درحال بارگذاری

چگونه یک محتوای خوب در سئو بنویسیم؟؟

تاریخ: یکشنبه, 21 مهر 1398

نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 528 - نظرات : 0 دسته بندی: وب


نحوه نوشتن محتوا در سئو

بهینه سازی موتور جستجو روشی است که در انتشار وب برای افزایش دید و ترافیک صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و خوانندگان بیشتر استفاده می شود. نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو به مهارت نوشتن خوبی نیاز دارد تا مقاله جالب و آسان برای خواندن باشد. قرار دادن استراتژیک عبارات کلیدی و کلمات کلیدی در متن و گنجاندن لینک های پیوندی باعث افزایش مخاطبان صفحه شما خواهد شد. برای یادگیری نحوه نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو ، مراحل زیر را بخوانید.

1-مقاله خود را تشریح کنید. 
مقالات باید به خوبی نوشته شده باشد ، تا جذاب و آموزنده باشد. آنها باید در مورد موضوعی خاص زاویه جدیدی ارائه دهند. قلاب خوب در ابتدا به همراه اطلاعات مفید باعث می شود افراد بخواهند به خواندن آن ادامه دهند. مقاله شما باید مفید ، سرگرم کننده یا در غیر این صورت با ارزش باشد.
یک مقاله خوب و با محتوای خوب باعث ایجاد ترافیک بیشتر خواهد شد ، به این معنی که بسیاری از خوانندگان از سایت شما بازدید می کنند. این باعث می شود مقاله شما برای لیک دهی به  بازاریاب ها (افرادی که سایت های خود را به شما پیوند می دهند) جذاب تر شود و احتمالا تبلیغ کنندگان تمایل به استفاده از صفحه شما برای تبلیغات خود را افزایش دهند.
موتور جستجوی Google وزن بسیار خوبی را در عنوان مقاله ها و وبلاگ ها فراهم می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که عبارت کلمه کلیدی در عنوان موجود در بخش مهمی از محتوای مؤثر SEO موجود باشد.

2-لیستی از عبارات کلیدی و کلمات کلیدی را برای مقاله خود تهیه کنید.

این مهم است به گونه ای که ناشر شما می تواند آن را در متا داده صفحه ، که بخشی از کد HTML است ، قرار دهد.

  • اگر مقاله با انواع هدینگ ها تقسیم شود ، برای خوانندگان و رتبه بندی گوگل بسیار مفید خواهد بود ، زیرا خوانندگان وقتی می توانند مقاله ای را با سهولت بخوانند ، از آن بیشتر قدردانی می کنند. به عنوان یک یادآوری مهم ، بیشتر افرادی که سایت ها را مرور می کنند فقط در اینترنت خواندن کم مصرف دارند. به همین دلیل است که آنها با دیدن انواع تگ هدینگ احتمالاً مقاله را تمام کرده و برای مدت طولانی در صفحه می مانند.
  • کلمات کلیدی و عبارات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای جستجوی اطلاعاتی در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده می کنند. به عنوان مثال ، عبارات کلیدی یک مقاله در حال حرکت می تواند "بسته بندی و جابجایی" یا "بارگیری کامیون در حال حرکت" باشد ، در حالی که کلمات کلیدی می توانند "در حال حرکت" ،یا "جابجایی" باشند.
  • عبارات کلیدی و کلمات کلیدی که توسط "عنکبوت ها" ثبت شده اند ، اسکریپت هایی هستند که موتورهای جستجو به هر صفحه از اینترنت ارسال می کنند. عنکبوتها "در صفحه" ها و وب سایت های "خزنده" می شوند و آنها را برای محتوا و کیفیت محتوا تجزیه و تحلیل می کنند. یکی از راه های انجام این کار با ثبت کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای تعیین موضوع صفحه است. آنها همچنین تشخیص می دهند که چند بار از کلمات کلیدی یا اصطلاحات استفاده می شود ، آیا یک صفحه از نظر دستوری صحیح است و انواع لینک های ورودی و خروجی وجود دارد. ایا لینک های پیوندی صفحات هستند که به نوعی با موضوع شما مرتبط هستند.

3-مقاله خود را بنویسید

  • مطمئن شوید که از نظر دستور زبان صحیح است و هیچ اشتباهی در املایی ندارد.
  • مقاله خود را عنوان دهید.
  • آن را با پاراگرافهای کوتاه در پاراگراف های مختلف بیاورید.
  • از مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در ابتدای مقاله استفاده کنید ، ترجیحاً در جمله اول و در پاراگراف اول.
  • از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی استفاده مفرط نکنید. با ریتم طبیعی خواندن مقاله ، آنها را در طول متن به طور طبیعی تقسیم کنید. تراکم کلمه کلیدی پیشنهادی %3-1 است
  • مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را در عناوین وانواع سر پارگراف ها درج کنید.
  • اگر در متن معنا پیدا کرد ، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را با حروف برجسته یا ضرب و شتم قرار دهید.
  • اگر کلمات کلیدی زیادی در مورد محتوا موجود باشد ، موتور جستجوی Google فرض می کند که کلمات کلیدی در حال پر کردن هستند. اشتباه کار تازه کار را انجام ندهید و آن عبارات کلیدی را روی کلمات 200 -155 قرار دهید
  • اگر عنوان شامل عبارت کلمه کلیدی باشد ، جمله اول مقاله نیز باید دارای کلمه کلیدی باشد. برای شکستن افزونگی ، سعی کنید مقاله را از طریق یک سؤال شروع کنید. همانطور که کلمه کلیدی قبلاً در جمله درج شده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نگه دارید. این مورد بر کلمه کلیدی تأکید می کند و با اسکن مقاله ، تأثیر بسزایی در الگوریتم گوگل خواهد گذاشت.
  • مشابه جمله اول ، کلمه کلیدی نیز باید در جمله آخر باشد تا بیشتر بر کلمات کلیدی تأکید شود.

4-لینک ها را در مقاله وارد کنید
لینک های پیوندی را به صفحه وب دیگری که  مربوط به موضوع شما لینک دهید. می توانید یک کلمه یا عبارت را برجسته کرده و آدرس وب را که می خواهید به آن لینک دهید اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پیوند یک وب سایت با کیفیت است که اطلاعات صوتی و پیمایش آسان را ارائه می دهد.

5-پیوندهایی به مقاله خود ایجاد کنید.
حتی اگر مقاله عالی نوشتید ، باید به جهانیان در مورد آن اطلاع دهید. به سادگی ، پیوندی را با مقاله جدید خود در فیس بوک ، توییتر یا وبلاگ Tumblr به اشتراک بگذارید و دوستان را برای اشتراک مجدد آن ترغیب کنید.
تبدیل کلمات کلیدی به یک لینک قابل کلیک به جستجوی Google اجازه می دهد تا بیشتر بر کلمات کلیدی تأکید کند و باید در ابتدای و پایان مقاله ای که بیشتر کلمات کلیدی در آن قرار دارد ، انجام شود.

6-اشتراک مطالب را آسان کنید
اگر Google بتواند مقاله شما را در سایتهای دیگربیبیند ، محتوای شما در کل بهتر خواهد شد. به اشتراک گذاشتن آن در مرحله "ساختن پیوندها به مقاله شما" یک روش عالی برای شروع است ، اما سهولت در اشتراک گذاری سایر افراد می تواند تبلیغات بیشتری را برای شما ایجاد کند!

 


نویسنده: رضا فانی... بازیدها: 528 - نظرات : 0 دسته بندی: وب

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی