درحال بارگذاری

طراحی مدرن برای مکان های مذهبی "بیاید همه باهم یک سرود باشیم!"

تاریخ: یکشنبه, 07 مهر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 467 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ایده باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. و این بار قصد داریم یک طرح  زیبا ساده و البته غیرمعمول را به شما نشان دهیم که به دور از تمام طراحی های گذشته برای مکان های مذهبی یک کلیسا را در چهره ای جدید و منحصر به فرد نشان می دهد ،پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

اینجا یک مکان زیبا برای توقف است ،آری جایی که ناخواسته برای بازدید از آن خواهید ایستاد یک کلیسای جذاب! با دیدن این عکس احساس میکنم این بنای زیبا و مذهبی دریچه ای از زمین به سمت آسمان است! یک کلیسا که می تواند یک کلیسای کوچک و یا کلیسای جامع باشد. کلیسایی که مردم در آن به خدا نزدیک تر خواهند بود! مطمئنا حس زیبایی شناختی در ما و تمام انسان ها در طی سالیان گذشته تکامل پیدا کرده است و این طراحی مدرن و زیبا بعنوان یک کلیسا نشانی بر این ادعا است. این طراحی خاص به ما نشان میدهد برعکس طراحی ها و سازه های قدیمی کلیساها و مکان های مذهبی که برگرفته از سنگهایی تراشی های مرمر و پیچیده شده در شیشه های رنگی و... هستند بناهای مذهبی نیز می توانند به شکلی دیگر ،ساده و مدرن و متفاوت از گذشته طراحی شوند. بعبارتی در این گونه طرح ها بناهای مذهبی نیز می توانند به سادگی نفس بکشند آن هم جدا از تمام شلوغی طرح های گذشته.

این بنای زیبا می تواند از ترکیبی خاص از چوب و سنگ (سنگ مرمر که در بیشتر سازه های مذهبی وجود دارد) ساخته شود تا یک هاله خوش آیند به این مکان مذهبی بدهد. باید بگویم خیلی از مردم عاشق سادگی و زیبایی این بنا خواهند شد. بنایی که نمای بیرون آن بسیار غیرمعمول تر از تمام مکان های مذهبی است که تاکنون دیده اید ،یک نمای جدید و چشمگیر! این طراحی در نوع خود یک طراحی زیبا و دل نشین است و می تواند به مکانی تبدیل شود که بتوانید در آن به رها از تمام مشکلات و دنیا و در آسودگی به عبادت پرداخت.

نام طراح به لاتین: Metro Cúbico Digital.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 467 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی