درحال بارگذاری

چگونه ترافیک وبسایت یا وبلاگ خود را افزایش دهیم؟

تاریخ: یکشنبه, 28 مهر 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 417 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


5 راه برای افزایش ترافیک وبلاگ

سعی نکنید از طریق راه های غیرقانونی ترافیک وبلاگ خود را بلا برید؟ Google شما را جریمه می کند... این روشهای قانونی استفاده کنید تا سریعاً بدون ایندکس شدن ترافیک جایگاه خوبی بدست آورید.

در اینجا 5 روش مؤثر برای هر بلاگر وجود دارد که به آنها کمک می کند تا ترافیک برای وبلاگ خود بدست آورند .

1. به عنوان عناوین مقاله خود از کلمات کلیدی استفاده کنید

فقط نمی توانید در مورد بلاگ نویسی بنویسید. تنها چیزی که کاربران را به سایت شما می آورند استفاده از عناوین جالب است. اکثر مردم از کسانی که علاقه خود را   در عناوبن جالب نشان می دهند اوج می گیرند. اگر در نوشتن عناوین مؤثر هستید ، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مقالات خود ، خوانندگان بیشتری را بدست آورید. شما باید با استفاده از ابزارهای کلیدی کلیدی مانند Google Keyword Planner ، کلمات کلیدی خاص مربوط به مقاله خود را تحقیق کنید.

2. با سایر وبلاگ نویسان مرتبط با زمینه کاری خودتان  در ارتباط باشید

یک روش مؤثر برای دریافت ترافیک برای وبلاگ تان، شبکه سازی است. نکته ای که باید در مورد شبکه سازی به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسان از قبل مشغول وبلاگ خود هستند. بنابراین ، سعی کنید تا در مرحله مشابه با دیگر وبلاگ نویسان در ارتباط باشید. اگر راهی پیدا کنید که به یکدیگر کمک کنید تا هر دو وبلاگ را تبلیغ کنید ، به شما پاسخ خواهند داد.
 
 
3. ثبت لینک های بهترین پست های خود

رسانه های اجتماعی می توانند یک روش مؤثر برای ارتباط بسیاری از وبلاگ نویسان با بازدید کنندگان بالقوه باشند اما می تواند محبوبیت شما را در بین وبلاگ نویسان کاهش دهد اگر فقط از آن برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. برای اینکه در وبلاگ خود ترافیک کنید ، باید درگیر جامعه شوید. اگر وقت کافی برای انجام این کار ندارید ، یک وبلاگ نویس نیستید. شما فقط باید بهترین پست را در وبلاگ خود انتخاب کنید و پیوند را به هر سایتی که فکر می کنید به ارتقاء وبلاگ خود بر اساس محتوا کمک کند ، ارسال کنید.

4. ارائه خدمات رایگان برای خوانندگان وفادار شما

اگر پست های قدیمی زیادی در وبلاگ خود دارید که از نظر محتوایی بسیار خوب هستند ، برخی از آنها را در بولتن الکترونیکی یا خبرنامه خوب برای بارگیری رایگان وارد کنید. این امر مقداری در معرض وبلاگ شما قرار می دهد. این برای رسیدن به خوانندگان جدید بسیار موثر خواهد بود ، و مهمترین چیز این است که شما به وبلاگ خود پیوند دهید. در پایان ، می توانید ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید.

5. بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی راهی است که بسیاری از وبلاگ نویسان تصمیم به انجام آن گرفته اند. وبلاگ نویسان افراد خلاق با هزاران ایده دیوانه هستند و شما می توانید ایده خود را بسازید یا ایده های موجود را دنبال کنید. شما می توانید یک نمایش ارائه دهید تا بتوانید میلیون ها بازدید مشاهده کنید. می توانید یک نشان را ایجاد کنید و آن را برای بیشتر وبلاگ نویسان برجسته ارسال کنید. اگر آنها آن را در وبلاگ خود بنویسند و آن را به شما پیوند دهند ، می تواند در معرض دید بیشتری قرار دهد. فیلم ها روشی دیگر است که به راحتی توسط سایر وبلاگ ها به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین ، با بازاریابی ویروسی خلاق باشید و در ترافیک بیشتر به وبلاگ خود نتیجه بگیرید.


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 417 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی