اگر نمی توانید از طریق یک برنامه یا وب سایت به Google Play دسترسی پیدا کنید ، یا نمی توانید یک برنامه را بارگیری کنید ، ممکن است اتصال اینترنتی بدی داشته باشید.
علائم اتصال نامناسب :
نکات عیب یابی عمومی برای دستگاه های Android:
نظیمات "اتصالات" را باز کنید. بسته به دستگاه شما ، این گزینه ها ممکن است متفاوت باشند.
Wi-Fi را روشن کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف می شود یا خیر.
اگر اینطور نیست ، داده های تلفن همراه را روشن و wifi را خاموش کنید و بررسی کنید آیا مشکل برطرف می شود یا خیر.
ابتدا بررسی کنید که داده تلفن همراه روشن شده است و اتصال داده دارید.
داده های تلفن همراه را روشن کنید. اگر در حال حاضر روشن است ، آن را خاموش و دوباره روشن
کنید. بررسی کنید که یک نشانگر داده (به عنوان مثال ، 2G ، 3G ، 4G ، H) در کنار میله های
قدرت سیگنال در بالای صفحه سیگنال وجود داشته باشد.
اگر مشکل پا برجا بود تنظیمات اتصال داده ها را پاک کرده و دوباره تنظیمات را انجام دهید .
اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل دارید ، با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود تماس
بگیرید.
بررسی کنید که Wi-Fi روشن است و به آن متصل هستید.
نشانگر اتصال Wi-Fi را در بالای صفحه Wi-Fi خود پیدا کنید.اگر این نمایش داده نشود ، یا هیچ
یک از میله ها پر نشوند ، ممکن است از محدوده آنتن دهی شبکه Wi-Fi خارج شده باشید.
به روتر نزدیکتر شوید ، بررسی کنید که آیا اتصال Wi-Fi قوی تری دارید یا خیر ، دوباره امتحان
کنید.
اگر در کنار علامت وای فای خود یک علامت خطر " ! " مشاهده می کید مشکل می تواند از مودم
شما باشد، آن را یک بار راه اندازی مجدد کنید .
اگر در خانه به Wi-Fi وصل می شوید ، راهنمای دستورالعمل نحوه تنظیم مجدد آن را بررسی کنید.
اغلب شما می توانید:
روتر را از پریز برق جدا کنید و مطمئن شوید که چراغ های موجود در روتر از آن خارج می شوند.
30 ثانیه صبر کنید.
روتر را به پریز وصل کنید و 30 ثانیه صبر کنید تا همه چراغ ها روشن شوند.
اگر بعد از اتمام این مراحل هنوز مشکل اتصال دارید ، با ارائه دهنده خدمات اینترنت یا میزبان شبکه Wi-Fi خود تماس بگیرید.