درحال بارگذاری

ویلایی با معماری انتزاعی در بلندی آلپ!

تاریخ: یکشنبه, 14 مهر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 828 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر ،این ایده مربوط به طراحی یک هتل جذاب در بلندی های کوه آلپ با نمایی خاص و دلپذیر است تا لذت و آرامش گردش و زندگی در این کوهستان را بیشتر از قبل کند. پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

طراحی از یک ویلا و در بلندی های آلپ با نمایی دیدنی که در پشت آن کوه های بلند و زیبای آلپ خود نمایی می کنند. این ویلا یک طراحی زیبا و دلنشین از آندری روژوکو (Andrei Rozhko) به شکلی انتزاعی و دارای نمایی خاص است. این ویلا دارای یک سازه ی آلومینیومی فوق العاده به شکل فانتزی در درون خود است که در رو به روی کوه های آلپ خود نمایی می کند. در یک نگاه خاص تر این سازه ی آلومینیومی به شکلی شبیه به بازتاب کوه ها در یک دریاچه آرام است!

 دور تا دور ساختمان دارای نمایی شیشه ای و پوشیده از پنجره است تا بتوان بهترین استفاده را از نمای بیرون برد یا بعبارتی نوعی نمای 360 درجه در درون ویلا ایجاد شود. این ساختمان به شکل مکانی مربعی است در ساخت آن تلاش شده است تا از تغییر سایه ها و نور که با جابه جایی خورشید اتفاق می افتد نمایی آرامش بخش و زیبا ایجاد شود.

نام طراح به لاتین: Andrii Rozhko.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.


نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 828 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی