شناسایی هر شورشی احتمالی ، حتماً بر Brand Query خود نظارت کنید. آنها در هر شکل و اندازه و لیست های ارسالی و ارزشی ارائه می شوند. با حضور پرس و جو قوی ، هر نوع رقیب با مارک تجاری یا چالشی که تحقق پیدا می کند ، سخت خواهد بود که شما را شکست دهد.