درحال بارگذاری

آیا این واقعا یک مزرعه است؟ تصوری عجیب از یک مزرعه عجیب!

تاریخ: پنجشنبه, 18 مهر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 445 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر ، ایده ای که در آن شکل عجیبی از کشاورزی را شاهد خواهیم بود شکلی مدرن که فرایند معمولی زندگی شهری را در ارتباط با کشت سبزیجات و برخی محصولات دیگر قرار میدهد ،ایده جذاب برای یک کشاورزی جذاب آن هم در درون فضا های شهری. پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

زمانی که به یک مزرعه فکر می کنید و آن را در ذهن خود تصویر سازی می کنید شاید اصلا مزرعه ای به شکل رد ذهن شما نباشد و یا این آخرین طرحی باشد که برای یک مزرعه به ذهن شما برسد! و این دقیقا همان موضوعی است که این طرح را جذاب و بی نظیر می کند! شما در باره این مزرعه ی عجیب چه فکری می کنید؟

نام این مزرعه لوتوس (Lotus) است ،یک معماری زیبا و شناور به روی آب که مکانی برای رشد سبزیجات است و در عین حال دارای ناهار خوری و مکانی برای معاشرت های شهری است! این سازه دارای یک طراحی عمودی برای قرار دادن ایستگاه های هیدروپونیک (hydroponic) و گلخانه ای خود است. در داخل و بیرون این ساختمان نیز بازدیدکنندگان می توانند از محیط آن و مناظر اطراف مثل دریا ،دریاچه و یا رودخانه و... لذت ببرند و به صرف ناهار یا شام بپردازند. همچنین در زمان صرف غذا نیز میتوانند رشد غذاهای طبیعی را مشاهده کرده و درباره ی آنها نیز اطلاعاتی را بدست بیاورند.

این طراحی باهدف قرار گیری در آب راه ها ،رودخانه ها و دریاچه های داخل شهر و یا سواحل دریا در نزدیکی شهر (یا داخل شهر) ایجاد شده است تا با فضاهای آزاد و باز خود باعث تغییر جلوه ی شهر باشد. همچنین این سازه باعث می شود فرایند کشاورزی در داخل شهر ها به سادگی قابل انجام باشد. نظر شما در رابطه با آن چیست؟

نام طراح به لاتین: Taeung Kim, Sunae Shin, Sungho An, Seungjun Lee & Mirae Park.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 445 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی