درحال بارگذاری

آموزش حذف پوشه windows.old بعد از به روزرسانی ویندوز

تاریخ: شنبه, 06 مهر 1398

نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 664 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر


امروز با یک آموزش کوتا و مفید همراه شما هستیم و قصد داریم به شما نحوه ی پاک کردن پوشه windows.old را که بعد از به روزرسانی ویندوز ایجاد می شود را آموزش دهیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بعد از به روزرسانی ویندوز متوجه شدید که درایو ویندوز شما بیشتر از حد معمول پر شده است و یک پوشه جدید به نام windows.old که اتفاقا حجم بالایی هم دارد در درایو ویندوز شما ایجاد شده است ،که دلیل پر شدن حجم درایو ویندوز شما نیز وجود همین پوشه است. اما مشکلی که وجود دارد این است که شما نمی توانید به سادگی این پوشه را حذف کنید. اما نگران نباشید این کار را می توانید مطابق آموزش ما و به سادگی انجام بدهید. فقط کافیست طبق فرایندی که در ویدیوی زیر به شما نشان میدهیم پیش بروید و این مشکل را برطرف کنید. پس در ادامه با ویدیوی آموزشی حذف پوشه windows.old همراه ما باشید.

ویدیوی آموزش حذف پوشه windows.old بعد از به روزرسانی ویندوز

برای رفتن به آدرس کانال آپارات ما کلیک کنید

امیدواریم این ویدیوی کوتاه برای شما مفید بوده باشد و بتواند مشکل شما را برطرف کند. اگر به هر دلیل با تماشای ویدیو مشکل داشتید و نتوانستید آن را تماشا کنید از طریق بخش نظرات مشکل خود را اعلام کنید تا به آن رسیدگی شود.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: مصطفی دربان حسینی... بازیدها: 664 - نظرات : 0 دسته بندی: کامپیوتر

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی