درحال بارگذاری

هتل هایی با اتاق های کوچک شبیه یک اتاقک برای تفکر!

تاریخ: پنجشنبه, 04 مهر 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 770 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ایده باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. و این بار قصد داریم یک طرح مدرن و زیبا و البته ساده را به شما نشان دهیم که با طراحی خاص خود باعث ایجاد سبکی نو و متفاوت از هتل های معمول شده است ،پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

همیشه دو نوع مسافر وجود دارند ،یکی آنها که همیشه همه ی وسایل سفر را همراه خود بر می دارند و دیگری آنها که تنها به لوازم ضروری شخصی خود نیاز دارند و دیگر وسایل اضافی همراه خود ندارند. برای مورد اول همیشه هتل هایی بزرگ و کوچک ،سوییت های مسافرتی و... وجود دارند. اما برای مورد دومی یک ایده و طرح جذاب مثل هتل های کپسول InBox در سن پترزبورگ می تواند بهترین راه هل باشد!

این هتل های کوچک درست مثل یک سلول کوچک ولی زیبا هستند اما در عین سادگی تمام چیزهای مورد نیاز را در خود دارند! در این هتل تختخواب شخصی شما در یک جعبه (اتاقک) در انتظار شماست و باقی قسمت ها و فضا های دیگر مثل آشپزخانه ،حمام و اتاق استراحت به شکل فضاهایی مشترک هستند که همه میهمانان هتل می توانند از آنها استفاده کنند. درست فهمیدید اتاق های این هتل تنها یک سلول (کپسول ،اتاقک) هستند که تنها یک تخت خواب تمام سطح آنها را در برگرفته است.البته گاهی اتاقک هایی از آن فضاهایی بزرگ تر را دارا هستند. در دل این فضا جوی آمیخته با ارتباط با سایر بازدیدکننده های محلی و مسافران وجود دارد که می تواند نوع دوم مسافران (که در بالا ذکرشدند) را به خود جذب کند!

برخلاف نام کپسول (اسمی که برای اینگونه هتل ها استفاده می شود) InBox دارای یک سبک طراحی مدرن و صنعتی زیبا است. در آن استفاده از اتاقک های چوبی باعث گرمی و احساس امنیت و آرامش بیشتر می شود. در حالی که خارج از این اتاقک ها فضاهایی پوشیده شده از آجر های سیاه و دیواره هایی بتونی قابل لمس به همراه صندلی هایی از چوب خام هستند.

از مزایای این هتل این نکته را می توان ذکر کرد که به دلیل نیاز به فضای کم در محلی قرار گرفته است که تنها چیزی کمتر از 15 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه چرنیشفسایا شهر سنپترزبورگ و یا باغ های تابستانی آن و موزه ی ملی روسیه یا قلعه میخایلوفسکی و میدان مریخ فاصله دارد. باید این نکته را در نظر بگیرید برای نزدیک بودن به تمام این مکان ها در صورت استفاده از یک هتل استاندارد (هتل های معمول) باید هزینه ی زیاد و بیشتری نسب به این هتل را پرداخت کرد. بنابراین استفاده از این هتل های برای گروه دوم مسافران باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها خواهد شد.

نام طراح به لاتین: DA Architects.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 770 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی