درحال بارگذاری

زیبا ترین کلبه ی اسکیمو در دنیا

تاریخ: پنجشنبه, 28 شهریور 1398

نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 754 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری


همراه شما هستیم با معرفی یک ایده جذاب و دیدنی دیگر و امیدواریم طراحی این ایده باعث ایجاد طرح ها و ایده های خلاق زیادی در ذهن شما بشود. و این بار قصد داریم یک طرح اگرانیک زیبا را به شما نشان دهیم که با طراحی خاص خود تبدیل به یکی از زیبا ترین طراحی های ارگانیکی شده است که تا کنون دیده اید ،پس با ما در ادامه همراه باشید تا با یک ایده و طراحی زیبا و جذاب دیگر آشنا شوید.

آیا این ساختار یکی از زیبا ترین ساختار های ارگانیمک و حباب دار به نظر نمی رسد؟ اکتشاف و ایده ای بسیار دیدنی که می توان از صفحات نازک ساده برای ایجاد بلوک و فضاهای ساختمانی حجمی استفاده کرد. البته و این خانه ی اسکیمویی زیبا نیز با همین صفحات ساده ایجاد شده است!

این صفحات (پولیشه ،پولیسه ، Polyshell) از ورقه های پلی پروپیلن بازیافت شده ساخته شده اند. سلولهایی منحصر به فرد که با استفاده از میخ های پلاستیکی بهم وصل می شوند و میتوان با آنها اشکل ،بلوک ها و فضاهای ساختمانی زیبایی را برای نمونه ایجاد کرد. تمامی ساختار ایجاد شده دارای بیان بیومتری نسب به آن است که باعث می شود تا ساختار نهایی از نظر ظاهری بسیار جذاب باشد. حتی به دلیل داشتن برخی خواص آکوستیک ،محیط داخلی این ساختار تجربیات متفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

استفاده از این ورقه ها بسیار ساده است و در نهایت می توان به کمک آنها سازه ای زیبا و جشم نواز را تولید کرد. آیا به نظر شما این زیبا ترین خانه ی اسکیمو در دنیا نیست؟

نام طراح به لاتین: Søren Jensen.

در زیر می توانید برخی از تصاویر این بنای زیبا و خاص را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ شما می توانید نظرات ،پیشنهادات و اطلاعات خود را در رابطه با این مطلب و موضوعات مربوط از طریق قسمت نظرات با ما و سایر بازدیدکنندگان در میان بگذارید.


نویسنده: امیرحسین مظفرجلالی... بازیدها: 754 - نظرات : 0 دسته بندی: معماری

جستجو
کلاس برتر
ارائه دهنده بهترین و به روز ترین ویدیو های و مقالات آموزشی و همچنین مقالات مختلف در رابطه با تکنولوژی ،معماری ،مدیریت و سایر رشته های کاربردی.ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

سایر خدمات مجموعهخدمات زیر تحت مدیریت برد تخصصی ارائه می شود.
طراحی وب سایت
راه اندازی و پشتیبانی شبکه
هوشمند سازی منازل
افزایش کارایی نیرو انسانی
تعمیرات دستگاه های الکترونیکی
طراحی داخلی
تبلیغات فضای مجازی
برنامه نویسی