درحال بارگذاری

مشکلات اتصال به اینترنت را در دستگاه های Android را برطرف کنید

تاریخ: دوشنبه, 08 مهر 1398

نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 551 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه


اگر نمی توانید از طریق یک برنامه یا وب سایت به Google Play دسترسی پیدا کنید ، یا نمی توانید یک برنامه  را بارگیری کنید ، ممکن است اتصال اینترنتی بدی داشته باشید. 


علائم اتصال نامناسب :

  • بارگیری ها شروع نمی شوند و یا به پایان نمی رسند و یا در 0% باقی می مانند.
  • Google Play روی حالت " در حال بارگیری ..." گیر کرده است.
  • شما نمی توانید صفحات وب را در یک مرورگر بارگیری کنید.

 

نکات عیب یابی عمومی برای دستگاه های Android:

  1. دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید. به نظر ساده می رسد ، اما گاهی اوقات برای رفع یک اتصال بد تمام چیزی که  لازم است یک راه اندازی مجدد دستگاه است
  2. اگر راه اندازی مجدد کار نمی کند ، بین Wi-Fi و داده های تلفن جابجا شوید:

نظیمات  "اتصالات" را باز کنید.  بسته به دستگاه شما ، این گزینه ها ممکن است متفاوت باشند.

Wi-Fi را روشن  کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف می شود  یا خیر.

اگر اینطور نیست ، داده های تلفن همراه را روشن و wifi را خاموش کنید و بررسی کنید آیا مشکل برطرف می شود یا خیر.

 

  1. مراحل عیب یابی زیر را امتحان کنید.
  1. رفع مشکلات داده های تلفن همراه

                              ابتدا بررسی کنید که داده تلفن همراه روشن شده است و اتصال داده دارید.

       داده های تلفن همراه را روشن کنید. اگر در حال حاضر روشن است ، آن را خاموش و دوباره روشن    

                              کنید. بررسی کنید که یک نشانگر داده (به عنوان مثال ، 2G ، 3G ، 4G ، H) در کنار میله های

                              قدرت سیگنال در بالای صفحه سیگنال وجود داشته باشد.

              اگر مشکل پا برجا بود تنظیمات اتصال داده ها را پاک کرده و دوباره تنظیمات را انجام دهید .

                         اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل دارید ، با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود تماس

                          بگیرید.

 

  1. رفع مشکلات Wi-Fi

    بررسی کنید که Wi-Fi روشن است و به آن متصل هستید.

نشانگر اتصال Wi-Fi را در بالای صفحه Wi-Fi خود پیدا کنید.اگر این نمایش داده نشود ، یا هیچ 

                         یک از میله ها پر نشوند ، ممکن است از محدوده آنتن دهی  شبکه Wi-Fi خارج شده باشید. 

به روتر نزدیکتر شوید ، بررسی کنید که آیا اتصال Wi-Fi قوی تری دارید یا خیر ، دوباره امتحان

               کنید.

اگر در کنار علامت وای فای خود یک علامت خطر " ! " مشاهده می کید مشکل می تواند از مودم

 شما باشد، آن را یک بار راه اندازی مجدد کنید .

اگر در خانه به Wi-Fi وصل می شوید ، راهنمای دستورالعمل نحوه تنظیم مجدد آن را بررسی کنید.

اغلب شما می توانید:

روتر را از پریز برق جدا کنید و مطمئن شوید که چراغ های موجود در روتر از آن خارج می شوند.

30 ثانیه صبر کنید.

روتر را به پریز وصل کنید و 30 ثانیه صبر کنید تا همه چراغ ها روشن شوند.

اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل اتصال دارید ، با ارائه دهنده خدمات اینترنت یا میزبان شبکه Wi-Fi خود تماس بگیرید.


نویسنده: رضا کرمانیان... بازیدها: 551 - نظرات : 0 دسته بندی: تلفن همراه

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی