درحال بارگذاری

یک ایستگاه اتوبوس جذاب و زیبا

تاریخ: جمعه, 29 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 858 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ایده باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. و این بار قصد داریم یک طرح مدرن و زیبا را به شما نشان دهیم که با طراحی خاص خود باعث ایجاد یک ایستگاه اتوبوس نوین و مدرن شده است ،پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

ایستگاه اتوبوس بی (B Stop) یک ایستگاه اتوبوس معمولی و خسته کننده نیست ،برعکس یک ایستگاه اتوبوس جذاب ،زیبا و مدرن است! این ایستگاه مدرن نه تنها در حالت ایستگاه اتوبوس ،بلکه برای هر ایستگاه حمل و نقلی قابل استفاده است و هدف اصلی آن فراهم کردن فضایی دلپذیر برای انتظار به کمک فناوری های نوین است. این ایستگاه با کمک یک صفحه نمایش شفاف و بزرگ اطلاعات مهم و حیاتی را به نمایش می گذارد و در اختیار مسافرین قرار می دهد. اطلاعاتی مثل زمان ورود و خروج اتوبوس ،اطلاعات مسیر ها ،اطلاعات آب و هوا ،زمان و سایر آمار و اطلاعات دیگر. در مقابل با داشتن این فناوری های مدرن بدنه آن می تواند از سنگ مرمر ،عقیق و سایر سنگهای طبیعی دیگر ساخته و تزئئین شود. که همه این ها می تواند آن را به یک معماری طبیعی و نوین زیبا برای فضای اطراف تبدیل کند.

نام طراح به لاتین: Keremcan Kirilm.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 858 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی