محبوبیت لینک چیست؟
محبوبیت لینک اصطلاحی است که به تعداد لینک های دیگری که به سمت یک وب سایت خاص هدایت می شوند،اشاره دارد. اصطلاح محبوبیت لینک نیز دارای دو شکل مختلف ، داخلی و خارجی است که به لینک هایی که از وب سایت های خود صفحات وب و سایر وب سایت ها به دست می آید ، اشاره دارد. محبوبیت لینک داخلی به معنی تعداد لینک هایی که از صفحات وبی که به وب سایت خاص تعلق دارند به وب سایت شما هدایت می شوند . محبوبیت لینک خارجی تعداد لینکی هایی از منابع خارجی است که به وب سایت خاص باز می گردند. در پایان ، وب سایتهای دارای محبوبیت بالا در ارتباط با آنچه برتری لینک گفته می شود ، دارای آگاهی و همچنین رتبه بندی بسیار بالایی در موتورهای جستجو هستند.
محبوبیت لینک نیز رویکردی است که بسیاری از موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی وب سایتها از آن استفاده می کنند.داشتن محبوبیت لینک بالا راهی عالی برای ایجاد وب سایت نیست بلکه به دیگران نشان می دهد که وب سایت چقدر خوب است. هنگامی که سایر صفحات وب به یک وب سایت خاص لینک می شوند، ترافیک اضافی برای آن وب سایت ایجاد می شود ، و همچنین به آن رأی می دهد که در رتبه بندی موتورهای جستجو به دست می آید. هنگامی که دو وب سایت با سطح بسیار نزدیک بهینه سازی موتور جستجو و اطلاعات توسط موتور جستجو رتبه بندی می شوند ، بیشتر اوقات موتور جستجو رتبه اول وب سایت خاص با محبوبیت لینک بالاتر را در ابتدا صفحات نتایج موتور جستجو قرار می دهد.
فلسفه پنهان محبوبیت لینک این است که محبوبیت یک وب سایت خاص ، ارزش وب سایت را منعکس می کند. اگر وب سایت یا صفحه وب دارای اطلاعاتی غنی ، تفکر و جذاب باشد ، عقل سلیم می گوید که وب سایت خاص از محبوبیت بالایی درلینک برخوردار است. در انتهای این طیف ، وب سایت هایی که ساختاری ضعیف دارند از محبوبیت لینک کمتری برخوردار خواهند بود و جذابیت کمتری خواهند داشت. اهمیت محبوبیت لینک نیز به چند روش اندازه گیری می شود. اگر وب سایت خاص یا صفحه وب که از محبوبیت لینک بالایی برخوردار است ، در موتورهای اصلی جستجو مانند Google ، رتبه بالایی دارد ، بنابراین احتمال دارد که لینک های ورودی از وب سایت های اصلی باشد. پیوندهای ورودی از وب سایت های مبهم تر مانند صفحات اصلی برای افراد و پست های وبلاگ برای افراد تأثیر چندانی بر رتبه موتور جستجو برای صفحه وب یا وب سایت خاص ندارند. پیوندهای ورودی از وب سایتهای اصلی همچنین بر اساس این ایده که وب سایتهای با کیفیت دارای لینکهای ورودی با کیفیت هستند ، وزن بیشتری را برای محبوبیت لینک ها به عنوان یک مفهوم و نه فقط تعداد دارند.موتورهای جستجو مانند Google از سیستم های تجزیه و تحلیل لینک ویژه استفاده می کنند تا مشخص کنند محبوبیت لینک برای یک وب سایت خاص ، ارزش رتبه بندی وب سایت را در موقعیت بالاتری قرار می دهد. این یک بخش خارج از صفحه از بهینه سازی موتور جستجو برای شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید
راه های دریافت لینک های ورودی
1.لینک های پولی - تعیین رتبه صفحه قبل از خرید
یکی از راه های دریافت لینک های ورودی ، خریدن آنهاست. Google از افرادی که برای لینک های ورودی پول پرادخت می کنن متنفر است ، بنابراین باید مراقب باشید. قبل ازدریافت هزینه لینک هرکسی برای در سایت خود ، حتماً رتبه صفحه سایت را بررسی کنید. با استفاده از ابزارهای شخص ثالث می توانید رتبه صفحه یک سایت را به راحتی پیدا کنید. رتبه صفحه یک سایت مخفی نیست.
2. دایرکتوری تجارت
اگر عضو یک انجمن هستید و به شما اجازه می دهند سایت خود را لیست کنید ، این کار را انجام دهید. این لیست یک لینک ورودی با کیفیت است.
3. سایت های فروشنده یا انجمن
اگر با شرکتی که دارای وب سایت است تجارت کنید به شدت اصرار دارید که آنها سایت شما را در وبسایت خود لینک دهند. ممکن است این یک دردسر به نظر برسد اما این یک فرصت عالی برای به دست آوردن یک لینک ورودی با کیفیت است. یک سئو کار حرفه ای فرصت هایی مثل این را از دست نمی دهد.
4. هر نقطه EDU یا نقطه وب GOV
این سایتها بطور خودکار دارای رتبه بالای صفحه با گوگل هستند. اگر می توانید از این سایت ها پیوندی بگیرید ، این کار را انجام دهید.
5- وبلاگ ها
بسیاری از سایت های معتبر وبلاگ هایی دارند که می توانید در آنها بنویسید. اگر از سایتی اطلاع دارید که دارای یک وبلاگ مرتبط با پست موضوع شما در آن باشد و مطمئن شوید که پیوندی را به سایت خود وارد می کنید. هر بار که این کار را انجام دهید ، یک لینک ورودی با کیفیت به دست آورید.
6. مطالب با ارزش
قرار دادن محتوا در سایت خود که افراد دیگر به آن پیوند می زنند ، طلا است. تا زمانی که مردم به آن پیوند دهند ، می تواند هر چیزی باشد. داشتن محتوا در سایت خود که دیگران به آن پیوند می دهند دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید در حال تنظیم یک برنامه بازاریابی هستید که می تواند به سمت صعود منفجر شود.
7. سایتهای محلی مانند Yelp و Google Places
اطمینان حاصل کنید که در این سایت ها لیست دارید و لیست ها شامل پیوندی به صفحه وب شما هستند.