ابزارهای جستوجوی کلمات کلیدی
آیا شما در حال راه اندازی وب سایت جدید هستید؟
همانطور که می دانید چیزهای زیادی وجود دارد که وارد این فرایند می شوند. از طراحی تا توسعه ، از ایجاد محتوا گرفته تا استراتژی بازاریابی شما ، در 24 ساعت زمان کافی برای مقابله با هر کاری وجود ندارد.
در حالی که مطمئناً در ذهن شما چیزهای زیادی وجود دارد ، مطمئن شوید که برای هدایت استراتژی محتوا خود وقت کافی را صرف تحقیق در کلمات کلیدی می کنید. با این کار ، ایده خوبی خواهید داشت که می خواهید سایت خود را در آینده بدست آورید و چگونه می توانید محتوای خود را شکل دهید.
چند میانبر تحقیق کلمه کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، و ابزارها اغلب به عنوان مؤثرترین گزینه ها ارائه می شوند.
در زیر با ده ابزار جستوجوی کلمه کلیدی آشنا می شوید که با این ابزارها ، شما قادر خواهید بود:
اگرچه می توانید هزینه دسترسی به انواع ابزارهای پیشنهادی با کلمات کلیدی سطح بالا را بپردازید ، این کاری نیست که شما باید انجام دهید. درعوض ، می توانید به ترکیبی از ابزارهای رایگان اعتماد کنید تا لیستی ابا کیفیت را تهیه کنید که به شما نتیجه می بخشد.
آیا حاضر هستید از این ابزارهای رایگان کلید واژه استفاده کنید تا رتبه شما در موتورهای جستجوگر برجسته شوید و محتوای مفید و با کیفیتی را برای خوانندگان خود تولید کنید؟
اکنون شروع کنید
بدیهی ترین انتخاب برای موقعیت های برتر ، این ابزار رایگان کلید واژه که سالها مورد علاقه بوده است، می باشد
نه تنها Google Keyword Planner هنگام راه اندازی سایت انتخاب خوبی است بلکه با رشد و تولید محتوای بیشتر می تواند بهترین دوست شما باشد.
فواید اصلی این ابزار بسیار آسان است: شما می توانید هنگام بهینه سازی وب سایت خود اطلاعات را مستقیماً از Google که موتور جستجوگر شما احتمالاً هدف قرار گرفته اند ، بیرون بکشید.
اولین قدم به سادگی وارد کردن کلید واژه یا کلمات کلیدی شما در جعبه جستجو است.
از آنجا ، هر آنچه شما نیاز دارید به صورت روشن و مختصر ارائه شده است.
علاوه بر اصطلاحات جستجوی خود ، بسیاری از ایده های دیگر به شما ارائه می شود. برخی از اینها کار خواهند کرد ، برخی دیگر نه. در هر صورت ، به همه کلمات کلیدی توجه زیادی خواهید داشت.
همراه با لیست کلمات کلیدی ، موارد زیر هم خواهید یافت:
اگر به دنبال داده های کلمه کلیدی از مبدأ هستید ، نمی توانید با این ابزار اشتباهی مرتکب شوید.
آیا در کشف کلید واژه های جدید در تحقیقات کلمات کلیدی خود تلاش می کنید؟
این چالشی است که ممکن است هنگام راه اندازی سایت خود با آن روبرو شوید. در حالی که با کلمات کلیدی برتر در لیست منبع خود آشنا هستید ، نمی دانید از آنجا به کجا بروید. و همانطور که می دانید با ایجاد محتوای بیشتر می توانید یک مشکل ایجاد کنید.
این ابزار کلمه کلیدی روشی عالی برای کمک به شما در نظر است.
با استفاده از ابزار AdWord & SEO Keyword Permutation Generator ، با جستجوی کلمات کلیدی که با سایت ، استراتژی بازاریابی و اهداف خود جستجو می کنید ، می توانید خلاق شوید.
نکته ای در مورد این ابزار بهترین را دوسراهی است که می توانید خلاقیت خود را بگیرید. می توانید در هر سه جعبه یک کلمه کلیدی را وارد کنید ، روی "ایجاد مجوز" ضربه بزنید و تماشا کنید که جادو اتفاق می افتد.
به عنوان مثال:
همانطور که می بینید ، هرچه کلمات کلیدی بیشتری به سه کادر اول اضافه کنید ، نتایج بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.
تنها نکته منفی این ابزار این است که برخی از نتایج کلمات کلیدی ممکن است معقول نباشد. به همین دلیل ، شما باید آماده باشید تا زمان خوبی را برای جابجایی در لیست بگذرانید ، در جستجوی کسانی که مناسب سایت شما هستند.
اگر خلاقیت برای کلید واژه یک مسئله برای شما است ، اجازه دهید این ابزار راهنمای شما باشد. این شما را به سمت بعضی از ایده هایی که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته اید ، راهنمایی می کند.
همانطور که در بالا ذکر شد ، چیزی بهتر از مشاوره مستقیم از یک منبع موثق نیست. و ، یک بار دیگر ، Google منبعی است که من در موردش صحبت می کنم.
Google Correlate ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می شود و می تواند برای تولید یک لیست بزرگ از کلید واژه ها بسیار قدرتمند باشد.
دلیل اصلی استفاده از این ابزار امکان مشاهده کلمات کلیدی در کنار هم است. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید شروع به رشد لیست کلمات کلیدی خود (به خصوص درازمدت) کنید.
در مثال زیر ، خواهید دید که افرادی که به دنبال "برنامه رژیم غذایی" هستند عبارات مرتبط را نیز جستجو می کنند:
بنابراین ، در حالی که برنامه رژیم غذایی ممکن است کلید واژه اصلی شما باشد ، چندین برنامه دیگر وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید ، زیرا تقویم محتوای خود را ایجاد می کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است تصمیم به ایجاد یک پست وبلاگ بر اساس برخی یا همه "همبستگی ها" بگیرید.
برخی از ابزارهای کلیدی برای هر نوع وب سایت مناسب هستند. اما برخی دیگر تنها مناسب نوع خاصی از سایت هستند.
این جایی است که IMforSMB Bulk Keyword Generator جا دارد. این ابزار برای شرکتهای خدمات محلی بهترین کار را دارد ، زیرا این ایده طراحی شده است که می خواهید کلمات کلیدی محلی را پیدا کنید.
استفاده از ابزار با انتخاب یک دسته شروع می شود:
از آنجا زمان کافی برای انتخاب دقیق خدمات خود استفاده کنید:
سرانجام ، محل خدمت خود را وارد کرده و روی "ایجاد کلید واژه ها" کلیک کنید. سپس ، آماده شوید تا از نتایج بدست آور شده شگفت زده شوید.
این نتایج چیز خاصی نیستند ، زیرا در نهایت می توانید با استفاده از ابزار دیگری ، همان لیست کلمات کلیدی را پیدا کنید. با این حال ، با رویکرد محلی خود ، احساس می کنید سریعتر در مسیر صحیح قرار دارید.
نکته : حتی اگر نوع مشاغل شما موجود نباشد ، هنوز می توانید از این ابزار استفاده کنید. در نتایج جستجو باید برخی از کلمات کلیدی را با موارد خاص خود جایگزین کنید.
اگر می خواهید کلید واژه های کلیدی خود را با روش ساده ترکیب کنید ، در جای مناسبی قرار دارید.
همه اینها با یک کلمه کلیدی دم بلند (یا دانه) شروع می شود. از آنجا ، این ابزار همه چیز را با هم جمع می کند ، تا لیست طولانی از کلمات کلیدی بالقوه را برای شما فراهم کند.
در اینجا مثالی به اشتراک گذاشته شده است که وقتی برای اولین بار از سایت بازدید می کنید:
هنگامی که دکمه "تولید" را بزنید ، موارد زیر را نشان می دهید:
Keyword In يكي از ساده ترين ابزارهاي پژوهشي براي كليد واژه است. تنها دو ثانیه طول می کشد تا به کلمه گکلیدی خود متصل شوید ، گزینه های خود را انتخاب کرده و نتیجه بگیرید.
ممکن است همیشه آنچه را که می بینید دوست نداشته باشید ، اما به راحتی می توانید کلمات کلیدی به صورت تک تک دو برابر کنید و تغییر دهید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، نتیجه بیشتری کسب خواهید کرد.
نکته : با هر نوع مسابقه آزمایش کنید ، از جمله مسابقه گسترده ، عبارت و مسابقه دقیق.
ما ابزارهای کلمات کلیدی را که استفاده از آنها آسان است دوست داریم. علاوه بر این ، ما همیشه به افرادی که یک سایت جدید راه اندازی می کنند می گوییم تا امور را تا حد امکان ساده نگه دارند. با Keyword In ، بدون هیچ گونه عارضه ای بهترین نتیجه را کسب می کنید.
آیا تاکنون از ویژگی کامل خودکار Google برای تولید کلمات کلیدی یا عنوان پست وبلاگ استفاده کرده اید؟
اگر این ترفندی است که در گذشته از آن استفاده کرده اید ، دوست دارید آنچه Soovle ارائه میدهد را دوست خواهید داشت.
به طور خلاصه ، این ابزار تحقیق رایگان برای کلید واژه ، پیشنهادات کاملی را از منابع مختلف ، نه فقط از Google ، ارائه می دهد تا به شما در افزایش حجم جستجوی شما کمک کند.
در حالی که می توانید از آن برای پیشنهادات گوگل استفاده کنید ، منابع بسیاری دیگر از جمله یاهو ، بینگ ، یوتیوب ، ویکی پدیا و آمازون وجود دارد.
اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب منبع خود است. Google پیش فرض است ، اما می توانید با کلیک کردن روی یکی از بسیاری از نمادهای دیگر در زیر کادر جستجو ، این کار را به راحتی تغییر دهید
نتایج جستجو پیشرفته ترین نیستند ، اما احتمالاً شما چند پیشنهاد پیدا خواهید کرد که برای وبلاگ شما معنا داشته باشد. به عنوان مثال ، جستجوی "بازاریابی محتوا" پیشنهادات زیر را از Google نشان می دهد:
هنگامی که به منابع دیگر مانند یاهو می روید ، نتایج تغییر می یابد:
بهترین راه برای استفاده از Soovle ، آزمایش با انواع کلمات کلیدی و در عین حال توجه دقیق به نتایج حاصل از هر منبع است.
استفاده از Soovle به سادگی وارد کردن کلید واژه شما و بررسی نتایج است. این ابزار سریع و کارآمد است و شما را به سمت چند کلید واژه خوب راهنمایی می کند.
آیا شما به Google Keyword Planner بسیار اعتماد دارید؟
در این صورت ، انتظار دارید این ابزار تمام کلمات کلیدی و داده مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را در اختیار شما قرار دهد ، گرچه این به طور معمول صادق است ، مهم است که یک چیز را به خاطر بسپارید: ممکن است شما به اندازه فکر نمی کنید.
Ubersuggest کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق Google Keyword Planner در دسترس نیست.
با توجه به این موضوع ، پیشنهاد می کنیم پس از بررسی کلمات کلیدی خود از طریق Google Keyword Planner ، همیشه یک جستجوی Ubersuggest را انجام دهید.
کلمه کلیدی خود را در این ابزار کلید واژه تایپ کنید و روی "پیشنهاد" کلیک کنید. این لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد می کند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا شما را برای مدتی مشغول نگه دارند.
چیزی که در مورد Ubersuggest بهترین است ، راهی است که نتایج آن رتوسط نحروف تجزیه و تحلیل می شوند. به عنوان مثال ، جستجوی "بازاریابی محتوا" و حرف "الف" موارد زیر را نشان می دهد:
با استفاده از این رویکرد سازمان یافته ، شما فرصتی بهتر برای مرور هر کلمه کلیدی دارید ، بدون اینکه یک مورد از دست رفته را داشته باشید که می تواند یک تغییر دهنده بازی برای سایت شما باشد.
نکته نرم افزار: علاوه بر جستجوی وب ، می توانید تصاویر ، خرید ، یوتیوب و اخبار را نیز جستجو کنید.
آیا تاکنون این واقعیت را در نظر گرفته اید که رقابت شما می تواند بهترین داده های کلیدی را برای شما فراهم کند؟ آیا به کلمه کلیدی جدید نیاز دارید؟
در این لیست ابزارهای زیادی وجود دارد ، از جمله بسیاری در این لیست ، که به شما در تولید لیست های کلمات کلیدی عمیق کمک می کند.
ناگفته نماند که شما می توانید به هر صفحه وب مانند پست وبلاگ در سایت رقیب مراجعه کرده و برای دریلفت اطلاعات کلمات کلیدی عمیق تر شوید. بعد از گذشت چند دقیقه ، شما باید از کلمات کلیدی اولیه و فرعی ایده بهتری داشته باشید.
با این حال ، این می تواند وقت گیر باشد. و همچنین ، هر چند وقت یکبار می توانید چند کلمه کلیدی را از دست ندهید.
Wordtracker Scout یک برنامه افزودنی پرقدرت Chrome است که موفقیت شما را تضمین می کند ، اگر این یک استراتژی باشد که مورد علاقه شما باشد (و باید باشد).
پس از نصب این برنامه ، به سادگی از یک صفحه وب بازدید می کنید ، روی محتوا بروید و دکمه "W" را بزنید. این موارد زیر را ایجاد می کند:
برخی از ویژگی های اصلی این ابزار تحقیق کلمه کلیدی شامل موارد زیر است:
هنگام راه اندازی سایت ، طبیعی است که نمی دانید رقبا با شما چه می کنند. آنها برای دستیابی به بالای موتورهای جستجو و ایجاد ترافیک چه اقداماتی انجام می دهند؟
از طریق کلمات کلیدی مناسب است که می توانید از رقابت خود خارج شوید و به همان موقعیت یا بهتر در موتورهای جستجو برسید. اما ، جمع آوری هرچه بیشتر داده ها خوب است. استفاده از این برنامه افزودنی Chrome شما را قادر به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی هدف هر صفحه وب می کند.
به عنوان یک ابزار رایگان کلید واژه برای 30 جستجو اول ، هرگز آشنایی با آنچه WordStream برای ارائه دارد ضرری ندارد.
مشابه ، از بسیاری جهات ، با Google Keyword Planner ، این یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی کاربر پسند در لیست است.
دقیقاً مانند هر ابزار دیگر ، برای اولین بار از شما خواسته می شود تا کلمه کلیدی خود را وارد کنید. از آنجا لیستی از کلمات کلیدی را تهیه می کنید:
نکته: اگر می خواهید آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارید ، می توانید تمام کلمات کلیدی را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید.
فراتر از ابزار اصلی یعنی آزمایش با کلید واژه رایگان Niche Finder. نتایج مثال در مورد "بازاریابی محتوا" است.
هدف از این ابزار تحقیق کلمات کلیدی کمک به شما در یافتن یک منبع سودآور است. در صورتی که هنوز به این منبع دست یافته اید، این نرم افزار می تواند راهنمایی مورد نظر را به شما ارائه دهد.
هرچه بیشتر از ابزارهای رایگان WordStream استفاده کنید ، شما شیفته تر به آن می شوید.
خواه به دنبال کلمات کلیدی برای سایت جدید خود هستید یا به دننبال ثابت بر منبع خودنیاز دارید ، می خواهید به ابزارهای ارائه شده توسط WordStream به شدت اعتماد کنید. آنها قدرتمند ، دقیق و آموزنده هستند.
نتیجه
وقتی صحبت از کلید واژه می شود ، یک روش درست و نادرست برای انجام تحلیل شما وجود دارد
.به جای حدس و امید به بهترین ها ، از شما می خواهیم که ب 9 مورد از این ابزارهای تحقیق رایگان کلمات کلیدی را آزمایش کنید. انجام این کار برای اطمینان از انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت خود بسیار طولانی خواهد بود و از این طریق استراتژی محتوای خود را هدایت می کنید ، رتبه خود را با موتورهای جستجو افزایش می دهید و شما را به موفقیت نزدیک تر می کند.
آیا شما در کار با هر یک از این ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را تجربه دارید؟ کدام یک از کلید واژه های رایگان بیشترین کمک را در استراتژی محتوا شما کرده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.